Disney's Hotel Cheyenne

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Lana schreefCOLONKan iemand mij vertellen hoelang de loopafstand ongeveer is tussen hotel cheyenne en santa fe, dit ivm eventueel ontbijt daar.

De loopafstand tussen Hotel Cheyenne en Santa Fe bedraagt amper 1 of 2 minuten.
Maar mijn vraag naar aanleiding van jouw bericht is de volgende; wat bedoel je met eventueel ontbijt daar.

Dat als je in "Cheyenne" verblijft en dat je dan in Santa Fe zou moeten gaan ontbijten ,ook met de verbouwing in Cheyenne zou mij ten zeerste verbazen.
Ben begin van de maand voor 3 nachten in Cheyenne geweest en kon gewoon daar gaan ontbijten. Ik raad wel aan van tijdig te gaan ontbijten i.v.m eventueel mogelijke drukte.
:sorc:
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLON
Lana schreefCOLONKan iemand mij vertellen hoelang de loopafstand ongeveer is tussen hotel cheyenne en santa fe, dit ivm eventueel ontbijt daar.

De loopafstand tussen Hotel Cheyenne en Santa Fe bedraagt amper 1 of 2 minuten.
Maar mijn vraag naar aanleiding van jouw bericht is de volgende; wat bedoel je met eventueel ontbijt daar.

Dat als je in "Cheyenne" verblijft en dat je dan in Santa Fe zou moeten gaan ontbijten ,ook met de verbouwing in Cheyenne zou mij ten zeerste verbazen.
Ben begin van de maand voor 3 nachten in Cheyenne geweest en kon gewoon daar gaan ontbijten. Ik raad wel aan van tijdig te gaan ontbijten i.v.m eventueel mogelijke drukte.
:sorc:
Niet iedereen neemt ontbijtbuffet bij zijn boeking. ;-) Je kan makkelijk naar de Starbucks van het andere hotel lopen en daar gaan ontbijten mocht je dat om de één of andere reden willen...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ona1991 schreefCOLON
marc schreefCOLON
Lana schreefCOLONKan iemand mij vertellen hoelang de loopafstand ongeveer is tussen hotel cheyenne en santa fe, dit ivm eventueel ontbijt daar.

De loopafstand tussen Hotel Cheyenne en Santa Fe bedraagt amper 1 of 2 minuten.
Maar mijn vraag naar aanleiding van jouw bericht is de volgende; wat bedoel je met eventueel ontbijt daar.

Dat als je in "Cheyenne" verblijft en dat je dan in Santa Fe zou moeten gaan ontbijten ,ook met de verbouwing in Cheyenne zou mij ten zeerste verbazen.
Ben begin van de maand voor 3 nachten in Cheyenne geweest en kon gewoon daar gaan ontbijten. Ik raad wel aan van tijdig te gaan ontbijten i.v.m eventueel mogelijke drukte.
:sorc:
Niet iedereen neemt ontbijtbuffet bij zijn boeking. ;-) Je kan makkelijk naar de Starbucks van het andere hotel lopen en daar gaan ontbijten mocht je dat om de één of andere reden willen...
Zo bedoel je dat , dat had je niet in je bericht geschreven. Dat is natuurlijk ieders eigen goesting. :sorc:
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2017, 15:33

Bedankt voor jullie reactie.
Ik ben wel eerder bij disney geweest maar nooit in een hotel.
Wij gaan pas in januari dan is er een actie dat je vouchers krijgt voor ontbijt in het disneyland (12 euro)
Ik heb begrepen dat je met bijbetaling ws in je hotel kan eten. Dat lijkt me daan iets uitgebreider dan alleen dat ene broodje, croissantje en bakkie koffie
Nou had ik idd begrepen dat cheyenne aan het verbouwen is maar dat we ws wel gewoon terecht kunnen, maar beperkt. Ik dacht ms kunnen we dan ontbijten in santa fe omdat dat ook een 2 sterren hotel is.
Qua drukte zitten we denk ik wel in goede periode (donderdag 11 tm zondag 14 jan)
De gratis ontbijt/dinner bonnen en de 100 euro zakgeld per kamer maakt het voor ons als gezin met 5 kinderen (waarvan 4 onder volwassen vallen )allemaal wat aantrekkelijker

Maar begrijp ik goed dat je bij der Starbucks ook kan ontbijten of koop je daar dan gewoon een broodje ofzo.
En voor degene die onlangs nog bij cheyenne zijn geweest..is het aanbod op dit moment wel gelijk aan het gewone aanbod?

Alvast bedankt
ferry_d
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2016, 09:47

Mijn eigen opinion na enkele malen in echte Disney hotel's incl. ontbijt te zijn geweest.

Er gaat niets boven dan op je gemak wakker worden, en dan in je eigen hotel te kunnen ontbijten.

De afstanden zijn ongekend in DLP, en dat weten ze ook, helaas, dat ze ons daarvoor willen laten leeglopen (onze zakgeld ---)
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Volgens mij kan je in januari gewoon ontbijten in Cheyenne. Wij gaan 14 november naar het avondbuffet, hebben al gereserveerd. Dat is voor zover ik weet in dezelfde zaal als het ontbijt.
SaraVandoorne
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2017, 09:31

Is het avondbuffet een aanrader? Volg week eerste maal in
cheyenne en hebben nog niet eerder in een van de hotels gegeten...
met 2 kinderen (4 & 7j) die nogal kieskeurig zijn van eten :-)



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

SaraVandoorne schreefCOLONIs het avondbuffet een aanrader? Volg week eerste maal in
cheyenne en hebben nog niet eerder in een van de hotels gegeten...
met 2 kinderen (4 & 7j) die nogal kieskeurig zijn van eten :-)



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Op pagina 4 van dit topic staat een filmpje ;). Of het eten nu nog gelijkaardig is weet ik niet
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Vorig jaar vond ik het erg lekker, hopelijk dit jaar ook.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Vind het eten in Cheyenne ook altijd lekker. :sorc:
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2017, 15:33

De filmpjes zien er zeker goed uit, vraag me nu alleen af of het tijdens de verbouwing gelijkwaardig aanbod is. Want de prijzen worden niet aangepast....
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLON
Zo bedoel je dat , dat had je niet in je bericht geschreven. Dat is natuurlijk ieders eigen goesting. :sorc:
Het oorspronkelijke bericht was dan ook niet van mij, ik reageerde er gewoon op... ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Tarmac in het wilde westen , mischien word het nog geschilderd maar het past er toch niet.
Afbeelding
Foto magical dlp twitter
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

disneyzot schreefCOLONTarmac in het wilde westen , mischien word het nog geschilderd maar het past er toch niet.
Afbeelding
Foto magical dlp twitter
Misschien inderdaad een raar of gek gezicht , persoonlijk vindt ik het niet slecht. :sorc:
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

marc schreefCOLON
disneyzot schreefCOLONTarmac in het wilde westen , mischien word het nog geschilderd maar het past er toch niet.
Afbeelding
Foto magical dlp twitter
Misschien inderdaad een raar of gek gezicht , persoonlijk vindt ik het niet slecht. :sorc:
Ik vind gewoon dat het de theming en tijdsgeest verpest ,al dat werk om het op een western dorpje te laten lijken en dan tarmac er tussen smijten.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar