Village Nature Paris

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Debbydk
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2014, 19:53

Is het ook te doen met een treinreis? Gaat de betaalde pendelbus regelmatig en makkelijk?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Wij waren met de auto. Zou het persoonlijk niet aanraden, het park is gigantisch, lijkt me heel vervelend om met al je bagage van aan die bushalte naar je cottage te moeten zeulen.
De bushalte ligt ook echt in een uithoek van het park. In de zomer kan je er heen fietsen en zal het wel doenbaar zijn op die manier maar in de winter lijkt het me niet aangenaam als je altijd dat hele eind moet wandelen/fietsen naar je vermoedelijk centraal gelegen cottage.
Afbeelding
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Ik zelf ga er niet heen om te slapen maar wil alleen kijken bij het park en misschien zwemmen maar dat weet ik niet zeker. Hangt van de prijs uit
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

disneyfan29 schreefCOLONIk zelf ga er niet heen om te slapen maar wil alleen kijken bij het park en misschien zwemmen maar dat weet ik niet zeker. Hangt van de prijs uit
Je komt binnen met een dagpas en deze kost 40 euro of 50 euro hangt af van wanneer. En er zouden ook halve dag tickets zijn. Zonder pas kom je er niet in.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Ga wel zien ga niet betalen om even op het park te kijken als ik niks ga doen daar een zuinig Nederlander hè.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik denk dat het al wel heel duidelijk gezegd is nu, dat je er niet zomaar binnen kan ;)
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

disneyfan29 schreefCOLONGa wel zien ga niet betalen om even op het park te kijken als ik niks ga doen daar een zuinig Nederlander hè.
Nogmaals, door meerdere personen aangehaald: je kan NIET zomaar "gaan kijken". Je kan in Disneyland ook niet binnenwandelen zonder een geldig toegangsticket. Net hetzelfde, zonder armband (waarvoor je moet betalen, OOK als daggast), kom je er NIET in.
Je verblijft er, of je betaald het dagtarief als dagbezoeker of je komt er niet in, punt.
Afbeelding
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

ik ga wel kijken maar dat is een menig en als ik er niet op kan komen dan pak ik de bus weer terug. zo simpel is het.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Dat is geen mening, dat is een feit. Je kan een pretpark niet binnen zonder toegangsticket. Je kan dat park ook niet op zonder geldige armband, zoals meerdere personen hier al aanhaalden die er effectief geweest zijn en weten hoe het in z'n werk gaat. Je moet door een poortje, waar je een armband moet scannen die je tegen betaling bij de guest services kan kopen en waar 24/24 security bij staat. 2x raden wat er gebeurd als je zonder armband naar dat poortje gaat... ?

Maar goed, verspil lekker je tijd met de bus op en af nemen dan, niet mijn probleem als jij zo graag op de bus gaat zitten! ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Ona1991 schreefCOLON Maar goed, verspil lekker je tijd met de bus op en af nemen dan, niet mijn probleem als jij zo graag op de bus gaat zitten! ;)
:arrow: https://is.gd/quT0JH

Heel bijzonder te lezen dat je aangeeft dat het jouw probleem niet is dat Marina met de bus heen en terug gaat naar Bailly-Romainvilliers, dat het je dus niets kan schelen, maar dat uit je toon iets anders op te maken is.
Misschien is het doel van die dag wel genieten van de omgeving die te zien is tijdens de busrit en dat het park binnen komen een bijzaak is? Dat het niet het noodzakelijk is voor haar maar dat ze ter plekke de beslissing neemt wel of niet naar binnen gaan.

Mag ieder zelf bepalen wat hij/zij doet op haar trip naar DLP en omgeving?
Dat noemen we NIVEA: niet invullen voor een ander.
Op mij komt het ventileren van jouw mening, dat het niet jouw probleem is, niet over als een waardevolle toevoeging waar Marina wat aan heeft, misschien zien anderen dat anders?

@Disneyfan29
Hoe dan ook, sowieso een fijne dag en veel plezier met verkennen van de omgeving in de bus.
Als tip kan ik je meegeven let even op de bustijden van lijn 47 https://is.gd/1Wo6yq
zodat je voorbereid bent als je eventueel lang moet wachten op de rit terug als je bij een koude bushalte moet staan.
De busrit is niet gratis, ik vermoed dat je per rit een t+ ticket moet gebruiken maar voor de zekerheid kan je dat beter nog navragen. https://is.gd/bbv0KE


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Als iemand iets wilt doen kunnen we alleen tips geven omdat we er al geweest zijn....
Daarnaast doet iedereen wat hij of zij wilt.

Gaan we nu terug on topic en mekaars mening niet beoordelen.

Dus elk volgend bericht over deze discussie wordt gewoon verwijderd zonder uitleg!
Er zijn grotere problemen in de wereld en als je graag ruzie maakt doe je dat maar privé, daar hoeft niemand wat van te lezen.
Onrespectvol voor iedereen die het goed voor heeft met Café Mickey en het werk dat we doen voor jullie.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Enkele Foto's uit Village Nature Paris, een Cocoon VIP cottage voor 6 personen met 3 slaapkamers.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er is beneden een slaapkamer, toilet, woonruimte, keuken en boven 2 badkamers en 2 slaapkamer.
Afbeelding

Een verblijf boeken?
Een verblijf zonder via de Center Parcs website? (Klik hier voor België of klik hier voor Nederland)


Je kan ook via de officiële Disneyland Paris website arrangementen (inclusief tickets) boeken, meer info: klik hier
Villages Nature® Paris is alleen beschikbaar als arrangement (inclusief tickets tot beide Disney Parken) voor aankomsten op maandagen voor een verblijf van 4 nachten (midweek), of op vrijdagen voor een verblijf van 3 nachten (weekend).
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Haha, op die laatste foto nu een douche deur, slim! Toen ik er ruim een jaar geleden was, was die er niet en kon je zwemmend door je appartement na een douche beurt.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Cynderella schreefCOLONHaha, op die laatste foto nu een douche deur, slim! Toen ik er ruim een jaar geleden was, was die er niet en kon je zwemmend door je appartement na een douche beurt.
In de cottages is die er, in de appartementen (althans de 2p appartementen, 4p weet ik niet) niet. Onze 2P cocoon appartement had in november ook geen deur aan die douche.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

ziet er wel mooi uit als ik de foto's bekijk :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar