Disney’s Hotel New York – The Art

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MissMetal schreefCOLONNu de Tower of Terror Marvel make-over zo goed als zeker is, veronderstel ik dat New York ook binnenkort zal starten met de refurb?
Ik heb zelf nog nooit in het New York hotel geslapen, binnenkort toch maar eens daar boeken, zodat ik voor en na kan zien :-)
Heb hetzelfde idee :)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Is voor ons ons favoriete hotel.
Mijn man wil telkens naar daar gaan, maar meestal zijn de ESC kamers allemaal al volzet.
Debbydk
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2014, 19:53

Wij vertrekken zo naar huis, na twee nachten hotel new york. Superleuk gehad, alleen is er al vanaf gisteren namiddag een storing waardoor er geen warm water is en de wc's niet goed doorgespoeld kunnen worden. Echt balen
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Net bevestigd : vanaf oktober 2018 start de Marvel Refurb!
We voegen voortdurend meer magie toe aan onze hotels zodat we je verwachtingen kunnen blijven overtreffen. Vanaf oktober 2018 zijn we druk bezig met een grote renovatie waarbij de Marvel Superhelden worden toegevoegd aan Disney’s Hotel New York. Heropening gepland in 2020.
bron: http://www.disneylandparis.be/nl/hotels ... -new-york/
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

en bijgevolg onmiddellijk kamer geboekt voor januari 2018, zodat ik old en new kan analyseren :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Hmmmm Misschien ongerelateerd, maar toch...
Het New and Improved Hotel New York - Marvel is gepland te heropenen in 2020: http://www.disneylandparis.be/nl/hotels ... -new-york/
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disney's Hotel New York in Disneyland Paris sluit volgend jaar oktober. voor een grote renovatie waarbij de Marvel Superhelden worden toegevoegd! Heropening gepland in 2020.

Wil je graag voor de verbouwing nog een verblijf boeken?
Meer info of prijzen van Disney's Hotel New York via de officiële Disneyland Paris website. Klik hier
Wil je een kamer zonder tickets (met of zonder ontbijt) boeken in een Disney hotel kan dit makkelijk online via volgende link: klik hier


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Voor bij Hotel New York zijn de mensen weer aan het schaatsen

Afbeelding
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Amai dat gaat wel raar doen zo'n heel hotel zolang gesloten, niks van bedrijvigheid rondom. En een buffetresto dat wegvalt...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Kan iemand me verder helpen omtrent het Manhatten restaurant in het New York Hotel? Ik zou namelijk graag weten of dit restaurant nog open is? Er valt zo weinig informatie over te vinden...
Is het ook de moeite om daar te eten?
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Wij hebben net drie dagen verbleven in hotel New York. Supergoed meegevallen! Ik had begin van het jaar al geboekt via de Nederlands aanbieding -25%, en dan nog empire state kamer kunnen boeken. Je krijgt een heel persoonlijke ontvangst als je incheckt, en bij het afhalen van de sleutel 's avonds bleken we een upgrade gekregen te hebben naar een suite, we verbleven in suite 7208. Prachtig uitzicht en wat een ruimte! De kamers zijn effectief wel gedateerd, hier en daar hapert er vanalles en het water was soms moeilijk warm te krijgen. Ontbijtbuffet was super en heel erg rustig, ook de hapjes in de namiddag waren erg lekker. Voordeel is dat je enorm dicht bij het park zit. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar na de renovatie!

In maart gaan we de compass club suite in Newport Bay nog eens uittesten, daarna blijft alleen de castle club nog over om te testen, maar daar gaan we nog wat voor moeten sparen ...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij hebben Castle Club gedaan en vind het niet waard... liever Compass Club of Golden Forest. Maar ieders budget is natuurlijk anders.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Wel ja, dat gevoel had ik tot nu toe ook altijd, liever de helft van de prijs of zelfs een derde betalen, maar dan iets verder stappen, voor de prijs van de castle club kunnen we in twee keer verblijven in de compass club ... Maar ik wil het wel eens ooit gedaan hebben.
Dupe
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2017, 18:59

Misschien is de vraag al een keer gesteld maar ik kon via de zoekfunctie niets vinden. Weet iemand wat een 'kerstkamer' kost in een kamer op de ESC?
Wij gaan rond de kerst heen en het leek mij wel leuk om de kamer in kerstsfeer te laten omtoveren voor de kinderen
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

In een standaard en plaza kamer is het €129, voor ESC staan er geen aparte prijzen bij, maar ik zag toch op veel kamers een kerstkrans staan toen wij er vorige week waren, dus het kan wel. Ik vermoed een gelijkaardige prijs. Je kan het tot vijf dagen op voorhand boeken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar