Partnerhotel: Vienna House Dream Castle

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

scuba-angelo schreefCOLONDat ze een kamer niet poetsen als wij er verschillende dagen verblijven vind ik geen probleem.

Maar tussen 2 gasten poetsen ze daar ook niet.
Onze laatste keer lagen er vuile sokken van de vorige in de zetel, waren de lakens vuil en had onze dochter achteraf schurft (vastgesteld door dokter).

Wij komen daar niet meer!
Omg! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

scuba-angelo schreefCOLONDat ze een kamer niet poetsen als wij er verschillende dagen verblijven vind ik geen probleem.

Maar tussen 2 gasten poetsen ze daar ook niet.
Onze laatste keer lagen er vuile sokken van de vorige in de zetel, waren de lakens vuil en had onze dochter achteraf schurft (vastgesteld door dokter).

Wij komen daar niet meer!
Ik neem aan dat je niet in die kamer geslapen hebt, maar toen je dit aantrof naar de receptie bent gegaan en een schone kamer hebt gekregen?
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

olafLover schreefCOLON
scuba-angelo schreefCOLONDat ze een kamer niet poetsen als wij er verschillende dagen verblijven vind ik geen probleem.

Maar tussen 2 gasten poetsen ze daar ook niet.
Onze laatste keer lagen er vuile sokken van de vorige in de zetel, waren de lakens vuil en had onze dochter achteraf schurft (vastgesteld door dokter).

Wij komen daar niet meer!
Ik neem aan dat je niet in die kamer geslapen hebt, maar toen je dit aantrof naar de receptie bent gegaan en een schone kamer hebt gekregen?

Ik hoop toch inderdaad dat je meteen naar de receptie bent gegaan en een andere kamer hebt gekregen! Brr wat een verhaal zeg...hoop dat niet mee te maken in de voorjaarsvakantie. De kids verheugen zich....op 5 dagen Disney, maar ook op het ontbijten in het hotel...dat vinden ze een feestje op zich ;-)
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Weet iemand welke TV zenders er in dit hotel te ontvangen zijn? In addaggio hadden we alleenBVN als Nederlandstalige zender..wel wat karig, zeker omdat mijn man echt niet hele dagen in het park wil rondhobbelen ;-)
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

De hotels hebben bijna allemaal alleen ben tv als Nederlandse zender. Wat vaak wel kan als je een iPad of iets dat je via een adapter je olipad met een HDMI kabel op je tv aan sluit dan kan je we Nederlandse serie via het internet kijken via de WiFi van het hotel op YouTube.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Top! Dank voor je reactie..dan nemen we laptop/Ipad en een hdmi kabel mee en kijken we hoever we komen. Denk dat Netflix dan ook wel op de wifi moet lukken ;-)
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Terug van 5 heerlijke dagen DLP in Dream Castle. Wat een fijn hotel! Mooie kamer, vriendelijke service, prima ontbijt en met de pendelbus sta je zo in het park. Wat ons betreft een echte aanrader!
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sabina
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2015, 14:53

Karinliam schreefCOLONTop! Dank voor je reactie..dan nemen we laptop/Ipad en een hdmi kabel mee en kijken we hoever we komen. Denk dat Netflix dan ook wel op de wifi moet lukken ;-)
Netflix streamt alleen in Nederland, of je moet thuis downloaden, dan kun je wel kijken
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee hoor, Netflix werkt gewoon internationaal. Je hebt wel een ander aanbod, afhankelijk van waar je bent
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

En het internet moet sterk genoeg zijn natuurlijk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, in de Disney hotels lukt het meestal niet nee
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Sabina schreefCOLON
Karinliam schreefCOLONTop! Dank voor je reactie..dan nemen we laptop/Ipad en een hdmi kabel mee en kijken we hoever we komen. Denk dat Netflix dan ook wel op de wifi moet lukken ;-)
Netflix streamt alleen in Nederland, of je moet thuis downloaden, dan kun je wel kijken
Met Ipad/laptop moet het lukken. Wij hadden onze Apple TV mee maar daarmee lukte het niet omdat je geen wificode kan ingeven op tv. Via Ipad lukte het wel.

Wij afgelopen 2 nachten ook terug hier geslapen. Ik vind het goed hotel, lekker ontbijt. Avondmaal (buffet) wel tegengevallen.

Voor diegene met jaarkaart, je krijgt 20% korting op je eten en drank ;)
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wat foto's van Vienna House Dream Castle HotelAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Leuk, wij slapen er volgend weekend terug.

Is dat popcorn tijdens ontbijf of wat staat er naast de grote pot Nutella?
Afbeelding

Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Ja, is idd popcorn, stond er in oktober vorig jaar voor het eerst, de dochter en haar vriendinnetje vonden het geweldig
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar