Het Disneyland Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Prins Adam schreefCOLONVanaf oktober is de brunch op zondag waarschijnlijk terug duurder.
99 euro voor volwassenen en 45 euro voor kinderenAfbeelding
:roll: :cry:

ik vind het super beleving om te gaan eten in de Inventions, ik denk toch al 5 x gaan eten maar nu vind ik het toch wel duur worden om er met 4 te gaan eten.. :oops:
Afbeelding

Afbeelding
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Wel jammer dat de bruche nu zo hard op loopt in prijs dat het niet echt leuk meer wordt. Ik hoop dat de kwaliteit van het eten ook beter wordt en ook een echt kinder buffet er bij komt. Wat ik erg mis zijn mijn Mickey patat vond ik super mooi nu hebben ze van die in Nederland noemen we ze rösti rondje maar die zijn niet lekker vind ik dan andere misschien wel. Voor mijn gaat er nog 15% af vanwege me infinity jaar pas maar is het het nog een beetje te doen maar in plaats dat ik het twee keer zou kunnen doen wordt het denk nog maar een keer wordt anders echt te prijzig helaas ook voor mijn.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
PretparkfanJulie
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2018, 12:59

Hey,

Ik heb een vraagje i.v.m. de Hotel FastPass voor de standaardkamers van het Disneyland Hotel.

De voorbije jaren kregen wij altijd 1 Hotel FastPass per persoon per nacht bij ons verblijf in een standaardkamer van het Disneyland Hotel.

Wij wilden een verblijf boeken voor april 2019, maar hebben vastgesteld dat de Hotel FastPass niet meer vermeld wordt bij de faciliteiten van de standaardkamers.

Weet iemand of deze Hotel FastPass definitief is afgeschaft voor de standaardkamers?
De reserveringslijn geeft geen duidelijk antwoord.

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen :-)
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Spannend! Ik heb zojuist een verblijf geboekt met de promo voor infinity passholders.
Ik heb op hun website er niets van terug gevonden (en bij het boeken het vergeten te vragen) maar klopt het dat bij het ontbijt nog steeds disney figuren aanwezig zijn?
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Annabelle schreefCOLONSpannend! Ik heb zojuist een verblijf geboekt met de promo voor infinity passholders.
Ik heb op hun website er niets van terug gevonden (en bij het boeken het vergeten te vragen) maar klopt het dat bij het ontbijt nog steeds disney figuren aanwezig zijn?
Twee weken geleden een nachtje daar verbleven. Alleen Pluto stond in het hotel, maar niet specifiek in het restaurant. In Inventions waren geen characters te vinden tijdens het ontbijt...

Het is wel een uitermate goed verzorgd ontbijt!!!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Enkel Castle Club heeft figuren bij het ontbijt.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

En voor zover ik weet heeft alleen Castle Club standaard een ontbijt, dus tenzij je het bijgeboekt hebt, heb je dit niet
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Heel erg bedankt voor de antwoorden! Ik kijk er sowieso naar uit, ook zonder figuren :-)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het peperkoekenhuis is in opbouw in het Disneyland Hotel AfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Leo1988
Member
Member
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2015, 12:16

Goedemiddag, we hebben inventions buffet om 22:00 geboekt in het Disney hotel, maar ze vullen het eten maar tot 22:30 aan. Mijn vraag is tot hoelaat we mogen blijven zitten en is het eten niet na een half uur al weg?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Leo1988 schreefCOLONGoedemiddag, we hebben inventions buffet om 22:00 geboekt in het Disney hotel, maar ze vullen het eten maar tot 22:30 aan. Mijn vraag is tot hoelaat we mogen blijven zitten en is het eten niet na een half uur al weg?
Zou zeker op tijd gaan, denk dat ze zeker tot 23u geen probleem hebben.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Leo1988
Member
Member
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2015, 12:16

Bedankt voor de informatie.
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Japperboy schreefCOLONGeniet van een mooie en ontspannende traktatie en verwen uzelf met onze luxueuze nieuwe Victoriaanse Tea Time in Café Fantasia!

Afbeelding

Prijzen en aanbod

Nieuw Afternoon Tea-aanbod in Cafe Fantasia (Disneyland Hotel): Victoriaanse Tea Time (€ 45) en Royal Victorian Tea Time met champagne (€ 60), dagelijks van 3-6 uur in de 'Games Room'.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Menukaart en assortiment

AfbeeldingAfbeelding

Hieronder vind je het menu voor de Victoriaanse en Royal Tea Times

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Disneyland Paris & ED92

We zagen het gisteren hangen, maar wist dus de prijs niet, ik had dit bericht dus nog niet gelezen, maar als ik het nu bekijk, zo duur, en je krijgt zelfs maar 1 koffietje, zelfs niet a volonté koffie
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

PretparkfanJulie schreefCOLONHey,

Ik heb een vraagje i.v.m. de Hotel FastPass voor de standaardkamers van het Disneyland Hotel.

De voorbije jaren kregen wij altijd 1 Hotel FastPass per persoon per nacht bij ons verblijf in een standaardkamer van het Disneyland Hotel.

Wij wilden een verblijf boeken voor april 2019, maar hebben vastgesteld dat de Hotel FastPass niet meer vermeld wordt bij de faciliteiten van de standaardkamers.

Weet iemand of deze Hotel FastPass definitief is afgeschaft voor de standaardkamers?
De reserveringslijn geeft geen duidelijk antwoord.

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen :-)
Hey

Ik ben een beetje laat met op je vraag te antwoorden, maar ik ben pas voor de eerste keer in het Disneyland hotel verbleven.
Wij kregen per persoon een FastPass per dag. We bleven 1 nacht in het Disneyland Hotel en kregen elk twee Fastpasses. We hadden normaal een standaardkamer, dus volgens mij zit het er nog standaard bij.


Mijn vriend en ik zijn ondertussen terug uit Disney en ikmoet toegeven, mijn eerste keer in het Disneyland Hotel was echt super!
Door overboeking van het hotel hebben ze ons een CastleClub kamer gegeven. We hadden een super mooie kamer en waren verrast toen we 's avonds terug op de kamer kwamen en er chocolaatjes en een "Sweet Dreams" kaartje op onze bedden lagen. Vanuit de lounge was er ook een super uitzicht voor illuminations én we konden een lift nemen die rechtstreeks uitkwam aan de ingang van Disneyland. We moesten echt maar 20M (misschien zelfs minder) stappen om binnen te gaan.

We beseffen dat dit een super grote meevaller was en gaan deze ervaring zeker koesteren!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Genieten van een ontbijt in het Disneyland Hotel, meer info over dit hotel: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 8dd409.jpg[/img]AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar