Partnerhotel: Vienna House Dream Castle

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Officieel Disneyland Parijs Partner Hotel
Gegroet Uwe Majesteit! Welkom in deze Koninklijke omgeving waar u kan genieten als een vorst. Bezoek de Secret Tower, geniet van heerlijke maaltijden in de restaurants Sanssouci en de Musketeer’s, of probeer het zwaard van Excalibur uit de steen te halen.

Afbeelding

Ligging:
Het hotel bevindt zich in de directe ‘magische’ omgeving van de Disneyparken en Disneyvillage. Met de gratis pendelbus bent u na ongeveer 10 minuten bij de parken voor een dag vol wonderen. Parkeerplaatsen worden gratis ter beschikking gesteld van de gasten.

Faciliteiten en services:
Het Vienna International Dream Castle biedt een breed scala aan diensten:
  • Informatiedesk
  • Conciërge
  • Kluisje bij de receptie
  • Bagagedepot
  • 1 bar + 3 restaurants
  • Roomservice
  • Bell Service
  • Wi-Fi
  • Disneyboetiek
  • Shopping Service
  • Kinderhoek/binnenspeeltuin + buitenspeeltuin + amusementshal
  • Binnenzwembad (verwarmd) + kinderbad + sauna + stoombad + bubbelbad
  • Beauty en wellnesscenter + massage + solarium
  • Fitnessruimte
  • Stomerij
  • Gratis parkeerplaats
  • Gratis pendelbus naar de Disney Parken en Disney Village
Kamers:
De kwaliteitsvolle kamers van dit hotel zijn geschikt voor 4 personen en beschikken over:
  • 2-persoonsbed en één stapelbed
  • Badkamer met haardroger
  • Telefoon
  • Televisie met internationale ontvangst
  • Internettoegang
  • Videospelletjes
  • Radio
  • Kluisje
  • Airconditioning
Standaardkamer

Luxe ingerichte kamers met een extra koninklijke tintje.
1 tweepersoonsbed
Voor 2 personen

Standaardkamer 2

Luxe ingerichte kamers met een extra koninklijke tintje.
1 tweepersoonsbed en 1 stapelbed
Voor 4 personen

Comfortkamer

Luxe ingerichte kamers met een extra koninklijke tintje.
2 tweepersoonsbedden
Voor 4 personen

Afbeelding

Afbeelding

Eten en drinken:
Restaurant Musketeer’s: In dit restaurant kan u genieten van de overheerlijke buffetten en kiezen uit een veelzijdige selectie aan internationale gerechten: dit is het familierestaurant bij uitstek.

Restaurant Sanssouci: Dit à-la-carte-restaurant biedt u een gevarieerde kaart aan en is volledig ingericht in de 18de-eeuwse rococostijl: een ware aanrader.

Restaurant Schlossgarten: Ontspan met een drankje en/of snack op het terras van dit restaurant en geniet van het wonderlijke uitzicht over de hoteltuinen en het meer.

Excalibur Lobby: Gun jezelf wat ontspanning na een plezierige dag en geniet van een magisch drankje en internationale cocktails.

Shopping en ontspanning:
Hoe zwaar kan het leven op een kasteel zijn? Laat je spieren even werken in de torture chamber of ga op hoffelijke wijze relaxen in het beautysalon waar u kunt genieten van een uitgebreide massage, jet massagedouches, bubbelbad, Turks stoombad, solarium en rustruimte.

Test je geluk en win een prijs als je het zwaard van Excalibur uit de rots kan trekken.

In het hotel worden sprookjes live verteld (in Duits, Frans en Engels) aan de allerkleinsten.

Contactgegevens:
Vienna International Dream Castle
10 Avenue de la Fosse Pressoiers
77703 Magny-Le-Hongre cedex 4
Frankrijk
http://www.vi-hotels.com/dream-castle/


Wil je graag dit of andere hotels boeken? Kijk dan op deze pagina: aanbiedingen hotels. (Geef als bestemming de naam van je hotelkeuze in of Disneyland Paris om alle hotels te zien)

Je kan ook via de officiële Disneyland Paris website arrangementen boeken.
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Hallo,

Ik heb een veiling van dream castle gewonnen bij vakantieveilingen.
Nou wilde ik graag weten of er al mensen ervaring hier mee hebben, en of er mensen ervaring hebben met een extra nacht bijboeken.
Op het formulier staat namelijk aangegeven dat je 50% extra korting krijgt op een extra nacht bijboeken.
Maar moet dit in het hotel of kan dit ook op voorhand.
En wat voor prijs moet ik dan in gedachten houden?

Hopelijk kan iemand me helpen hiermee.

Edit Dragy: topic samengevoegd
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
crepe-au-chocolat
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39

Eind november gaan wij hier slapen, ben heel benieuwd! Het ziet er tot nu toe via internet allemaal super mooi uit.
Nancke
Member
Member
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2012, 08:43

Wij zijn hier al een aantal keren geweest en nog altijd even content van
Gebruikers-avatar
Elysia
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2013, 17:39

Ik ga over 2 weken voor het eerst in dit hotel logeren, dus ik kan daarna laten weten hoe het was.
Het ziet er in ieder geval super uit, en het prijsverschil met hotel New York (waar wij eigenlijk weer heen wilden) was enorm!
Dmagique
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2011, 10:12

Myriam23 schreefCOLONHallo,

Ik heb een veiling van dream castle gewonnen bij vakantieveilingen.
Nou wilde ik graag weten of er al mensen ervaring hier mee hebben, en of er mensen ervaring hebben met een extra nacht bijboeken.
Op het formulier staat namelijk aangegeven dat je 50% extra korting krijgt op een extra nacht bijboeken.
Maar moet dit in het hotel of kan dit ook op voorhand.
En wat voor prijs moet ik dan in gedachten houden?

Hopelijk kan iemand me helpen hiermee.

Edit Dragy: topic samengevoegd
Het hotel is allereerst zeer goed, nette kamers en uitgebreid ontbijt. In de lobby staan wat te veel speelautomaten...dat is jammer. Het bij boeken van een extra nacht...kun je beste mailen of bellen met het hotel. Ze gaan uit van de volle prijs voor een ja met, dus zul je vaak niet goedkoper uit zijn dan deze gewoon te boek en op hun site voor een aanbiedingsprijs. Het is meer een lokkertje.
Dmagique
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2011, 10:12

Update:

Afgelopen weken een aantal dagen weer gelogeerd in het Dream Castle hotel. In vergelijking tot een eerder verblijf in het hotel, vond ik dat de kamers er wat smoezelig uit beginnen te zien. Slijtage aan bijvoorbeeld een bureau tafel, smoezelige gordijnen en vlekken in het tapijt. Enkele voegen in de badkamer met schimmel. Tja, voor zo'n klasse hotel, hoort dat niet. In de andere aangesloten hotels, hoor ik dezelfde verhalen.

Verder vond ik het ontbijt matig. Geen pannenkoeken meer, maar een 4 tal verschillende broodjes, roerei, bacon, aardappelen en worstjes. Een eitje nergens te bekennen. Tip: kom rond 8 uur, dan zijn er geen wachtrijen bij het ontbijt, daarna kunnen ze erg lang worden.

In de lobby staan veel speelautomaten, doet afbreuk aan de sfeer en de rust in de lobby.
Het personeel is erg vriendelijk.

Al met al vind ik dat het hotel toe is aan een renovatie van de kamers.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dmagique schreefCOLONUpdate:

Afgelopen weken een aantal dagen weer gelogeerd in het Dream Castle hotel. In vergelijking tot een eerder verblijf in het hotel, vond ik dat de kamers er wat smoezelig uit beginnen te zien. Slijtage aan bijvoorbeeld een bureau tafel, smoezelige gordijnen en vlekken in het tapijt. Enkele voegen in de badkamer met schimmel. Tja, voor zo'n klasse hotel, hoort dat niet. In de andere aangesloten hotels, hoor ik dezelfde verhalen.

Verder vond ik het ontbijt matig. Geen pannenkoeken meer, maar een 4 tal verschillende broodjes, roerei, bacon, aardappelen en worstjes. Een eitje nergens te bekennen. Tip: kom rond 8 uur, dan zijn er geen wachtrijen bij het ontbijt, daarna kunnen ze erg lang worden.

In de lobby staan veel speelautomaten, doet afbreuk aan de sfeer en de rust in de lobby.
Het personeel is erg vriendelijk.

Al met al vind ik dat het hotel toe is aan een renovatie van de kamers.

Ik zou hierover ook een mail sturen naar Vienna International.
Zodat ze weten hoe de gasten erover denken .
Homer80
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2012, 14:55

Hier zijn we 1 nacht geweest na 3 dagen newport bay. Bij aankomst een héél plezante verrassing gekregen namelijk een upgrade van een familiekamer naar een suite (omwille van ons 10 jarig huwelijk)!!!
De kamer is groot en bestaat uit 2 delen met elk een groot bed en Tv. De kamer is voorzien van een badkamer met douche en bad en een aparte wc. Er is een waterkoker aanwezig en thee en koffievoorzieningen. De suite ligt op het 5de verdiep waardoor het overal vrij rustig is, we hebben hier heerlijk geslapen. Alleen 400,00 euro per nacht vind ik veel te veel voor zo'n suite!!!
Het ontbijt is gewoon een ramp!!! We zijn omstreeks 08.30 uur gaan ontbijten aangezien we daarna gewoon naar huis gingen. Het was druk maar doenbaar maar desondanks hebben we 10 minuten moeten wachten vooraleer er zuivere glazen waren voor koffie of frisdrank. Je krijgt verschillende confituren in een pot met een lepel in aan het buffet dus geen individuele verpakking. De chocobroodjes en croissants waren slecht gebakken en héél klein. De eieren en het warme eten was van een bedenkelijk niveau! Het vers fruit was volgens mij al een week oud en amper 1 keuze in yoghurt en dit voor een 4 sterren hotel!!!! Neen dan was het ontbijt in Newport bay 10 keer beter!
Ook hier weer een overvloed aan Engelsen!!!
Als je echt een partner hotel verkiest boven een disney, kies dan voor Radisson Blue want dit is echt 10 keer beter zeker op het gebied van ontbijt en rust.
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Ik ga hier overmorgen naartoe en ik ben zeeeer benieuwd aangezien ik zowel super enthousiaste verhalen als redelijk negatieve verhalen heb gelezen!
Gelukkig ben ik snel tevreden en hadden we een goede aanbieding dus ik reken erop dat het wel zal bevallen allemaal.
Met drukte bij het ontbijt hou ik in elk geval rekening, heb geen haast en anders gaan we wel eerder.

Een vraagje, is de Wifi gratis of betaald? (ik lees verschillende dingen hierover...)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

De Wifi bij Dreamcastle is gratis :)
Alvast heel erg veel plezier!!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De wifi is beperkt gratis !
Je kan gemakkelijk je mails nakijken en op Café Mickey kijken.
Maar voor een film te downloaden of een hele dag op You tube te zitten moet je gaan betalen.
Maar dit doe je normaal toch niet als je in Disneyland Paris bent.
Voor op het gewone gratis net te gaan heb je enkel je familie naam en kamernummer nodig.
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Ah gelukkig! Bedankt! :)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Ons verblijf was een beetje dubbel....

In principe, prima hotel. Prima kamer, prima ontbijt, prima zwembad. Niet perfect, niet het volle bedrag waard, maar met een leuke aanbieding, zeker een prettig verblijf!

Maar, na 2 nachten (we verbleven er 5) was de airco kapot. Oké, kan gebeuren. Maar het was zeer warm, dus erg vervelend om in te slapen. Het personeel was absoluut niet behulpzaam daarmee. Telkens "ze zijn ermee bezig", en toen zelfs iemand die van niks wist en een technicus naar onze kamer liet komen (dus wij dachten, zou het dan toch een misverstand zijn? Dat alleen onze kamer problemen heeft?), maar nee, want toen we terug kwamen was het nog steeds kapot, wij vragen of er overgeplaatsts konden worden naar bijv. Magic Circus, zij met superveel tegenzin bellen, nee geen kamer beschikbaar (volgens internet wel...).
Toen zelf nog midden in de nacht andere hotels gebeld omdat het echt te benauwd was om te slapen voor mijn vriend (die kan slecht tegen warmte, we hadden expres een hotel met airco en zwembad)
Konden nergens terecht helaas...
Toen we weggingen was het nog niet opgelost en was de dame bij de balie verbaasd dat we niet zo van ons verblijf hadden genoten....


Oftewel, prima hotel - zolang alles goed gaat. Als dit niet was gebeurd, was ik waarschijnlijk erg positief geweest want verder waren er op zich niet echt negatieve punten.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Wij waren de laatste keer ook niet tevreden, ik had voor 4 volwassenen geboekt kregen we een kamer met stapelbed waar dus nooit een volwassen iemand in kan slapen, ze hadden geen andere kamer zeiden ze gewoon later konden we met bij betaling van 200 euro wel andere kamer krijgen, dus maar bij betaald ja wat wilden we anders, kijk maar op de foto hoe kort het bed was.AfbeeldingAfbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar