Partnerhotel: Radisson Blu

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Minnie1979 schreefCOLONIemand onlangs nog geweest en ervaring met de shuttebus?
Zijn jullie ondertussen bij Hotel Radisson geweest, Minnie1979, en ervaring met de shuttle opgedaan?


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Maria-Anna schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONIemand onlangs nog geweest en ervaring met de shuttebus?
Zijn jullie ondertussen bij Hotel Radisson geweest, Minnie1979, en ervaring met de shuttle opgedaan?
Nee zag niet zitten omdat ik alleen met kindjes was vorige week dus dream Castle geboekt, was ik zeker van shuttlebus.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Minnie1979 schreefCOLON Nee zag niet zitten omdat ik alleen met kindjes was vorige week dus dream Castle geboekt, was ik zeker van shuttlebus.
Ja, dat kan ik begrijpen.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Kun je de disneyland aankopen ook in dit hotel laten afleveren?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MissMetal schreefCOLONKun je de disneyland aankopen ook in dit hotel laten afleveren?
Denk niet dat dit kan in partner hotels

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Prins Adam schreefCOLON
MissMetal schreefCOLONKun je de disneyland aankopen ook in dit hotel laten afleveren?
Denk niet dat dit kan in partner hotels

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Of het bij dit hotel kan weet ik niet, maar bij de andere partnerhotels wel. Heb het zowel bij het Kyriad als Dreamcastle al meerdere keren gedaan
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Prins Adam schreefCOLON
MissMetal schreefCOLONKun je de disneyland aankopen ook in dit hotel laten afleveren?
Denk niet dat dit kan in partner hotels

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
In Dream Castle en Magic Circus kan dit wel maar zij hebben ook Disney winkeltje waar je je aankopen kan ophalen.

In Radisson Blu ben ik nog niet geweest, dus weet niet of daar ook Disney winkel is.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

We zijn net terug van ons eerste verblijf in Radisson Blu, ik vind het echt een aanrader!
Mijn dochter is al 13, dus de Disney vibe in het hotel is niet echt een must.
Het is zéér dicht bij het park, al bij al maar een minuutje of 5 rijden. Wij zijn heen en weer gereden met eigen auto omdat we sowieso toch geen parking betalen, maar er is wel een shuttlebus die je kunt boeken op voorhand (ze vragen bij het inchecken hoe laat je de bus wil nemen)
Het ontbijt was zeer uitgebreid vond ik, en er waren ook glutenvrije broodjes die speciaal afgebakken werden voor me, echt super!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Enkele foto's van het Officieel Disneyland Parijs Partner Hotel Radisson Blu, wil je meer info of hier verblijven? Kijk op ons forum: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... a097cb.jpg[/img]AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Het Radisson Blu Partnerhotel heeft ook mooie ruime tweepersoonskamers.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je kan een kamer boeken in dit hotel met tickets voor de parken via de Disneyland Paris website. Of je kan een kamer boeken in dit hotel zonder tickets voor de parken via deze hotel boekingssites.


Boek nu een kamer in het Radisson Blu Partnerhotel (Zonder tickets).

of Boek nu een kamer in het Radisson Blu Partnerhotel (met tickets).
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Amai, die zijn wel echt ruim hé! Is dat een standaardkamer of soort van deluxe kamer?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
joyce in wonderland
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2017, 20:15

Wij sliepen vorige week 2 nachtjes in het Radisson Blu. Omdat ik hier niet veel info vond, laat ik even weten wat ik er van vond :)

De kamer zelf was zeer ruim voor 2 personen. Ook het inchecken en zo ging vlot. Het ontbijt was rustig en er was meer dan genoeg keuze (jammergenoeg geen pannenkoeken ;) ) Voor ons waren de bedden wel te zacht, maar wij houden wel van een harde matras.

De shuttlebus vonden wij zeer gemakkelijk en rustig. De bus rijdt vanaf 8u30 elk half uur, tussen 9u en 10u rijdt hij om het kwartier en de chauffeur neemt een middagpauze tussen 12u30 en 14u30. De bus keert telkens terug op het kwartier en kwart voor. De laatste bus in de zomer rijdt om 12u30.

Alhoewel de bussen niet zo frequent rijden, waren wij zeer blij met deze shuttlebus in vergelijking met de bussen van de andere partner hotels. Radisson Blu zorgt voor hun eigen bus, dus er worden nergens anders passagiers opgepikt. De bus staat er ook altijd al 5 minuutjes op voorhand en de chauffeurs zijn vriendelijk genoeg om te wachten als je zegt dat je nog snel naar de auto loopt voor iets. Ze wachten ook op jou als ze jou zien aankomen rennen ;) De bussen zaten ook niet overvol. Doordat we telkens 5 minuutjes op voorhand klaarstonden, konden we altijd gemakkelijk oprijden met de rolstoel en was er plaats genoeg om te zitten (ook in het terugkeren). Wij vonden de bussen zeer 'chill' in vergelijking met de andere shuttle bussen.
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

We verbleven vorig jaar met halloween in het Radisson hotel.
Dit is ons zeer tegen gevallen.
Er was in de douche geen houder voor de douchekop waardoor een douch nemen niet ging.
Toen we dit gingen melden aan de balie werd er gezegd dat ze dit wisten en dat het pas over enkele dagen zou opgelost worden. Ze boden geen andere oplossingen aan.
In de douches van het zwembad mochten we ook niet gaan douchen omdat het zwembad al gesloten was.
Ze hadden zogezegd geen andere kamers maar ze wisten niet dat we Frans verstaan.
Toen een collega vroeg wat het probleem was hoorde we de persoon aan de balie zeggen dat er wel andere kamers waren maar dat deze duurder waren dan wat wij betaalde dus dat hij ons geen andere kamer wou geven.

Uiteindelijk werd er ons een andere kamer aangeboden, maar dit heeft zeer lang geduurd.
Toen we op die kamer kwamen was er iemand van het onderhoud aanwezig. De lakens werden ververst, de vorige hadden zichtbaar bruine vlekken. Toen we beter in de kamer rond keken zagen we dat deze nog vuil was, er lagen zelfs nog vuile sokken. Ook de persoon van het onderhoud bevestigde dat de kamer vuil was en dat enkel de lakens ververst werden, dat de kamer voor de rest niet gepoetst was.

We zijn toen terug naar de balie gegaan want we vonden dit echt niet kunnen.
Na meer dan een half uur lastig doen hebben we uiteindelijk een andere kamer gekregen die wel proper was. We hebben geen enkele keer een compensatie aangeboden gekregen.
Doordat we via booking.com hadden geboekt hebben we daar een review geschreven waarop het Radisson heeft geantwoord. Maar nu is die negatieve review ineens verdwenen.

Ik ben blij dat er verschillende mensen een goede ervaring hadden bij het Radisson, maar voor ons was dit zeer teleur stellend en hebben wij beslist daar nooit meer te verblijven, ook al zou het goedkoper zijn.
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Mijn dochter en ik hebben hier in 1 x 2 nachten gelogeerd, voorafgaand aan een verblijf ik Magic Circus. Nou, we hadden gewild dat we hier alle dagen geboekt hadden. Prima hotel en met een veel, veel beter ontbijt dan in Magic Circus of Dream Castle, waar we vaker verblijven.

De kamer heel netjes, we hadden een gewone kamer, volgens mij net gerenoveerd, heel ruim, we hadden 2 flinke 2 persoonsbeden, fijne badkamer ook. De ligging is ook heerlijk rustig, mooie omgeving, leuke speeltoestellen. Ik vond het een aanrader en mijn dochter ook.

Shuttle bus hebben we niet genomen, we hebben zelf gereden, maar ook dat was nog een optie dus. Het is vlakbij, niet verder als van de andere partnerhotels, dus denk ook maar net 5 minuten met de bus.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar