Partnerhotel: Algonquin's Explorers Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

lindavdende schreefCOLONWij slapen hier in september. Ik ga samen met m'n moeder. Krijg je dan een tweepersoonsbed of twee losse bedden?
Volgens wat ik zie op booking.com zijn er alleen 2 persoonsbedden, zelfs als je met 4 slaapt krijg 2x 2persoonsbed
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Prins Adam schreefCOLON
lindavdende schreefCOLONWij slapen hier in september. Ik ga samen met m'n moeder. Krijg je dan een tweepersoonsbed of twee losse bedden?
Volgens wat ik zie op booking.com zijn er alleen 2 persoonsbedden, zelfs als je met 4 slaapt krijg 2x 2persoonsbed
Wij hebben ooit een 4 persoons kamer geboekt, waarin een 2 persoonsbed stond en 2 losse bedden.
Hebben nooit in een 2 persoons kamer geslapen helaas. (@Linda, je zou Ivon Verhaegh op Facebook even een berichtje kunnen sturen, die heeft in juni in Explorers gelogeerd)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
lindavdende
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2014, 06:06

Prins Adam schreefCOLON
lindavdende schreefCOLONWij slapen hier in september. Ik ga samen met m'n moeder. Krijg je dan een tweepersoonsbed of twee losse bedden?
Volgens wat ik zie op booking.com zijn er alleen 2 persoonsbedden, zelfs als je met 4 slaapt krijg 2x 2persoonsbed
Oké! Op vrij uit hadden ze het over of tweepersoonsbedden of losse bedden. Vandaar mijn vraag
lindavdende
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2014, 06:06

Tinkerbelletje schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
lindavdende schreefCOLONWij slapen hier in september. Ik ga samen met m'n moeder. Krijg je dan een tweepersoonsbed of twee losse bedden?
Volgens wat ik zie op booking.com zijn er alleen 2 persoonsbedden, zelfs als je met 4 slaapt krijg 2x 2persoonsbed
Wij hebben ooit een 4 persoons kamer geboekt, waarin een 2 persoonsbed stond en 2 losse bedden.
Hebben nooit in een 2 persoons kamer geslapen helaas. (@Linda, je zou Ivon Verhaegh op Facebook even een berichtje kunnen sturen, die heeft in juni in Explorers gelogeerd)
Vraag me eigenlijk ook af of ze wel 2 persoonskamers hebben. Oh dat is een goeie! Ga Ivon gelijk even berichtje sturen!
Ayladdin
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2011, 22:56

Oh nee please, boek overal maar niet hier.
Tenzij ge in een smerige kamer wil logeren waar ze het bad niet poetsen, de lakens vuil zijn en de gangen vol vuile kleverige plekken op de grond zijn.
Een lift die nooit van zen leven werd gekuist.
Het ontbijt?
Sorry daar heb ik me niet eens aan durven wagen
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Wij hebben hier al een paar keer verbleven , en hebben niet mogen klagen, allesinds propere lakens en badkamer, je moet natuurlijk ook geen grand chique verwachten, maar toch waar voor zijn geld, vooral als jemet promoties kunt boeken...
Ayladdin
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2011, 22:56

Ik had geen waar voor mijn geld hoor.
Aangegeven dat de badkamer vuil was en het bed.
Antwoord
Sorry we hebben de kuisvroywen naaf huis gestuurd , we zullen jet ze morgen melden

Volgende dag nog steeds hetzelfde verhaal.
Dus explorers? NOOIT MEER.

En dan nog de rest van het hotel was ook smerig. Dus nee nee nee
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ayladdin schreefCOLONIk had geen waar voor mijn geld hoor.
Aangegeven dat de badkamer vuil was en het bed.
Antwoord
Sorry we hebben de kuisvroywen naaf huis gestuurd , we zullen jet ze morgen melden

Volgende dag nog steeds hetzelfde verhaal.
Dus explorers? NOOIT MEER.

En dan nog de rest van het hotel was ook smerig. Dus nee nee nee
Zou echt niet mogen :(

Ik ga altijd af op de beoordelingen op Booking.com, dat hotel krijgt een score van 7.4, er zijn er betere in de buurt!

Kijk zelf maar: klik hier

Dit hotel is wel een aanrader! Radisson Blu Hotel at Disneyland® Paris, wij slapen er maandag voor 96 euro inc ontbijt met 2 personen

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... f=96&t=972
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
DisneyGeek
Member
Member
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2014, 15:02

Hallo, ik ben benieuwd of er mensen hier zijn die in explorers hotel zijn gebleven? Wat vonden jullie ervan? Ik hoor het heel graag, wij hebben gisteren geboekt voor juni(manlief zijn verjaardag)

Edit Dragy: topic samengevoegd
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Was het niet handiger geweest om eerst te informeren en dan te boeken?
Gebruikers-avatar
DisneyGeek
Member
Member
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2014, 15:02

Ik heb geinformeerd, maar ik vind het ook leuk om ervaringen van anderen te weten. Dus het zou handiger geweest zijn als je eerst vroeg.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Het is een leuk hotel met een leuk thema en een redelijk groot ( maar wel koud ) zwembad.
Opzich is het een goed hotel voor een paar dagen Disneyland Parijs.
Maar het ontbijt valt wel een beetje tegen.
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Wij hebben hier het voorbije jaar toch een aantal keren geweest, is goed, prijs kwaliteit, leuk thema, het ontbijt is basic, maar goed,
Zwembad is idd wat koud als je in de namiddag gaat, savonds is het warmer, wel zien dat je voor de man een zwemslip meehebt, shorts zijn niet toegestaan
Vriendelijk personeel, en is super handig met de bus shuttle, voordeel daarvan is dat het nog de eerste stop is, dus (bijna) altijd plaats :)
Gebruikers-avatar
DisneyGeek
Member
Member
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2014, 15:02

Dank jullie wel. Het ziet er zo gaaf uit. [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Wij zijn er ook een aantal keer geweest en het personeel was altijd super vriendelijk. De kamers zijn ook best wel ruim en ik persoonlijk vind het ook wel fijn dat de wc gescheiden is van de badkamer. Alleen was de laatste keer het ontbijt een stuk minder dan de voorgaande keren. Verder een perfect hotel.
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar