Hoe boek je een arrangement in een Disney hotel?

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Hoe boek je een Disneyland Paris arrangement?

1. Ga naar de officiële website: klik hier

2. Selecteer je aankomstdatum en vertrekdatum, het aantal volwassenen en kinderen (+ geboortedatum).

TIPS:
*kies je aankomstdag in het laagseizoen als je kan! Gebruik onderstaande kalender om goedkopere data te zoeken....

Afbeelding

*Wil je graag ten volle van beide parken genieten? Kies dan een verblijf van minimaal 3 dagen/2 nachten.

3. Selecteer je hotel.

TIPS:
* is je budget beperkt? Kies dan voor een basis hotel zoals Disney's Hotel Santa Fe of Disney's Hotel Cheyenne.
Afbeelding

*Wil je wat meer luxe? Kies dan voor Disney's Sequoia Lodge, Disney's Newport Bay of Disney's New York hotel.
Afbeelding

*Wil je graag de magische luxe? Kies dan voor het Disneyland Hotel, vlakbij de ingang van Disneyland Park.
Afbeelding

*De meeste kamers van de hotels zijn voorzien van 2 x 2 persoonsbeden, er zijn ook een beperkt aantal familiekamers t/m 6 personen in sommige hotels.

Reis je met 2 families, of 6 personen en je bent met de auto? Dan is Disney's Davy Crockett Ranch of het nieuwe Villages Nature Paris ook een optie!
Afbeelding

Afbeelding

Meer info over alle Disney hotels op de Disneyland Website of op ons forum: http://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=96

4. Klik op vind prijzen.
Als je hotel voor de gekozen datum beschikbaar is krijg je een prijs te zien, voorbeeld:
Afbeelding

(Er staat steeds bij of er een bepaalde aanbieding is toegepast en welk type kamer je hebt. Onder dit eerste hotel, krijg je nog andere hotels en hun prijzen.)

5. Kies je hotel naar keuze en klik op verder.
Dan worden er een aantal andere datums en langer verblijven voorgesteld en de eventuele meer of minder prijzen.
Afbeelding

6. Selecteer de gewenste data.
Vervolgens krijg je in het gekozen hotel verschillende kamertypes, bv dicht bij het hoofdgebouw, club kamers (met extra inbegrepen diensten zoals ontbijt) of suites.
Afbeelding

7. Kies boeken met of zonder vervoer (trein).

8. Kies je maaltijden.
Afbeelding

TIP:
* Boek vooraf je maaltijden en bespaar geld!
* Je reserveert ook best je restaurants voor je aankomst via (+33 160 30 40 50) of online klik hier.

9. Voeg extra magie toe aan je verblijf.
* Zoals de Disney Photopass
* Villages Nature® Paris
* of bezoek Parijs

10. Kies om je reis te verzekeren of niet...

11. Vul je gegevens in en ga naar de betalingspagina.

12. Je krijg een bevestiging in je mailbox en kan beginnen aftellen!

De dag van je bezoek aan Disneyland Paris, parkeer je jouw auto bij het hotel en ge ja aan de receptie je tickets, kamersleutel en maaltijdvouchers ophalen...

Je vind de officiële site om een boeking te maken hier! Extra hulp nodig? Mail ons info@cafemickey.com
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Patsuchi
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2017, 23:16

Ik wilde mogelijk een arrangement boeken , want wij gaan met 5 of 6 waarvan 2 met jaarpas. Maar ik kan geen andere kamer optie aanklikken, behalve de 4-persoons kamer.
Is dat omdat er geen andere optie is of hebben ze dat op de site gewijzigd?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Patsuchi schreefCOLONIk wilde mogelijk een arrangement boeken , want wij gaan met 5 of 6 waarvan 2 met jaarpas. Maar ik kan geen andere kamer optie aanklikken, behalve de 4-persoons kamer.
Is dat omdat er geen andere optie is of hebben ze dat op de site gewijzigd?
Voor de hotels zijn er heel weinig fimiliekamers voor meer dan 4 personen en deze zijn ook niet te boeken met aanbiedingen. Dus wss ligt het eraan dat ze er niet meer zijn of niet meedoen aan de aanbieding.
Als jullie op 1 kamer willen verblijven zal het voordeligste een bungalow in de Davy Crockett Ranch zijn, deze zijn altijd voor 6 personen. (Je boekt dan gewoon een arrangement voor wie aan ticket nodig heeft en ter plekke zeg je dat je met jaarpas op kamer wilt slapen. Je betaald enkel euro ofzo per nacht tax per persoon).
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Patsuchi
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2017, 23:16

Prins Adam schreefCOLON
Patsuchi schreefCOLONIk wilde mogelijk een arrangement boeken , want wij gaan met 5 of 6 waarvan 2 met jaarpas. Maar ik kan geen andere kamer optie aanklikken, behalve de 4-persoons kamer.
Is dat omdat er geen andere optie is of hebben ze dat op de site gewijzigd?
Voor de hotels zijn er heel weinig fimiliekamers voor meer dan 4 personen en deze zijn ook niet te boeken met aanbiedingen. Dus wss ligt het eraan dat ze er niet meer zijn of niet meedoen aan de aanbieding.
Als jullie op 1 kamer willen verblijven zal het voordeligste een bungalow in de Davy Crockett Ranch zijn, deze zijn altijd voor 6 personen. (Je boekt dan gewoon een arrangement voor wie aan ticket nodig heeft en ter plekke zeg je dat je met jaarpas op kamer wilt slapen. Je betaald enkel euro ofzo per nacht tax per persoon).
Toen ik vanuit mijn computer thuis keek, kreeg ik andere dingen te zien dan vanuit werk. Maar het is me wel gelukt om de kamers verder te bekijken!
Bedankt voor het antwoord in ieder geval!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar