Village Nature Paris

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wij waren er maar kort, dus we hebben wel onze meeste tijd in het dlp park doorgebracht.

Qua eten hebben we alleen broodjes gekocht voor 's ochtends, dat was goed (wij houden niet van brood, dus). In de supermarkt is ook meer als genoeg te vinden. We hadden wel zelf koffie end meegenomen, we drinken best wel veel en ginds was het gewoon prijzig.

Tot rust komen zul je zeker. De Jacuzzi was bij de meiden favoriet, verder zaten we heerlijk rustig en is het ook heerlijk om buiten even rond te lopen. Het zwembad was overigens ook erg leuk, de kinderen wilden er eigenlijk niet meer weg. Volgende keer wellicht wat langer blijven.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Ona1991 schreefCOLON
Mushu schreefCOLONOhhh wat een positieve berichten, wij hebben een Cocoon VIP appartement 4p geboekt voor de meivakantie een 2 p Cocoon VIP app voor de herfstvakantie. We hopen daar lekker tot rust te komen en ook heerlijk te genieten in Disneyland.

En als je zo'n upgrade krijgt is helemaal super natuurlijk!

Iemand nog tips qua eten? Die bakker ziet er serieus ook goed uit.
Qua eten vonden wij het een beetje minder. De restaurants op het park zelf waren met uitzondering van de wijnbar/resto Cépages niet wauw.
De vapiano vonden wij in Disney betere kwaliteit hebben dan die van Villages Natures. Wij hebben in VN zowel besteld en aan de cottage laten leveren als ter plekke gegeten, ter plekke was al een stuk beter dan delivery maar nog niet "wauw".

Het restaurantje aan de kinderboerderij vonden wij het beste van al, grote porties en alles heel vers en lekker.

Wij vinden persoonlijk de buffetrestaurants in Disney en bv. Chez Remy veel beter en hebben dus eens we alles op VN getest hadden veel in Disney gegeten. Ik miste op VN zelf overigens echt een buffetrestaurant! Dat hebben ze in alle Be/Nl Centerparcs parken en vonden wij heel raar dat ze dat daar niet hadden. Gemiste kans want dat spreekt ook enorm aan, zeker bij gezinnen lijkt me.

De bakker was prima, wel best vroeg gaan of de croissants zijn op! Doordat er geen buffetresto is, is er ook geen deel van het volk dat een ontbijtbuffet neemt o.i.d dus die gingen 's ochtends heel snel de deur uit.

Tot rust komen ga je zeker doen, die Cocoon appartementen zijn echt zaaalig! Ik heb nog steeds heimwee naar dat gigantische bubbelbad!
Dank voor de tips Sharona,

Ik ben dan erg benieuwd, want ik vind namelijk de buffetrestaurants in Disney en ook die in de NL/BE CP zeer te wensen over laten. Maar ik ga het beleven. Ik vind de Vapiano in Disney Village overigens wel echt oke, sinds die er is eten we veel daar of een keer Annette's Diner.

Ik denk trouwens dat wij de meeste boodschappen vooraf halen bij Auchan Val d'Europe, maar brood bij de bakker of een keer croissantjes is prima.

En het restaurantje van de kinderboerderij gaan we zeker proberen.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Maak gebruik van de Bungalow Race en boek nu voor Village Nature Paris met hoger korting!
Bekijk meer op de Center Parcs Website


Bungalow Race: vanaf €14 per persoon per nacht
Boek van 23 april t.e.m. 2 mei nu extra voordelig je verblijf van april t.e.m. september.* Inclusief Hemelvaart en Pinksteren!

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
steef
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2019, 10:14

Voor ons valt de herfstvakantie dit jaar (deels) in de week van 6 t/m 12 mei. Dit blijkt een uitzonderlijk voordelige periode te zijn om een weekje villages nature te boeken (6 persoons premium voor ruim €1000 incl toeristenbelasting en reserveringskosten voor met zn 4en).

Het grootste voordeel is dat we 3 slaapkamers hebben. de hotels van DLP zijn prachtig (en ook duur) maar ze lijken geen hotelkamers met meerdere slaapvertrekken te hebben.
Ik vraag me dan af wat je doet als je de hotelkamer moet delen met 2 kleine kinderen zo rond bedtijd. Bijzonder dat Disney geen familiesuites met meer slaapkamers verhuurd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Weet iemand of er een wasserette aanwezig is en zo ja, waar deze dan zit?
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Voor wie benieuwd is naar de nummering van de VIP coccoon appartementen...Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Dat is een handig kaartje!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Super handig!! Ik moet nog voorkeur regelen voor de herfstvakantie 2pers vip.

Wij zaten laatst overigens in de 4persoons, nummer 1422. Was super, want dan heb je 2 verdiepingen.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sinds deze week is een nieuw restaurant geopend in Village Nature Paris.

MIAM MIAM BURGER is gelegen aan de lakeside promenade!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een verblijf boeken?
Een verblijf zonder via de Center Parcs website? (Klik hier voor België of klik hier voor Nederland)


Je kan ook via de officiële Disneyland Paris website arrangementen (inclusief tickets) boeken, meer info: Disneyland Paris website
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Doe nu mee met het Center Parcs Game en maak kans op een verblijf.
DOE MEE
(Wedstrijd kan alleen gepeeld worden met Nederlandse postcode)

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Macamba
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2015, 14:09

Ik heb wat research gedaan voordat we boekten en kom tot de volgende vaststelling:

Februari 2020

-591 euro via Disneyland met AP (infinity) korting incl toeristenbelasting, ze rekenen geen boekingskosten.

-via officiële site van centerparcs zelf scheelt het bijna 100 euro (vergeleken met de Nederlandse of Belgische site) als je het land op Frankrijk zet (onderaan). Ieder land heeft blijkbaar eigen promoties zoals vroegboekkorting of gratis extras.

-externen zoals booking.com kwamen duurder uit.

Dus je ziet, het blijft zich lonen om even te vergelijken. Praktijken waar Disney & Co voor bekend staan dus ;-)
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Macamba schreefCOLONIk heb wat research gedaan voordat we boekten en kom tot de volgende vaststelling:

Februari 2020

-591 euro via Disneyland met AP (infinity) korting incl toeristenbelasting, ze rekenen geen boekingskosten.

-via officiële site van centerparcs zelf scheelt het bijna 100 euro (vergeleken met de Nederlandse of Belgische site) als je het land op Frankrijk zet (onderaan). Ieder land heeft blijkbaar eigen promoties zoals vroegboekkorting of gratis extras.

-externen zoals booking.com kwamen duurder uit.

Dus je ziet, het blijft zich lonen om even te vergelijken. Praktijken waar Disney & Co voor bekend staan dus ;-)
Ik denk dat ze het daar zelf soms niet weten. Afgelopen juli in city hall gevraagd of er nu wel of niet AP korting werd toegekend voor Villages Natures waarop men dit steevast ontkende en zei dat dit niet kon want partner hotel?
Ondanks dat ik zelf zeker was dat het al bevestigd was dat het wél kon...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Ona1991 schreefCOLON
Macamba schreefCOLONIk heb wat research gedaan voordat we boekten en kom tot de volgende vaststelling:

Februari 2020

-591 euro via Disneyland met AP (infinity) korting incl toeristenbelasting, ze rekenen geen boekingskosten.

-via officiële site van centerparcs zelf scheelt het bijna 100 euro (vergeleken met de Nederlandse of Belgische site) als je het land op Frankrijk zet (onderaan). Ieder land heeft blijkbaar eigen promoties zoals vroegboekkorting of gratis extras.

-externen zoals booking.com kwamen duurder uit.

Dus je ziet, het blijft zich lonen om even te vergelijken. Praktijken waar Disney & Co voor bekend staan dus ;-)
Ik denk dat ze het daar zelf soms niet weten. Afgelopen juli in city hall gevraagd of er nu wel of niet AP korting werd toegekend voor Villages Natures waarop men dit steevast ontkende en zei dat dit niet kon want partner hotel?
Ondanks dat ik zelf zeker was dat het al bevestigd was dat het wél kon...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Jeetje, dat wist ik zeker niet,dat je korting kreeg met je jaarpas. Ik heb dan wel geen infinity, maar magic plus. Ga in oktober voor de tweede maal naar Villages Nature. Wij hebben nu voor 7 nachten/8 dagen in een VIP Cocoon Appartement voor 2 personen € 1200 betaald. Dat was een "aanbieding". Als ik nu kijk op de site zelf, is het voor diezelfde periode al ruim € 1800 voor hetzelfde appartement.

Ik heb wel een hele fijne locatie kunnen kiezen trouwens, vorige keer hadden wij een 4 persoons en hadden we nummer 1422, is in het blok boven de bakker. Was als enige een appartement met 2 verdiepingen, heel leuk.
En nu hebben we appartement 1423 met zijn 2tjes.
We hebben er weer zin in, vind het een fijne accomodatie.

De restaurants vind ik er waardeloos, zelfs de Vapiano is qua kwaliteit niet te vergelijken met die in Disney Village. De bakker daarentegen heeft heerlijke stokbroden, broden en zoetigheden. 's ochtends halen we steeds een vers stokbrood, die beleggen we met lekkere dingen en nemen we mee het park in. Dat scheelt weer een dure lunch. Aan het begin van de week doen we uitgebreid boodschappen voor de hele week bij Auchan, drinken, lekkers en dergelijke. En 's avonds rijden we, ook super handig en snel nu met die nieuwe weg, gewoon even naar Disney Village of Val d'Europe om te eten.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Mushu schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON
Macamba schreefCOLONIk heb wat research gedaan voordat we boekten en kom tot de volgende vaststelling:

Februari 2020

-591 euro via Disneyland met AP (infinity) korting incl toeristenbelasting, ze rekenen geen boekingskosten.

-via officiële site van centerparcs zelf scheelt het bijna 100 euro (vergeleken met de Nederlandse of Belgische site) als je het land op Frankrijk zet (onderaan). Ieder land heeft blijkbaar eigen promoties zoals vroegboekkorting of gratis extras.

-externen zoals booking.com kwamen duurder uit.

Dus je ziet, het blijft zich lonen om even te vergelijken. Praktijken waar Disney & Co voor bekend staan dus ;-)
Ik denk dat ze het daar zelf soms niet weten. Afgelopen juli in city hall gevraagd of er nu wel of niet AP korting werd toegekend voor Villages Natures waarop men dit steevast ontkende en zei dat dit niet kon want partner hotel?
Ondanks dat ik zelf zeker was dat het al bevestigd was dat het wél kon...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Jeetje, dat wist ik zeker niet,dat je korting kreeg met je jaarpas. Ik heb dan wel geen infinity, maar magic plus. Ga in oktober voor de tweede maal naar Villages Nature. Wij hebben nu voor 7 nachten/8 dagen in een VIP Cocoon Appartement voor 2 personen € 1200 betaald. Dat was een "aanbieding". Als ik nu kijk op de site zelf, is het voor diezelfde periode al ruim € 1800 voor hetzelfde appartement.

Ik heb wel een hele fijne locatie kunnen kiezen trouwens, vorige keer hadden wij een 4 persoons en hadden we nummer 1422, is in het blok boven de bakker. Was als enige een appartement met 2 verdiepingen, heel leuk.
En nu hebben we appartement 1423 met zijn 2tjes.
We hebben er weer zin in, vind het een fijne accomodatie.

De restaurants vind ik er waardeloos, zelfs de Vapiano is qua kwaliteit niet te vergelijken met die in Disney Village. De bakker daarentegen heeft heerlijke stokbroden, broden en zoetigheden. 's ochtends halen we steeds een vers stokbrood, die beleggen we met lekkere dingen en nemen we mee het park in. Dat scheelt weer een dure lunch. Aan het begin van de week doen we uitgebreid boodschappen voor de hele week bij Auchan, drinken, lekkers en dergelijke. En 's avonds rijden we, ook super handig en snel nu met die nieuwe weg, gewoon even naar Disney Village of Val d'Europe om te eten.
Ha, grappig, wij hadden vorige keer de 1423! :P Geen idee of het intussen al gemaakt is maar onze voordeur was kapot, je moest soms 10x sluiten en opnieuw open doen en sluiten voor het slot effectief werkte.
Ook gekozen vanwege de ligging boven de bakker toen haha, leek me handig zo 's ochtends snel de trap af croissantje halen en klaar. Wij willen in november 2020 terug, de prijzen zijn inderdaad 1800-2000€ zonder korting. Ben al x maanden in de gaten aan het houden om te weten waaraan mij te verwachten maar onze periode staat er nog niet op, maar ik reken op 1200-1400€ voor de week met vroegboekkorting eraf.

Wij zijn ook naar de Auchan gereden toen, de supermarkt op VN zelf had quasi niks voorraad als resultaat van de brandstofstakingen die toen gaande waren. Restaurants zijn inderdaad de moeite niet, enkel die bij de kinderboerderij vonden wij wel oké. Verder veel in Disney gegeten.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Ha, grappig, wij hadden vorige keer de 1423! :P Geen idee of het intussen al gemaakt is maar onze voordeur was kapot, je moest soms 10x sluiten en opnieuw open doen en sluiten voor het slot effectief werkte.
Ook gekozen vanwege de ligging boven de bakker toen haha, leek me handig zo 's ochtends snel de trap af croissantje halen en klaar. Wij willen in november 2020 terug, de prijzen zijn inderdaad 1800-2000€ zonder korting. Ben al x maanden in de gaten aan het houden om te weten waaraan mij te verwachten maar onze periode staat er nog niet op, maar ik reken op 1200-1400€ voor de week met vroegboekkorting eraf.

Wij zijn ook naar de Auchan gereden toen, de supermarkt op VN zelf had quasi niks voorraad als resultaat van de brandstofstakingen die toen gaande waren. Restaurants zijn inderdaad de moeite niet, enkel die bij de kinderboerderij vonden wij wel oké. Verder veel in Disney gegeten.[/quote]

Haha, dat is toevallig inderdaad! Ja het park zelf vind ik echt prachtig, wat ik al wel weer zag was het onderhoud in de appartementen wat te wensen overlaat. Wat jij noemt, zo'n deur die niet sluit. Maar vooral de schoonmaak, schimmel al zo snel en doucheputjes die overlopen, omdat ze niet goed of helemaal niet worden gereinigd. Toiletten die al ruiken. En dan zaten wij nog wel in de VIP appartementen. Met een klein beetje meer aandacht houden ze het zoveel mooier, dat is echt jammer. De restaurants ook, heel jammer. Als die Vapiano gewoon oke was geweest, had ik daar vaker gegeten. Nu verdienen ze daar dan niet aan. Supermarkt ook, maken ze extra duur. Waarom denk ik dan? Ik rijd dus inderdaad naar Auchan, hebben ze ook wel super veel.

Maar het park, de ligging en de andere faciliteiten vind ik echt erg leuk. Vandaar weer daar. En de prijs die ik betaald heb is dan toch wel gemiddeld denk ik. Ik heb ook op andere versies van de site gekeken, BE en FR. Dat viel iets duurder uit voor mij.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar