Disney’s Hotel New York – The Art

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONMomenteel doen ze in Disney's Hotel New York testen met de nieuwe RFID kaartjes!

Deze zouden op termijn alle andere papieren kaartjes en tickets moeten vervangen. Je kan er dan je kamerdeur mee open doen, de parken binnen komen, Fastpass nemen, maaltijden betalen en nog meer!
Elke persoon op de kamer krijgt zijn eigen persoonlijk kaartje met naam erop, na je verblijf mag je dit kaartje ook meenemen naar huis. Eigenlijk is dit de toekomstige Magic Band van WDW, voor DLP... dit systeem is goedkoper voor DLP.

Afbeelding

Afbeelding

Als dat daadwerkelijk zo is ,dan mogen ze van mij die RFID onmiddellijk invoeren.
Want soms heb je redelijk veel papier bij je zeker als je zoals ik bij een verblijf van 4 dagen Half board+ erbij neemt. En ook mooi als je na je verblijf dat kaartje mag meenemen.
Echt tof dank je voor deze info en hopelijk voeren zee die zeer snel in. :thumbs: :thumbs:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De plannen voor het nieuwe Marvel hotel: http://www.dlpwelcome.com/permit-marvel ... d=dT6HW76F

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Woohoo, net aan een ESC kamer met Lake view aangeraakt voor een weekend tijdens de Kerstperiode.
We gaan met ons gezinnetje (2 volw en 2 kids van 10 en 8) in het weekend van 30 november tot 2 december.
De eerste keer voor ons dat we gaan in het Kerstseizoen, dus dat is al iets 'nieuws'.
Verder hebben we hier al eens verbleven 2 jaar terug en na enkele keren CC in hotel Newport Bay Club, wou ik toch terug naar mijn andere favoriet Hotel NY nog voor het voor een hele tijd dicht gaat.

Ik kan niet wachten, want ik mag mijn eigen verjaardag vieren in het park.

Gaat er (ondanks dat er nog niet veel geweten is van het kerstseizoen) ook weer de mogelijkheid zijn om de kamer te laten versieren in kerstthema?
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

Keandra schreefCOLONWoohoo, net aan een ESC kamer met Lake view aangeraakt voor een weekend tijdens de Kerstperiode.
We gaan met ons gezinnetje (2 volw en 2 kids van 10 en 8) in het weekend van 30 november tot 2 december.
De eerste keer voor ons dat we gaan in het Kerstseizoen, dus dat is al iets 'nieuws'.
Verder hebben we hier al eens verbleven 2 jaar terug en na enkele keren CC in hotel Newport Bay Club, wou ik toch terug naar mijn andere favoriet Hotel NY nog voor het voor een hele tijd dicht gaat.

Ik kan niet wachten, want ik mag mijn eigen verjaardag vieren in het park.

Gaat er (ondanks dat er nog niet veel geweten is van het kerstseizoen) ook weer de mogelijkheid zijn om de kamer te laten versieren in kerstthema?
Is dit room only of arrangament? En ga er van uit dat je gewoon je kamer kan laten versieren
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Als het versieren van een kamer mogelijk is kun je dat vooraf al bijboeken. Dus het beste vragen aan de reserveringslijn.
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

We hebben een arrangement geboekt.
Jaarpassen staan voor volgend jaar op de planning, in het voorjaar.

Voor de kamerversiering ga ik nog even afwachten tot in september of oktober en zien wat er dan over kerst te vinden is.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ontdek the Big Apple in Disney's Hotel New York

Afbeelding

Vanaf januari 2019 wordt Disney's Hotel New York, het hotel dat nooit slaapt, omgetoverd, zodat het in 2020 aan een nieuw en heldhaftig hoofdstuk kan beginnen. Dit is dus je laatste kans om te genieten van dit 4-sterrenhotel met zijn art deco interieur in de stijl van de jaren twintig. Je profiteert er bovendien van alle exclusieve voordelen van de Disney Hotels, zoals Extra Magic Time in de Disney Parken, ontmoetingen met Disney Figuren en nog veel meer!

Als je de sfeer van The Big Apple wilt proeven, grijp dan nu je kans voordat het wordt omgetoverd.

Wat maakt deze accommodatie uniek?

Afbeelding
Magisch Manhattan
De 4-sterren Disney service en de luxueuze stijl van Lower Manhattan brengen je volop in de magische sfeer van New York.

Afbeelding
Dicht bij de magie
Vlakbij het hotel vind je alle magie en sensatie van de beide Disney Parken, met hun verbluffende attracties, verbazingwekkende shows en fantastische parades. Bovendien ligt het altijd schitterende entertainmentgebied Disney Village pal voor je deur!

Afbeelding
Een stijlvol interieur
De fraaie art deco stijl en de popart-accenten voeren je terug naar de hoogtijdagen van New York.

Afbeelding
Leef je uit in New York
Bezoek een luxueuze New Yorkse sportclub, met binnen- en buitenzwembaden, tennisbanen, sauna en fitnesscentrum.

Proef van the Big Apple door hier je verblijf te boeken in Hotel New York
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

4 'sleutels', geen 4 sterren he...

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Disney praat in de folders altijd over sleutels, maar 1 sleutel is gelijk aan 1 ster. Dus dat maakt Hotel New York een 4-sterren hotel :)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

MissMetal schreefCOLON4 'sleutels', geen 4 sterren he...

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Officiële tekst van Disneyland Paris op nederlandse site ;)
Vraag me af wie beslist over aantal sterren :P
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Goh, hotel New York zou ik geen volwaardig 4 sterren hotel noemen in de huidige staat... Toen we er verbleven in januari waren stukken van het behang afgescheurd, voegen in badkamer versleten, amper verlichting in de kamer,.... Ze hebben de prijs van 4 sterren, maar zeker niet het kwaliteitsniveau meer.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Daarom gaat er nu een renovatie starten.
Ik vind wel de duur van één jaar wel heel lang
Ook vindt ik het persoonlijk jammer dat die newyork style wegvalt , maar dat is ieders smaak.
Blijft het hotel trouwens NewYork heten of veranderd de naam ook :?: :?: :sorc:
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Japperboy schreefCOLON
MissMetal schreefCOLON4 'sleutels', geen 4 sterren he...

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Officiële tekst van Disneyland Paris op nederlandse site ;)
Vraag me af wie beslist over aantal sterren :P
Atout France voorziet in Frankrijk de hotels van een sterrenclassificatie. Een 4-sterrenhotel wordt op diverse manieren getoetst, door medewerkers van de organisatie. Onder andere gebruiken ze ook mystery guests. Iedere vijf jaar is er een nieuwe controle. In 2016 is Hotel New York voor het laatst gecontroleerd en blijkbaar goed bevonden voor 4-sterren. Maar dat het hotel hoognodig toe is aan een renovatie ben ik helemaal met je eens.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Laatste virtuele tour door Disney's Hotel New York

Afgelopen weekend was de laatste mogelijkheid om in Disney's Hotel New York te verblijven. Vanaf heden is het gesloten voor renovatie. Wij nemen u graag mee op een virtuele tour om en in het Hotel.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar