Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

En die €436 is dan voor hoeveel nachten?
Prins Adam: Zijn de prijzen die je aangeeft de prijzen per persoon per nacht, of per cottage (ongeacht het aantal personen?)
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Lars1978 schreefCOLONEn die €436 is dan voor hoeveel nachten?
Prins Adam: Zijn de prijzen die je aangeeft de prijzen per persoon per nacht, of per cottage (ongeacht het aantal personen?)
is voor 2 nachten per nacht was het €218 incl verblijfsbelasting
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Lars1978 schreefCOLONEn die €436 is dan voor hoeveel nachten?
Prins Adam: Zijn de prijzen die je aangeeft de prijzen per persoon per nacht, of per cottage (ongeacht het aantal personen?)
Per nacht per bungalow met 50%.... maar zoals je merkt is die korting er niet altijd meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nu donderdag betalen wij voor 1 nacht Davy crockett met 2 pers 140 euro en vrijdag voor NY hotel 175 euro.
Met infinity jaarkaart.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
minnie78
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2011, 12:30

Joehoe!!Zojuist geboekt van 1tem 5 juli dcr voor 620 euro met de dreampaskorting!!!
Eerste maal dcr voor ons,we zien er naar uit.
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Recentste boekingen voor mij, infinity pass:

Rundisney weekend (21-23 september)
Sequoia Lodge Golden Forest Lake Side
2 personen - 2 nachten
563,30 €

Marvel party (7 juli)
Santa Fe
4 personen - 1 nacht
Excl. Ontbijt
174,50 €
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ik heb voor 1 nacht Santa fé maandag 30 april tot dinsdag 1 mei: 177,99 euro betaald (magic plus)

Ik heb voor 1 nacht Santa fé zondag 20 mei tot maandag 21 mei: 217,66 euro betaald (magic plus) en voor 1 nacht Davy Crockett van zaterdag 19 mei tot zondag 20 mei : 223,38 euro (magic plus)

Ik ga in september ook infinity jaarkaart nemen voor mijzelf, andere gezinsleden magic plus.

Mijn kids zouden graag nog eens in disneyland hotel slapen, iemand prijzen hiervan met infinity?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Minnie1979 schreefCOLONIk heb voor 1 nacht Santa fé maandag 30 april tot dinsdag 1 mei: 177,99 euro betaald (magic plus)

Ik heb voor 1 nacht Santa fé zondag 20 mei tot maandag 21 mei: 217,66 euro betaald (magic plus) en voor 1 nacht Davy Crockett van zaterdag 19 mei tot zondag 20 mei : 223,38 euro (magic plus)

Ik ga in september ook infinity jaarkaart nemen voor mijzelf, andere gezinsleden magic plus.

Mijn kids zouden graag nog eens in disneyland hotel slapen, iemand prijzen hiervan met infinity?
Goedkoopste kamer kost met infinity tussen de 300 euro (superlaagseizoen) en 630 euro per nacht.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
ErikaCoorevits
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2014, 16:36

Goede morgen, ik had even een vraagje over de blokdagen tijdens de Halloween-periode (we hebben 4x een Magic Plus).
Kan je tickets kopen voor de Halloweenavond op 31/10 en die avond verblijven in een hotel buiten Disney? Je koopt dan toch een 'toegangsticket' voor de avond apart of moet je ook een geldig ticket hebben voor de dag?

Ik zou dan van 1/11 tot 3/11 in een Disneyhotel boeken.

Wat betreft een Disneyhotel boeken, geldt de toegang dan ook als je boekt via een andere site dan de reserveringslijn? (misschien is de vraag al gesteld maar ik vond nergens een antwoord).

Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Prins Adam schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONIk heb voor 1 nacht Santa fé maandag 30 april tot dinsdag 1 mei: 177,99 euro betaald (magic plus)

Ik heb voor 1 nacht Santa fé zondag 20 mei tot maandag 21 mei: 217,66 euro betaald (magic plus) en voor 1 nacht Davy Crockett van zaterdag 19 mei tot zondag 20 mei : 223,38 euro (magic plus)

Ik ga in september ook infinity jaarkaart nemen voor mijzelf, andere gezinsleden magic plus.

Mijn kids zouden graag nog eens in disneyland hotel slapen, iemand prijzen hiervan met infinity?
Goedkoopste kamer kost met infinity tussen de 300 euro (superlaagseizoen) en 630 euro per nacht.
bedankt voor info
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

ErikaCoorevits schreefCOLONGoede morgen, ik had even een vraagje over de blokdagen tijdens de Halloween-periode (we hebben 4x een Magic Plus).
Kan je tickets kopen voor de Halloweenavond op 31/10 en die avond verblijven in een hotel buiten Disney? Je koopt dan toch een 'toegangsticket' voor de avond apart of moet je ook een geldig ticket hebben voor de dag?

Ik zou dan van 1/11 tot 3/11 in een Disneyhotel boeken.

Wat betreft een Disneyhotel boeken, geldt de toegang dan ook als je boekt via een andere site dan de reserveringslijn? (misschien is de vraag al gesteld maar ik vond nergens een antwoord).

Alvast bedankt!
Als je blokdag hebt moet je je hotel pas tonen aan de ingang (sorry kan niet onmiddellijk op de juiste naam komen), het papiertje dat je krijgt bij inchecken. Op welke website je ook boekt, maakt niet uit.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Easy pass ;)
Gebruikers-avatar
ErikaCoorevits
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2014, 16:36

Ok, bedankt!
Enig idee voor de Halloween-avond? Maakt groot verschil in prijs...
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

ErikaCoorevits schreefCOLONOk, bedankt!
Enig idee voor de Halloween-avond? Maakt groot verschil in prijs...
Bel even om te vragen of je voor de avond een inkomticket nodig hebt of alleen een halloweenparty ticket ....

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MissMetal schreefCOLON
ErikaCoorevits schreefCOLONOk, bedankt!
Enig idee voor de Halloween-avond? Maakt groot verschil in prijs...
Bel even om te vragen of je voor de avond een inkomticket nodig hebt of alleen een halloweenparty ticket ....

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Het halloweenavond ticket is voldoende... je hoeft voor de avond geen jaarkaart te tonen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar