Disney's Hotel Cheyenne

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

judoka Jol schreefCOLONIk ga tijdens het Veronica evenement in November in dit hotel slapen. Ik weet dat een western thema heeft. En dat het 20 min lopen is van Disneyland park en Studio's ligt. Maar ik weet voor de rest niks over dit hotel.
Is het restaurant wat er zit goed betaalbaar en is het eten wat ze reserveren goed te eten. En wat kan ik verwachtte van het ontbijt?
Dit is het ontbijt

https://youtu.be/V8wZTAx92zg

Je gaat best voor 8u30 als je niet te druk wil.
Avondbuffet kost inc drankje 28.5 euro

http://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=79#p79
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ik vindt het een mooi en gezellig hotel met een mooi thema.
Het ontbijt kan soms wat druk zijn , maar dat is afhankelijk van het uur , maar ik vindt het altijd voldoende en lekker.
Het buffet heb ik nog niet geproefd maar als het eten zois als vroeger is het echt heel lekker :sorc:
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Animatie in de omgeving van Hotel Cheyenne. Ziet er erg leuk uit. Hopelijk blijven ze dit doen! Vaak loop je er rond, zelfs vlak na het ontbijt dat er behalve wat onderhoudspersoneel amper tot niets te beleven valt. Zelfs de pony's zijn er vaak niet meer.

https://twitter.com/ED92live/status/761 ... 29?lang=nl
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

judoka Jol schreefCOLONIk ga tijdens het Veronica evenement in November in dit hotel slapen. Ik weet dat een western thema heeft. En dat het 20 min lopen is van Disneyland park en Studio's ligt. Maar ik weet voor de rest niks over dit hotel.
Is het restaurant wat er zit goed betaalbaar en is het eten wat ze reserveren goed te eten. En wat kan ik verwachtte van het ontbijt?
Meerdere keren verbleven in Cheyenne, samen met hotel Santa Fe (ligt aan de overkant) een twee sterren/budget hotel.

De sfeer/thema is geweldig, je waant je echt in een Western stadje. De Disneyparken liggen op ongeveer 10/15 minuten lopen (je loopt langs de El Rio Grande rivier, richting Lake Disney waar de wat luxere hotels Newport Bay Club, Sequoia Lodge en New York aan liggen) en vervolgens door Disney Village dus een leuke route. Tevens rijd er een gratis pendelservice (gele bussen) en hiermee kost het ongeveer 5 minuten om het park te bereiken. Auto kan gratis worden geparkeerd op het terrein. Het hotel is voorzien van een buffetrestaurant (Chucks Wagon) en hier wordt tevens het ontbijt geserveerd, daarnaast nog een bar (Saloon) en een winkeltje met Disney artikelen en wat drink/etenswaren.

Ontbijtbuffet bestaat uit koffie, thee, Minute Maid sapjes, diverse broodjes (plakjes, harde broodjes, croissantjes, pain au chocolat), diverse soorten vleeswaren (boterhamworst, salami, ham) en blokjes kaas, zoet beleg (zoals nutella, jam), fruit en Danone yoghurtjes. Geen warme gerechten zoals bacon of een eitje. Niet heel bijzonder dus, maar was voor ons prima.

Avondbuffet beetje in de Country/Western style, dus BBQ/grill vlees en maiskolven, rauwkost etc., mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar eten in het park. Ik zou zo vroeg mogelijk ontbijten, hoe later hoe drukker. Eetruimte is een grote open ruimte wat het geluid niet ten goede komt.

Kamer is niet heel ruim, voor twee personen prima alleen voor gezinnen misschien iets krap. Op de oude kamers staat een 140 cm bed, klein tweepersoonsbed dus en een stapelbed voor kinderen. Ik weet toevallig dat je met de Veronica actie een niet gerenoveerde kamer krijgt.
Op de nieuwe kamers staat een twee persoonsbed (140 cm) en daarnaast een onderschuifbed. Het nieuwe kamertype heet "Texas" en is compleet gerenoveerd. Kamers zijn ondergebracht in 14 blokken van begane grond/eerste etage en ieder gebouw heeft een Western naam zoals bijv. "Billy the Kid", "Annie Oakley" of "Wyatt Earp". Kamers zijn voorzien van een tv en plafondventilator. Waterkoker kon destijds bij ons opgehaald worden bij de receptie (borg €20,-).

Als budget optie zeker een leuk hotel, het thema is geweldig! :mrgreen:
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Is er gratis wifi in de lobby?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Er is Gratis internet aanwezig in alle Disney hotels :)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Laura schreefCOLONIs er gratis wifi in de lobby?
Overal op de kamers. Enkel niet in Davy Crockett ranch
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Prins Adam schreefCOLON
Laura schreefCOLONIs er gratis wifi in de lobby?
Overal op de kamers. Enkel niet in Davy Crockett ranch
Maar ook in de lobby? :P (We spreken met iemand daar af, en kunnen contact houden via FB messenger, vandaar mijn vraag)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Laura schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
Laura schreefCOLONIs er gratis wifi in de lobby?
Overal op de kamers. Enkel niet in Davy Crockett ranch
Maar ook in de lobby? :P (We spreken met iemand daar af, en kunnen contact houden via FB messenger, vandaar mijn vraag)
ja er is wifi in het hoofdgebouw met lobby, restaurant, bar enz.
Naar het winkeltje toe hapert hij soms wel wat, maar dat kan ook gewoon aan ons gsmnetwerk gelegen hebben.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Super, dankjewel voor je antwoord Ona1991!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56



In Disney's Hotel Cheyenne kun je dagelijks genieten van een all-you-can-eat-buffet in Chuck Wagon Café. Dit buffet past geheel binnen het cowboy-thema van het hotel. Voor een vast bedrag kun je hier onbeperkt gebruik maken van het buffet en krijg je één drankje.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

O waw, net wat ik zocht :D
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Dat ziet er best goed uit. Zo goed zelfs, dat we maar gelijk gereserveerd hebben.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Yeey, ik ben overtuigd, we gaan hier donderdag eten :) Na geshopt te hebben bij de runDisney Expo, spulletjes naar de kamer brengen en dan lekker op tijd dineren. Lekker uitgebreide salade en toetjes bar! :D
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mich€l schreefCOLON

In Disney's Hotel Cheyenne kun je dagelijks genieten van een all-you-can-eat-buffet in Chuck Wagon Café. Dit buffet past geheel binnen het cowboy-thema van het hotel. Voor een vast bedrag kun je hier onbeperkt gebruik maken van het buffet en krijg je één drankje.
Van dat buffet heb ik nog niet kunnen of mogen genieten , maar dat zal ik bij een volgende trip zeker inhalen.

Dank voor het plaatsen van de video :thumbs:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar