Disney’s Hotel New York – The Art

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

De renovatie is vooruitgeschoven naar 7 januari , blijft open voir halloween en kerstmis.Afbeelding
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
wolfje
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2013, 10:27

Ik heb een dringend vraagje, want ik begrijp er niks meer van.
Wij zouden met een gezelschap van 5 personen, 3 volwassenen, 1 kind van 12 en een baby van 2, graag een room only boeken in hotel New York voor 2 nachten van 2 juli 2018 tot 4 juli 2018. We beschikken over 1 magic flex jaarpas, dus wij kunnen korting hebben.
Wij hadden graag 1 kamer gehad met babybed voor de kleinste.
Ik had hiervoor gebeld en een prijs gekregen van 668,40€ (het was dan een kamer met lake view of met balkon) gekregen en wou nadien terugbellen om dit te boeken en toen was de prijs ineens 1361,28€ voor hetzelfde, wat ik dan te duur vond. Omdat ik geschrokken was van het prijsverschil was ik vergeten te vragen of de korting er wel af was, dus dacht ik ik bel nog eens terug.
Toen kreeg ik te horen dat het helemaal niet mogelijk is om met 4 personen en een baby in 1 kamer te verblijven in hotel New York, ik heb gevraagd of die allemaal volzet waren, maar ze zei dat het gewoon niet mogelijk is (het is wel mogelijk in Newport Bay, maar we hadden graag nog eens in hotel New York geslapen voor het heringericht wordt).
Nu weet ik niet meer wat ik moet doen? Is het nu mogelijk om 1 kamer te boeken met babybed of niet?
Als ik op hotels.com kijk zie ik een prijs van 668€ of 739€, maar daar is het niet mogelijk om te boeken voor 5.
Ik heb hier op het forum wel gelezen dat het mogelijk is om een persoon met jaarkaart toe te voegen aan een gereserveerde kamer. Hoe werkt dit dan en is dat te vertrouwen?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Waarschijnlijk zal de kamer niet groot genoeg zijn om nog een bedje toe te voegen .
Het is inderdaad mogelijk om een persoon toe te voegen .
Maar de plaats moet er natuurlijk ook wel voor zijn hé
Gebruikers-avatar
wolfje
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2013, 10:27

D-Tekenaar schreefCOLONWaarschijnlijk zal de kamer niet groot genoeg zijn om nog een bedje toe te voegen .
Het is inderdaad mogelijk om een persoon toe te voegen .
Maar de plaats moet er natuurlijk ook wel voor zijn hé
Het probleem is dat ze eerst zeiden dat het wel mogelijk is in een kamer met balkon of lake view en nadien zeggen ze dat het nooit mogelijk is in hotel New York. Wat is dan correct vraag ik mij dan af?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Best bel je even naar : +33 1 60 45 73 00
Dit is het nummer van Hotel new York .
Zij gaan u zeker kunnen helpen .
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

De maximumcapaciteit van de standaard kamers is zowiezo 4 personen dus nee, dit kan inderdaad niet. Vermoedelijk had de eerste CM niet helemaal begrepen dat je in totaal met 5 zou zijn of was deze gewoon niet goed geïnformeerd. De enige kamers waar je met meer dan 4 personen kan verblijven zijn familiekamers in Newport Bay Club, Santa Fe, Disneyland Hotel. En dan ook nog sommige suites.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Waarschijnlijk heeft de eerste CM niet naar NY gekeken maar naar NPB? NY heeft volgens mij helemaal geen kamers met balkon (wel met terras op begane grond). NPB heeft wel balkons (o.a. bij familiekamers ook aan de niet Lake-zijde).
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Mich€l schreefCOLONWaarschijnlijk heeft de eerste CM niet naar NY gekeken maar naar NPB? NY heeft volgens mij helemaal geen kamers met balkon (wel met terras op begane grond). NPB heeft wel balkons (o.a. bij familiekamers ook aan de niet Lake-zijde).
Grote kanshebber inderdaad, zover had ik zelfs nog niet gedacht!
@Wolfje je kan wel personen toevoegen ter plekke maar daarmee kan je nog altijd de maximumcapaciteit van een kamer niet overschrijden hé. Als die 4 personen is dan blijft die 4 personen ongeacht of het om een volwassene gaat die een bed nodig heeft of een baby waar een babybedje voor geplaatst moet worden. En voor de standaardkamers is dit 4 personen, enkel de familiekamers en bepaalde suites bieden ruimte aan meer personen. Als je echt naar NY wil zou je dus 2 kamers moeten boeken of 1 van de suites die een hogere maximumcapaciteit hebben.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Dacht dat het altijd 4 personen en 1 babybed (tot en met 2 jaar) was max....Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik had altijd begrepen dat ze over die 4 personen niet heen gaan, maar ik heb dan ook nog nooit met een baby overnacht dus geen praktijkervaring mee. :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ik helaas ook niet.

3 volwassenen en 2 kindjes, van 7 en 10 kan niet.

Maar ik was wel nieuwsgierig, dus heb net wel even getest op de website van dlp. 3 volwassenen, 1 kind van 10 en 1 van 2, daar kan wel een kamer voor geboekt worden bij hotel new york.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
wolfje
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2013, 10:27

Ik heb ondertussen wel kunnen boeken voor 1 kamer in hotel New York met 3 volwassenen, 1 kind van 12 en 1 kind van 2 die in babybed slaapt.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

wolfje schreefCOLONIk heb ondertussen wel kunnen boeken voor 1 kamer in hotel New York met 3 volwassenen, 1 kind van 12 en 1 kind van 2 die in babybed slaapt.
Fijn dat het is gelukt.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Onze kamer in Disney's Hotel New York en alles ziet er nog steeds netjes uit!AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Momenteel doen ze in Disney's Hotel New York testen met de nieuwe RFID kaartjes!

Deze zouden op termijn alle andere papieren kaartjes en tickets moeten vervangen. Je kan er dan je kamerdeur mee open doen, de parken binnen komen, Fastpass nemen, maaltijden betalen en nog meer!
Elke persoon op de kamer krijgt zijn eigen persoonlijk kaartje met naam erop, na je verblijf mag je dit kaartje ook meenemen naar huis. Eigenlijk is dit de toekomstige Magic Band van WDW, voor DLP... dit systeem is goedkoper voor DLP.

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar