Disney's Sequoia Lodge

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ona1991 schreefCOLON
marc schreefCOLONAls ik het mag vragen , is er al bekend of en wanneer "Sequoia Lodge" terug opent of is dat zoals eerder gemeld ergens in Oktober aanstaande ?
:thumbs: :thumbs: :sorc:
Opent vanaf 1/12 pas weer helaas, dus niet in oktober.
Dus weer vertraging , Heeft het misschien te maken met de renovaties of iets anders :?: :?:
:thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het heeft ook te maken met het verwacht aantal bezoekers, ze gaan geen hotel open doen als er weinig bezoekers zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
nienna
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2021, 18:18

Zou het niet deels open blijven? Wij hebben daar geboekt voor november, en zijn niet verwittigd van een annulatie.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

nienna schreefCOLONZou het niet deels open blijven? Wij hebben daar geboekt voor november, en zijn niet verwittigd van een annulatie.
De datum zal nog niet definitief zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Bargothax
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2017, 09:33

Wij hebben in januari 2021 een Golden Forest kamer geboekt voor een mooi prijsje (toen was er van een sluiting van Sequoia Lodge nog geen sprake)

Sindsdien heb ik een paar keer opnieuw een boeking gestart om te kijken of het nog goedkoper kon maar ik kan al maanden geen Golden Forest kamer meer boeken voor de tweede week van December, ben benieuwd of we daadwerkelijk een GF kamer krijgen bij aankomt of dat er een reden is dat dit niet te boeken is momenteel (lijkt me sterk dat deze al ruim een half jaar van tevoren volgeboekt zijn, zeker in de rustige periode in December)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Bargothax schreefCOLONWij hebben in januari 2021 een Golden Forest kamer geboekt voor een mooi prijsje (toen was er van een sluiting van Sequoia Lodge nog geen sprake)

Sindsdien heb ik een paar keer opnieuw een boeking gestart om te kijken of het nog goedkoper kon maar ik kan al maanden geen Golden Forest kamer meer boeken voor de tweede week van December, ben benieuwd of we daadwerkelijk een GF kamer krijgen bij aankomt of dat er een reden is dat dit niet te boeken is momenteel (lijkt me sterk dat deze al ruim een half jaar van tevoren volgeboekt zijn, zeker in de rustige periode in December)
Sequoia Lodge gaat wel eerst terug open op 1 December aanstaande dacht ik .
Dus het zou goed eens redelijk vol kunnen zitten.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar