Het Disneyland Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Esther-Disney
Member
Member
BerichtenCOLON 332
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48

Tjonge die brunch is duur zeg! wil dat ooit nog eens doen, maar pfoooeee, wat een geld!
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Esther-Disney schreefCOLONTjonge die brunch is duur zeg! wil dat ooit nog eens doen, maar pfoooeee, wat een geld!
Foto's zijn niet van de brunch he
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Prins Adam schreefCOLON Foto's zijn niet van de brunch he
Die erboven van de prijslijst wel ;). Denk dat ze het daarop had
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Zijn de prijzen voor de brunch weer opgeslagen? Of is dit maar een gedacht?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Nee ze zijn gestegen, evenals de prijs voor de gewone lunch / diner.
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Weet er iemand op welke manier je een klacht kan indienen tegen het Disneyland Hotel? We zijn net terug en waren heel teleurgesteld in de service. Vorige keer was het echt zo perfect en nu...

Toen we toekwamen was het heel hard aan het regenen en heeft mijn man zelf de auto moeten gaan parkeren (en het was niet dat het druk was ofzo) en de porsche die na ons toekwam werd wél geparkeerd, toen we op de kamer kwamen hebben we 2 keer mogen bellen voor de bagage waarop we bijna 2u hebben mogen wachten, bij het weggaan was er totale chaos, het was weer aan het regenen, na 45min eindelijk iemand te pakken gekregen die ons bagage wou halen en mijn man is weer zelf de auto mogen gaan halen.

We hebben 350€ betaald voor 1 nacht daar, juist omwille van de service, maar dit was echt onder alles.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dit kan je doen via het onderstaande mail adres

dlp.clientenservice@disney.com
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Bedankt! Mailtje is onderweg.
Afbeelding
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

Andastra schreefCOLONWeet er iemand op welke manier je een klacht kan indienen tegen het Disneyland Hotel? We zijn net terug en waren heel teleurgesteld in de service. Vorige keer was het echt zo perfect en nu...

Toen we toekwamen was het heel hard aan het regenen en heeft mijn man zelf de auto moeten gaan parkeren (en het was niet dat het druk was ofzo) en de porsche die na ons toekwam werd wél geparkeerd, toen we op de kamer kwamen hebben we 2 keer mogen bellen voor de bagage waarop we bijna 2u hebben mogen wachten, bij het weggaan was er totale chaos, het was weer aan het regenen, na 45min eindelijk iemand te pakken gekregen die ons bagage wou halen en mijn man is weer zelf de auto mogen gaan halen.

We hebben 350€ betaald voor 1 nacht daar, juist omwille van de service, maar dit was echt onder alles.
O nee, dat is wel heel erg.. goed dat je een berichtje stuurt. Ik ben er 1 keer geweest en dat is niet wat ik destijds ervaren heb


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

wat heb je hier van voordelen naast directe toegang en de extra fastpass per dag of per nacht?

en bij het onbijt

ik heb dit voor 6 en 7 feb voor de eerste keer in dit hotel geboekt met ap fantasy korting voor Star Wars
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Inventions menukaart

Afbeelding

Meer info over het Disneyland Hotel: http://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=75#p75
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Krijg je in dit hotel altijd een extra fastpass en diner vouchers? Ook als je room only boekt?
En hangt de geur die in de lobby hangt ook in de kamers? Ik vind het zelf een vreselijke geur, weet niet of ik erin kan slapen.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Extra fastpass dacht ik wel, maar weet ik niet zeker, maar diner vouchers "krijg" je nooit. Er kan een actie zijn, maar die zijn niet bij room only en anders koop je ze. Dat kan ook bij room only.

Toen ik er jaren terug verbleven heb is de geur me niet opgevallen (weet niet of die er toen al was), dus de kamers kan ik niet beantwoorden (ja, ik vind de geur ook niet lekker, dus als hij toen wel opgevallen was, had ik het geweten)
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

Die geur ruik je wel maar niet zo extreem dat je er niet van zou kunnen slapen ik vond het reuze meevallen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Je krijgt per persoon per dag 1 hotel fp.
De suites en castle club krijgen een vip fp.
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 165#p50165
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar