Disney's Newport Bay Club

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Ja je bagage wordt naar je kamer gebracht. Omdat ik de Disney expres service had stonden deze al op mijn kamer. Ik moest alleen van kamer wisselen want ik gebruik altijd de kluis op de kamer en deze werkte niet en ze kregen hem ook niet snel gemaakt.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

De compassclub is echt een aanrader!
En inderdaad je bagage wordt naar je kamer gebracht en bij het einde van je verblijf terug naar beneden gebracht!

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Enkele fotos van het heerlijke buffet in Cape Cod het restaurant van Disney's Newport Bay Club hotel !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

In het het restaurant heb je echt een heel uitgebreid assortiment met vlees en vis ...Er zijn ook veel pasta en aardappel gerechten .
En ze hebben ook een ontelbaar aanbod van desserts .
amelina39
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2016, 12:02

dank je wel voor de reactie kijk er al naar uit
Gebruikers-avatar
Swets
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2016, 20:38

Vorige week hebben wij voor het eerst in Cape Cod gegeten en dat is ons zeer goed bevallen! Hiervoor diverse keren bij Cheyenne het buffet gegeten en bij Billy Bob maar Cape Cod gaan we volgende keer denk ik weer heen. Erg lekker en divers. Veel vis en vlees, a la minute gesneden entrecote (al vond ik die niet echt lekker mals) maar ik ben gek op vis en salades (lekker met gegrilde groentes!) En ook het dessert was erg uitgebreid (keuzestress!!)
Ook voor de kinderen genoeg lekkers, ook de geliefde pizzapunten staan hier op het buffet ;)

We gaan zeker nog een keer!
sloeber
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2016, 20:21

Begin deze week voor de eerste keer verbleven in het Newport Bay hotel. Normaal gezien verblijven we steeds in het Disney Hotel, maar omdat ik de renovatie van Newport Bay heel mooi vond (op basis van de foto's op oa. dit forum) wou ik deze keer de Compass club eens uitproberen.

+ punten
1) Heel mooi na de renovatie
2) Voordelen van de Compass club: inchecken, ontbijt, .... verschillende andere voordelen

- punten
1) Doordat er blijkbaar een aantal feestdagen in Spanje waren, was het tamelijk druk (voordeel van Compass Club = direct inchecken)
2) Als je naar het park wilt moet je telkens door de scanner (naast het "lake"). Er was wel een tamelijk lange wachtrij aan de controle ... ik vermoed dat tijdens de kerstvakantie er zeer lange rijen zullen zijn.

Extra: We hadden een Compass Club kamer met Lake-zicht geboekt, maar bij het betreden van de kamer bleek er maar één bed te staan, terwijl we voor drie personen hadden geboekt. Gemeld aan de receptie, en de fout werd direct recht gezet. We kregen een gratis upgrade naar een suite. Hieronder een paar foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tom beeckman
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2015, 15:11

Tijdens het het inchecken compass club, vertelde de juffrouw dat ze het de mooiste kamer vond.
We zitten blijkbaar in de honeymoon suite.
Super mooi en wat een uitzicht. Heel leuke meevaller.
We willen eigenlijk de kamer niet meer uit
the second star to the right
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Naar aanleiding van wat Prins Adam in het room only topic postte:

Moet je bij de Compass Club Lounge zelf je drank nemen en kan je geen drank meenemen naar de kamer? Raar dat je in de Golden Forest-lounge wel bediend wordt en wel drank mee kan nemen naar de kamer, je zou het eigenlijk omgekeerd verwachten toch?

Dat je zelf je drank moet nemen vind ik nu niet bepaald erg, maar dat meenemen naar de kamer is wel erg handig als de kindjes al slapen.

Ook versta ik niet waarom er dus zowel in Sequoia Lodge als in Newport Bay geen betere uitgang is voor buggies...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ivm met de drank meenemen, zo was het in elk geval. En de laatste keer kwamen de mensen in Golden Forest zoveel halen om mee te nemen dat ik vrees dat het daar binnenkort ook gedaan zal zijn.
In de Golden Forest zijn het blikjes en kleine flesjes en in de compass club grote flessen waar je zelf een glas kan nemen. De uitleg was dat ze je meer thuis gevoel willen geven door je jezelf te laten nemen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Ah, dan is het precies in elk hotel anders.
In de ESC van hotel New York was het ook uit flessen, maar werd daar voor jou uitgegoten. Je mocht het ook meenemen naar de kamer, maar veel verder of zo was niet evident he.
Tja, wij nemen altijd zelf wat drinken mee, paar blikjes per dag en wat flesjes water zodat we zulke dingen niet hoeven te gaan kopen in de parken zelf.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Keandra schreefCOLONAh, dan is het precies in elk hotel anders.
In de ESC van hotel New York was het ook uit flessen, maar werd daar voor jou uitgegoten. Je mocht het ook meenemen naar de kamer, maar veel verder of zo was niet evident he.
Tja, wij nemen altijd zelf wat drinken mee, paar blikjes per dag en wat flesjes water zodat we zulke dingen niet hoeven te gaan kopen in de parken zelf.
Bij de ESC is je kamer ook vlakbij de lounge in Newport kan dat toch een eindje zijn..
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
mikkelnl
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2017, 12:01

Gisteren thuis gekomen na 5 dagen Compass Club. New Port Bay was voor ons nieuw, we gingen voorheen altijd naar Sequoia Lodge, type Golden Forrest.

Eerst de postieve dingen: duidelijk te merken dat dit hotel recent is gerenoveerd, alles oogt mooi en 'nieuw'. De ENORME omvang van het complex merk je eigenlijk weinig van, daar was ik wel bang voor, meevaller dus. Helaas echter bevielen ons een aantal andere zaken minder goed, en zullen we volgende keer weer terug gaan naar onze vertrouwde Golden Forrest kamer... :)

Wat ons betreft (allemaal subjectief natuurlijk haha) viel vooral de inrichting van het hotel tegen. Wat voorbeelden: de gangen op de verdieping van receptie, lounge, bar etc: wat zijn die onhandig smal. Een hotel als dit zal altijd grote stromen mensen kennen, en misschien was het nu druk maar wat een opstoppingen steeds. Er hoeft maar 1 iemand een praatje te maken en je hebt bijna een file. En dan zit in diezelfde gang ook de entree van de Compass lounge, waar soms ook een rij staat: wordt het nog smaller.

Tweede minpunt: de bar... die is (of lijkt?) bizar klein voor zo'n groot hotel. Die van Sequoia Lodge leek mij 3-4 keer zo groot?! En qua zitplaatsen aan de bar was er plek voor 4-5 mensen...

Laatste minpuntje: de Compass lounge... krap, en bijzonder lage tafeltjes. Wij - gezin van 4 - worden zoals de meesten aan een klein rond tafeltje geplant en dan maar ontbijten. Was echt heel krap/klein. En de tafels staan zo dicht op elkaar dat er steeds wel iemand tegen je aanliep. Het buffet was ook niet handig ingedeeld: door die inhammen te maken krijg je dus dat mensen steeds lijken voor te dringen en ieder maar voor zich er in stapt. Logischer zou een opstelling zijn zoals in de buffet restaurants, waar een soort automatische rij ontstaat.

Ik wil het niet afkraken hoor, maar wij hadden er gewoon meer van verwacht :-) Ik snap wel helemaal dat men de sfeer leuk vindt want het oogt allemaal frisser dan Sequoia Lodge...

Groot pluspunt trouwens: onze zoon was vlak voor aankomst jarig, en op de dag van aankomst stonden twee Olaf knuffels klaar op de kamer voor hem en zijn zusjes... en met de Disney-button werd hij werkelijk door ALLE cast members in en om het park gefeliciteerd - prachtig vond 'ie het...

Oh tot slot........ de Engelsen waren deze week HEEL erg aanwezig.... als u begrijpt wat ik bedoel... ;-)
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Na alles te lezen over verjaardagen ben ik echt een beetje ontgoocheld in mijn verjaardagstripje. Ik ben 30 geworden toen ik in het Disneyland hotel verbleef (4 dagen) en ik kreeg gewoon een kaartje dat recht uit de printer kwam :/
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Oh wel jammer dat je enkel een uitgeprint papier kreeg....
Maar alsnog leuk dat je dit nog als aandenken hebt :)
Heb je ook geen button of sticker gekregen bij City Hall ?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar