Disney's Sequoia Lodge

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Kan je zonder jaarkaart ook arrangement boeken voor 1 persoon en dan ter plekke nog bijboeken voor 1 volwassene en 1 kind ?

Ik heb al tickets voor twee personen, dus zou nog maar voor 1 persoon tickets nodig hebben.

Room only voor GFC kwam duurder uit dan arrangement voor 1 persoon met toeristenbelasting bijbetalen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

timheidi schreefCOLONKan je zonder jaarkaart ook arrangement boeken voor 1 persoon en dan ter plekke nog bijboeken voor 1 volwassene en 1 kind ?

Ik heb al tickets voor twee personen, dus zou nog maar voor 1 persoon tickets nodig hebben.

Room only voor GFC kwam duurder uit dan arrangement voor 1 persoon met toeristenbelasting bijbetalen.
Je kan inderdaad arrangement boeken voor 1 persoon en ter plekke gewoon de toeristentax bijbetalen voor de andere personen. Wel opletten dat je kamertype voor 4 personen is. Dat staat altijd duidelijk aangegeven...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Thx! Dan gaan we het misschien zo regelen.
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

Ondanks dat mijn zoon ziek was geworden hebben we toch wel paar leuke dagen gehad.
Vond het hotel super ook het golden forrest gedeelte was super geregeld ontbijt en high tea was heerlijk!

We mochten zelfs eerder onze kamer in we waren er om half 9 en om 9 uur waren we al op onze kamer dit kwam ook meden omdat mijn zoon ziek was geworden s'nachts mochten eigenlijk pas om 3 uur naar de kamer maar toen ik vroeg of het eerder kon omdat ie ziek was. Ging ze kijken zei heb een kamer voor jullie en die is nu al beschikbaar

We gaan zeker de volgende keer weer dit hotel boeken.

Wat we ons alleen afvroegen er waren geen badjassen aanwezig om aan te trekken voor als je eventueel naar het zwembad wilde klopt dit?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Brina schreefCOLONOndanks dat mijn zoon ziek was geworden hebben we toch wel paar leuke dagen gehad.
Vond het hotel super ook het golden forrest gedeelte was super geregeld ontbijt en high tea was heerlijk!

We mochten zelfs eerder onze kamer in we waren er om half 9 en om 9 uur waren we al op onze kamer dit kwam ook meden omdat mijn zoon ziek was geworden s'nachts mochten eigenlijk pas om 3 uur naar de kamer maar toen ik vroeg of het eerder kon omdat ie ziek was. Ging ze kijken zei heb een kamer voor jullie en die is nu al beschikbaar

We gaan zeker de volgende keer weer dit hotel boeken.

Wat we ons alleen afvroegen er waren geen badjassen aanwezig om aan te trekken voor als je eventueel naar het zwembad wilde klopt dit?
Deze zijn niet altijd aanwezig inderdaad.... en al zeker niet in de standaard kamers.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sparrow
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 18:19

olafLover schreefCOLONWel je hotel easy pass laten zien volgens mij
Of infinity abonnement als je tevoren reserveerd heb.
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Ik had dus gebeld voor paar data in november golden forrest room met dreamkorting roomonly, via de telefoon kreeg ik te horen dat deze data niet meer vrij waren, of misschien binnen een maand of zo terug bellen. Als ik nu kijk op hotels.com kan ik het nog wel boeken. Maar dan zit ik met de vraag, welke moet ik boeken, er staat golden forrest met ontbijt of zonder ontbijt. Ik dacht dat dit altijd met ontbijt was?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

vdbemdsa schreefCOLONIk had dus gebeld voor paar data in november golden forrest room met dreamkorting roomonly, via de telefoon kreeg ik te horen dat deze data niet meer vrij waren, of misschien binnen een maand of zo terug bellen. Als ik nu kijk op hotels.com kan ik het nog wel boeken. Maar dan zit ik met de vraag, welke moet ik boeken, er staat golden forrest met ontbijt of zonder ontbijt. Ik dacht dat dit altijd met ontbijt was?
Kan je golden forest via hotel.com boeken??
Dacht alleen standaardkamers

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Staat toch golden forrest tussen , een keer zonder ontbijt een keer met ontbijt vandaar dat ik twijfel
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

vdbemdsa schreefCOLONStaat toch golden forrest tussen , een keer zonder ontbijt een keer met ontbijt vandaar dat ik twijfel
Welke data is dit? Ik vind alleen montana kamers

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Prins Adam schreefCOLON
vdbemdsa schreefCOLONStaat toch golden forrest tussen , een keer zonder ontbijt een keer met ontbijt vandaar dat ik twijfel
Welke data is dit? Ik vind alleen montana kamers

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik weet niet of jullie deze link openkrijgen maar had ingezet van 12 nov tot en met 14 nov en helemaal onderaan de Golden Forrest Rooms en als ik op room information klik staat er duidelijk bij club level wat bij de andere kamers niet staat.

https://uk.hotels.com/hotel/details.htm ... SX=0&SYE=3
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

vdbemdsa schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
vdbemdsa schreefCOLONStaat toch golden forrest tussen , een keer zonder ontbijt een keer met ontbijt vandaar dat ik twijfel
Welke data is dit? Ik vind alleen montana kamers

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik weet niet of jullie deze link openkrijgen maar had ingezet van 12 nov tot en met 14 nov en helemaal onderaan de Golden Forrest Rooms en als ik op room information klik staat er duidelijk bij club level wat bij de andere kamers niet staat.

https://uk.hotels.com/hotel/details.htm ... SX=0&SYE=3
De link werkt idd, het is ook een beetje onduidelijk zoals je zelf zegt.
Ook op de Nederlandse Hotels.com site staat deze kamer: http://tidd.ly/4c12bcbf
Daar staat er niet duidelijk bij Golden Forest kamer, maar als je dan de details open klikt gaat het om dezelfde kamer...
Club niveau - Club lounge, continentaal ontbijt, hapjes en drankjes en aparte inchecklocatie
Internet - Gratis wifi
Entertainment - Lcd-televisie met premiumzenders
Eten & Drinken - Koffiezetapparaat/waterkoker
Slapen - Verduisterende gordijnen
Badkamer - Privébadkamer, met extra diep bad
Praktisch - Kluis, een strijkplank/strijkijzer en een bureau; gratis babybedden beschikbaar op verzoek
Gemakken - Airconditioning en dagelijkse huishoudservice
Niet-roken
Aansluitende kamers zijn mogelijk op verzoek, afhankelijk van de beschikbaarheid
Je kan hotels.com ook eens mailen over de fout?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Gebeld met Hotels.com, mevrouw vond het eerst niet, dan zei ze dat het normaal was, Golden Forest kan met en zonder ontbijt! Dacht het niet hoor mevrouw, enfin, zei was zeker van haar stuk, de ene is met ontbijt de andere niet. Ik vertrouw dus die site ook al niet meer
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

vdbemdsa schreefCOLONGebeld met Hotels.com, mevrouw vond het eerst niet, dan zei ze dat het normaal was, Golden Forest kan met en zonder ontbijt! Dacht het niet hoor mevrouw, enfin, zei was zeker van haar stuk, de ene is met ontbijt de andere niet. Ik vertrouw dus die site ook al niet meer
Bij Expedia staat de gfc ook met en zonder ontbijt. Ik vond dat ook vreemd.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

timheidi schreefCOLON
vdbemdsa schreefCOLONGebeld met Hotels.com, mevrouw vond het eerst niet, dan zei ze dat het normaal was, Golden Forest kan met en zonder ontbijt! Dacht het niet hoor mevrouw, enfin, zei was zeker van haar stuk, de ene is met ontbijt de andere niet. Ik vertrouw dus die site ook al niet meer
Bij Expedia staat de gfc ook met en zonder ontbijt. Ik vond dat ook vreemd.
Expedia en hotels zijn eigenlijk dezelfde bedrijven. Ze bieden hetzelfde aan... het is een fout op de site volgens mij. Want Golden forest is altijd met ontbijt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar