Disney’s Hotel New York – The Art

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Marlouke
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2017, 14:39

Is er toevallig iemand die mij kan vertellen wat er in de 25th aniversay special drink zit die in de New York citybar te bestellen is? Afgelopen weekend gehad en smaakte zeker naar meer, maar ben vergeten hier naar te kijken... :(
Toby
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2013, 17:36

Iemand ervaringen met het buffet bij Parkside Diner?
Gebruikers-avatar
Pixidust
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2015, 18:30

wij willen graag eens de empire state club proberen, maar als we bellen voor Room only prijzen, lijkt het alsof die altijd volboekt is :(
Zelfs voor data in juni 2018...
Hoe lukt het jullie om te boeken? We kunnen moeilijk alle dagen afgaan van de maand als we bellen naar disney om te reserveren loll
Hebben jullie een idee van de prijs van een empire state club kamer?
Dank u :-)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Toby schreefCOLONIemand ervaringen met het buffet bij Parkside Diner?
Hier hebben ze een zeer lekker buffet .
Al moet ik zeggen dat mijn keuze meer naar cape cod in Newport bay gaat .
Al is het alleen maar door de ruimte en opzet van het buffet .
Het buffet zelf is bijna hetzelfde . En de prijs is ook hetzelfde als ik het juist heb .
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Pixidust schreefCOLONwij willen graag eens de empire state club proberen, maar als we bellen voor Room only prijzen, lijkt het alsof die altijd volboekt is :(
Zelfs voor data in juni 2018...
Hoe lukt het jullie om te boeken? We kunnen moeilijk alle dagen afgaan van de maand als we bellen naar disney om te reserveren loll
Hebben jullie een idee van de prijs van een empire state club kamer?
Dank u :-)
Empire State kamer geven geen recht op korting met jaarkaart denk ik, daarom mss dat ze zeggen dat het volzet is.... als ik wilde gok doe reken maar op 500 euro per nacht minimum.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Pixidust
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2015, 18:30

Dank u voor de reactie :-)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Prins Adam schreefCOLON
Pixidust schreefCOLONwij willen graag eens de empire state club proberen, maar als we bellen voor Room only prijzen, lijkt het alsof die altijd volboekt is :(
Zelfs voor data in juni 2018...
Hoe lukt het jullie om te boeken? We kunnen moeilijk alle dagen afgaan van de maand als we bellen naar disney om te reserveren loll
Hebben jullie een idee van de prijs van een empire state club kamer?
Dank u :-)
Empire State kamer geven geen recht op korting met jaarkaart denk ik, daarom mss dat ze zeggen dat het volzet is.... als ik wilde gok doe reken maar op 500 euro per nacht minimum.
Empire State Suites hebben geen korting, Empire State kamers wel meen ik me te herinneren

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Een blik achter de schermen van Disney's Hotel New York - The Art of Marvel Resort-kamer

Afbeelding


Vandaag heeft Disneyland Paris plannen onthuld om de Marvel Superhelden op
onovertroffen wijze tot leven te laten komen in het Walt Disney Studios Park met
een volledig nieuwe Marvel gethematiseerde attractie.


Het nieuws komt van Walt Disney Parks and Resorts voorzitter Bob Chapek. Tijdens
de D23 Expo In Japan maakte hij aan 2000 aanwezige fans de nieuwste projecten
die in ontwikkeling zijn voor Disney bezoekers over de hele wereld bekend, inclusief
die voor Disneyland Paris.

Deze nieuwe ontwikkeling bouwt verder op het momentum van de 25ste verjaardag van
het Resort en volgt na het recente nieuws dat Walt Disney Parks en Resorts zich klaar
maakt om nog meer populaire verhalen en figuren naar deze Europese top toeristische
bestemming te brengen, waardoor de bezoekers van Disneyland Paris nog meer
entertainment en attracties kunnen beleven.

Disney’s Hotel New York - The Art of Marvel
Bovendien zal Disney’s Hotel New York® binnenkort getransformeerd worden tot Disney’s Hotel New York – The Art of Marvel. Het wordt het eerste Disneyhotel dat de spannende wereld van de Avengers zal tonen. Dankzij de exclusieve illustraties en een nieuw ontwerp wordt het een residentie die geschikt is voor Tony Stark zelf.

kamers beschikbaar vanaf 2020
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hotel New york neemt je mee naar de Marvel wereld

Afbeelding

Nog maar een paar dagen geleden kondigde Bob Chapek, Chairman, Walt Disney Parks and Resort . De nieuwe inrichting van Disney’s Hotel New York aan . Dit hotel wordt volledig getransformeerd naar de wereld van Marvel . En vandaag zijn we enthousiast omdat we samen met Sylvie Massara (Artistic Director at Walt Disney Imagineering Creative Paris) .
Maar details mogen vrijgeven over de kamers .


Kan je ons het concept rond de Marvel toekomst van Disney’s Hotel New York aan ons uitleggen ?

Wanneer the Disney’s Hotel New York – The Art of Marvel zijn deuren opnieuw opent .
Zal je terecht komen in de wereld van de Marvel superhelden en de striptekenaars van Marvel .
Het hotel neemt je nu al mee naar het leven in Manhattan . Deze stad was meermaals het decor voor een superhelden gevecht . En door het interieur dat gevuld zal zijn met comic art , posters , schetsen , story boards , beelden en echte kostuums . Zal je echt de Marvel Magie voelen .

Waar haalde je je inspiratie voor de nieuwe look van de hotel kamers ?

Het hotel heeft 476 standaar kamers , 65 executive , 15 thema suites , 8 standaard suites , en 2 presidential suites. Het interieur van de slaapkamers zal geïnspireerd zijn op de urban en geavanceerde stijl van Tony Stark . En je zal er ook een vleugel Iron Man in terug vinden . De thema suites zullen je meenemen naar de wereld van Spider-Man en de Avengers .
de standaard en presidential suites zullen een meer neutraal decor krijgen .
Dit vooral met het oog op onze conventie gasten . Deze kamers zullen aangekleed worden met limited editie art van Marvel . En zal je het gevoel geven van een Art gallery .

Zijn er nog dingen die zullen veranderd worden in de kamers ?

naast de komst van een Marvel thema . Zullen de kamers en suites ook ingericht worden met nieuwe en grotere flat screen tv toestellen . Ook komen en nieuwe aansluitingen in de kamer .
En er zal een beter verlichting komen binnen de badkamer .
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ziet er heel mooi uit maar de renovatie zal wel lang duren vrees ik ?
Wanneer beginnen ze eraan ,als de kamers vanaf 2020 beschikbaar zouden zijn zoals hier eerder geshreven staat ?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

In oktober van dit jaar zal er gestart worden met de grote werken :)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONIn oktober van dit jaar zal er gestart worden met de grote werken :)
Dank je voor het antwoord , en zal het zoals ooit eens gezegd één gans jaar duren en het hotel volledig gesloten zijn ???
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

marc schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONIn oktober van dit jaar zal er gestart worden met de grote werken :)
Dank je voor het antwoord , en zal het zoals ooit eens gezegd één gans jaar duren en het hotel volledig gesloten zijn ???

geen dank :)

Zover wij weten zal het hele hotel gesloten zijn .
Natuurlijk is dit even een vervelende situatie voor veel mensen .
Maar het zal alleen maar ten goede zijn van het hotel zelf .
En wanneer het hotel weer piekfijn is .
Zal dit ongetwijfeld ook weer een mooi moment zijn voor alle gasten .
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Meer foto's van de gerenoveerde kamers van Disney's Hotel New York
(De renovatie start 7 januari 2019 en zou in 2020 gedaan zijn)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: https://www.facebook.com/deindlrp
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Zeer mooie foto's van die gerenoveerde kamers ,en ook echt goed en mooi gedaan.
Maar zoals ik nu eenmaal ook ben heb ik persoonlijk schrik voor een serieuze prijsverhoging voor Hotel New York als de renovatie éénmaal voorbij is :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar