Flexibel boeken voor de beste prijs

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Laat de magie extra lang duren met een verblijf in een Disney Hotel en geniet zorgeloos dankzij onze aangescherpte gezondheidsmaatregelen.

Afbeelding

Momenteel kan je jouw boeking ook kosteloos annuleren of wijzigen* en kan je in termijnen betalen!

Boek gegarandeerd de beste prijs!
Boek met zekerheid: als je binnen 7 dagen na je boeking bij Disneyland Paris een betere prijs voor hetzelfde Disney Hotel + tickets vindt, betalen we je het verschil terug en bieden we je een cadeaubon van €20 aan (te gebruiken tijdens je verblijf in onze boetieks en restaurants).

Kosteloos wijzigen of annuleren
Wil je jouw verblijf (pakket met hotel + tickets) wijzigen of annuleren? Als onderdeel van de Zen Garantie kan je momenteel jouw verblijf op ieder moment tot 7 dagen voor aankomst kosteloos wijzigen of annuleren met volledige terugbetaling. (Exclusief verzekering). Exclusief vervoerskosten, indien van toepassing, volgens onze Algemene Voorwaarden.

Betaal gratis in meerdere termijnen
Betaal een aanbetaling van 15% van het totale bedrag op het moment van boeking en betaal de rest op elk moment in maximaal 5 termijnen tot 30 dagen voor je aankomstdatum. Je kunt het resterende bedrag in 1 betaling op onze website voldoen, ofwel telefonisch in maximaal 5 termijnen door onze vakantie-experts te bellen. De keuze is aan jou!

Geen boekingskosten!
Momenteel kan je jouw Disneyland Paris verblijf boeken zonder reserveringskosten en bespaar je €29. Er is nog nooit een beter moment geweest om te boeken!

Jouw verblijf (arrangement) voor een Disney hotel is altijd inclusief:

*Onbeperkt toegang tot de Disney Parken
*Geniet iedere dag van je verblijf van 's ochtends tot 's avonds van de Parken.
*Extra Magic Time
*Ontmoet Disney Figuren in je hotel en krijg toegang tot de Parken voor de officiële openingstijd.
*De magie is heel dichtbij
*Verblijf in een magisch hotel op loopafstand van de Parken (of gebruik de gratis shuttlebus).
*Gratis parkeren: Geniet van gratis Parkeren bij je hotel en bij de ingang van de Parken.

Bekijk nu de Disney hotels op de Disneyland Paris website
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nieuw op de Disneyland Paris website: kijk op de kalender welke prijzen geldig zijn voor een bepaald hotel. Zonder veel opzoekwerk te doen tussen hotel en datums.
Kijk hier zelf: Disneyland Paris Website (selecteer de kalender)

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONNieuw op de Disneyland Paris website: kijk op de kalender welke prijzen geldig zijn voor een bepaald hotel. Zonder veel opzoekwerk te doen tussen hotel en datums.
Kijk hier zelf: https://buff.ly/3oCVFmd (selecteer de kalender)

Afbeelding

Afbeelding
Dank je voor het plaatsen van deze informatie.
Ik heb willen ijken voor mij persoonlijk maar als ik op de link klik blijft mijn scherm zwart , ook nog na 5 minuten , of doe ik iets mis :?: :?:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

ik merk dat bepaalde browsers de laatste dagen problemen geven met de DLP site.... mss eens proberen met andere bv chrome
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONik merk dat bepaalde browsers de laatste dagen problemen geven met de DLP site.... mss eens proberen met andere bv chrome
OK dank voor de info
:thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Heb met verschillende browser onder andere chrome , firefox en nog andere geprobeerd krijg nog steeds een zwart beeld. Weet ook niet waar het aan licht :?: :?:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar