Disney's Newport Bay Club

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Sabrina_12 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
Sabrina_12 schreefCOLONWeet iemand wat voor koffie apparaat je krijgt op je kamer bij de compass club?
Je krijgt een Nespresso met 3 capsules per dag. In de Lounge kan je ook onbeperkt koffie drinken natuurlijk.
Dank je wel! Ja, alleen ben ik echt een enorme koffie drinker en vind ik het fijn om iets extra bij te hebben☺️
Je hebt een nespresso en als ik het goed heb ook altijd een waterkoker. Dus van die instant koffie kan ook. :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Misschien heb ik eroverheen gekeken in dit topic, maar weet iemand een e-mailadres van dit hotel?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Via mijn verslag konden jullie misschien al zien dat ik in dit hotel ben geweest, hier wilde ik nog even kwijt dat het een erg mooi en goed hotel is. Met goed uitgebreid ontbijt. vriendelijk personeel, fijne bed en de kamer is ook mooi /fijn.

Ik zou zeker dit hotel nog keer boeken.
Donaldduck78
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2017, 15:42

Wij verblijven begin januari in dit nieuwe vernieuwde hotel. Nog nooit in geslapen, ook niet voor de vernieuwing. Dus hoop dat het wat is. Nu hebben wij 1 compass club kamer geboekt. Maar wij zouden misschien wel willen upgraden. Als ik nu kijk is het verschil in prijs tussen een compass club room en de presedential suite, ca 1300 euro. Als wij aankomen bij het hotel, is het dan mogelijk om nog te upgraden? (als er natuurlijk dan nog suites vrij zijn, maar heb het idee dat die niet zo heel veel vol zitten). Of betaal ik dan nog steeds rond de 1300 euro of zullen ze de prijs iets verlagen. Iemand ervaringen? Groetjes
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Donaldduck78 schreefCOLONWij verblijven begin januari in dit nieuwe vernieuwde hotel. Nog nooit in geslapen, ook niet voor de vernieuwing. Dus hoop dat het wat is. Nu hebben wij 1 compass club kamer geboekt. Maar wij zouden misschien wel willen upgraden. Als ik nu kijk is het verschil in prijs tussen een compass club room en de presedential suite, ca 1300 euro. Als wij aankomen bij het hotel, is het dan mogelijk om nog te upgraden? (als er natuurlijk dan nog suites vrij zijn, maar heb het idee dat die niet zo heel veel vol zitten). Of betaal ik dan nog steeds rond de 1300 euro of zullen ze de prijs iets verlagen. Iemand ervaringen? Groetjes
Je kan het vraag en ze gaan je indien beschikbaar prijs voorstellen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Wij zijn net een week terug van ons verblijf in de Compass Club. In 2012 ook in NPBC verbleven maar toen niet bepaald onder de indruk, maar nu... Supermooi hotel, fantastisch ontbijt in de lounge en ook de tea time was enorm de moeite, veel uitgebreider dan de golden forest club.
Sequoia Lodge GFC was echt onze all time favorite sinds 2011 en tot nu toe heeft geen enkel hotel dat kunnen kloppen, maar eerlijk, de compass club heeft hem van de troon gestoten en GFC staat nu toch echt 2e in het lijstje bij ons.
Nooit verwacht, maar Newport bay club was voor ons echt een schot in de roos! Zeer aangenaam verrast!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Terug geboekt voor in de paasvakantie.
De suite die we in augustus gehad hebben, was gewoon fantastisch en dus hier terug voor gegaan voor de paasvakantie.
Dolgelukkig, mijn dag kan niet meer stuk.
Kan eindelijk terug gaan aftellen naar onze Disneyvakantie.
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Keandra schreefCOLONTerug geboekt voor in de paasvakantie.
De suite die we in augustus gehad hebben, was gewoon fantastisch en dus hier terug voor gegaan voor de paasvakantie.
Dolgelukkig, mijn dag kan niet meer stuk.
Kan eindelijk terug gaan aftellen naar onze Disneyvakantie.
Wij hebben ook voor de eerste keer een suite geboekt in de newport bay club, voor in maart, ben eens benieuwd. Welke suite hadden jullie ?
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Wij hadden de resort suite op het zelfde verdiep als de Club. Denk dat we kamer 2192 hadden.
Hoe hoger de suites in de toren (hoger het verdiep); hoe kleiner de suites zijn. De toren wordt kleiner aan de top en dus is de oppervlakte kleiner. Maar denk niet dat er verder enig verschil is in deze suites.

Ze hebben een fantastisch bad. Met jetstralen van jacuzzi (of zo iets, is geen bubbelbad, maar voelt super voor vermoeide voetjes).
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Klinkt alvast goed :thumbs:
Jess_80
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2016, 11:05

wij hebben een compass club familie kamer voor 6 personen geboekt. Zitten deze kamers op de main building? of ook op de west of east wing?
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

Nieuwe web app for Disney’s Newport Bay Club

Deze applicatie, geintroduceerd als test in april 2017, is erg populair bij de gasten en bied toegang tot allerlei nuttige informatie.

Met 1.093 kamers, twee restaurants en een conferentiecentrum is Disney's Newport Bay Club het grootste hotelcomplex van Disneyland Parijs. Om gasten te helpen alles uit hun verblijf te halen, hebben de On-Site Lodging en Communication-teams een web-app bedacht. Het doel is tweeledig: 24/7 informatie over het hotel en de diensten bieden, en reclame maken voor speciale aanbiedingen en evenementen in Disneyland Parijs. Het plan is om het initiatief uit te rollen naar alle Disney Hotels.

Het enige dat u hoeft te doen om u aan te melden is de QR-code scannen met uw smartphone of het webadres in uw browser invoeren. De app is beschikbaar in zeven talen en geschikt voor een optimale weergave op alle digitale apparaten.

Disney Hotels gaan digitaal!

De eerste resultaten zijn bemoedigend en de meeste gasten die de web-app hebben gebruikt, waren zeer tevreden!

Deze innovatie is een uitbreiding van andere technologieprojecten van de Disney Hotels (interactieve tv, WiFi, ...) die erop gericht zijn nog meer diensten aan te bieden en de bezoekerservaring te verbeteren.

Webadres: http://npbc.1m1.fr/

Screenshot Web app:

Afbeelding

Boek nu je verblijf in de pas volledig gerenoveerde hotel: klik hier
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mooie en zeer interessante app , zou het fijn vinden moest deze ook voor de andere Disney Hotels beschikbaar worden :thumbs:
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

marc schreefCOLONMooie en zeer interessante app , zou het fijn vinden moest deze ook voor de andere Disney Hotels beschikbaar worden :thumbs:
Deze app gaat ook voor de andere hotels beschikbaar worden... Newport bay was een eerste test en die bleek een success te zijn.
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Steven78 schreefCOLON
marc schreefCOLONMooie en zeer interessante app , zou het fijn vinden moest deze ook voor de andere Disney Hotels beschikbaar worden :thumbs:
Deze app gaat ook voor de andere hotels beschikbaar worden... Newport bay was een eerste test en die bleek een success te zijn.
Fijn om te horen lijkt mij echt een interessante app en dank voor de snelle info :thumbs:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar