Disney's Hotel Santa Fe

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Dit is betalend, 19 euro pp in Santa Fé geloof ik. Als je een maaltijdplan hebt is dit wel inbegrepen.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

GlenDisney schreefCOLONDit is betalend, 19 euro pp in Santa Fé geloof ik. Als je een maaltijdplan hebt is dit wel inbegrepen.
Bedankt Glen. Ik weet dat het ontbijt op zich betalend is, ik vroeg me alleen af of het warme gedeelte van het ontbijt (spek, eieren, etc) mee inbegrepen waren in het standaard ontbijt wat je kan boeken voor 19 euro.

Het is wel al 8 jaar geleden dat ik nog in Cheyenne verbleef (vergelijkbaar dus met Santa Fe), en toen bestond het ontbijt enkel uit croissants, chocoladebroodjes, broodjes, yoghurt, beetje vlees dacht ik en 2 verschillende soorten kaasblokjes. Ik kan me niet herinneren dat er toen ook spek met eieren was.
En gezien ik hier binnenkort weer verblijf, vraag ik me dus af of het de moeite is om het ontbijt bij te boeken, of toch beter in de village ga ontbijten.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Sara_P schreefCOLON
GlenDisney schreefCOLONDit is betalend, 19 euro pp in Santa Fé geloof ik. Als je een maaltijdplan hebt is dit wel inbegrepen.
Bedankt Glen. Ik weet dat het ontbijt op zich betalend is, ik vroeg me alleen af of het warme gedeelte van het ontbijt (spek, eieren, etc) mee inbegrepen waren in het standaard ontbijt wat je kan boeken voor 19 euro.

Het is wel al 8 jaar geleden dat ik nog in Cheyenne verbleef (vergelijkbaar dus met Santa Fe), en toen bestond het ontbijt enkel uit croissants, chocoladebroodjes, broodjes, yoghurt, beetje vlees dacht ik en 2 verschillende soorten kaasblokjes. Ik kan me niet herinneren dat er toen ook spek met eieren was.
En gezien ik hier binnenkort weer verblijf, vraag ik me dus af of het de moeite is om het ontbijt bij te boeken, of toch beter in de village ga ontbijten.
Als je een ontbijt bij boekt, dan krijg je inderdaad toegang tot dit ontbijtbuffet.
Volg onze avonturen op instagram
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

Bedankt!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Starbucks bij Hotel Santa Fe

Ook bij Hotel Santa Fe is er een Starbucks café te vinden. Hier kun je heerlijk ontbijten, lunchen of gewoon genieten van een kop koffie met wat lekkers.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Verbleef je al in één van de prachtige kamers van Disney's Hotel Santa Fe ?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

* Dit is een extra aangepaste kamer gekoppeld aan gewone kamer
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Inderdaad mooie kamers verbleef er echter nog niet :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe frisdrankautomaten van Coke Freestyle in Disney's Hotel Santa Fe

Afbeelding

Afbeelding

Ze worden getest in het restaurant "La Cantina".
Ze bieden gasten de keuze uit meer dan 100 smaakcombinaties.

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

marc schreefCOLONInderdaad mooie kamers verbleef er echter nog niet :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Mooie kamers idd maar wel pokke warm bij warm weer. Geen airco aanwezig. Mijn vorig bezoek aan Santa Fé in juli viel een beetje tegen. Het tapijt op de kamer was ook redelijk vuil.
Voor de rest waren er koffie, thee, water, chocolade munten en koekjes aanwezig ( eerste keer dat ik dit meemaak). Ook een waterkoker was present.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Japperboy schreefCOLONNieuwe frisdrankautomaten van Coke Freestyle in Disney's Hotel Santa Fe

Afbeelding

Afbeelding

Ze worden getest in het restaurant "La Cantina".
Ze bieden gasten de keuze uit meer dan 100 smaakcombinaties.

Bron: ED92
Als ik het mag vragen ; wat houd dat precies in die nieuwe automaten . Vermindering van plastic afval heb ik al begrepen maar voor de rest :?: :?: :?: :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

marc schreefCOLON
Als ik het mag vragen ; wat houd dat precies in die nieuwe automaten . Vermindering van plastic afval heb ik al begrepen maar voor de rest :?: :?: :?: :sorc:
Naar wat ik begrepen heb, kan je je beker hier vullen met een combinatie aan frisdrank. Zo kan je bijvoorbeeld zelf Coca Cola combineren met een druivensmaak of een decafeïne versie nemen.

De beker zou een speciale chip hebben, waardoor je echter maar 1 keer kunt vullen.

K las op twitter dat iemand problemen had met vullen beker, door schuimvorming. Door de prik leek het alsof zijn beker vol was, maar hij had een halfvolle beker. Nadien kreeg hij melding dat hij beker al gebruikt had, dus je moet pulserend drukken.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Japperboy schreefCOLON
marc schreefCOLON
Als ik het mag vragen ; wat houd dat precies in die nieuwe automaten . Vermindering van plastic afval heb ik al begrepen maar voor de rest :?: :?: :?: :sorc:
Naar wat ik begrepen heb, kan je je beker hier vullen met een combinatie aan frisdrank. Zo kan je bijvoorbeeld zelf Coca Cola combineren met een druivensmaak of een decafeïne versie nemen.

De beker zou een speciale chip hebben, waardoor je echter maar 1 keer kunt vullen.

K las op twitter dat iemand problemen had met vullen beker, door schuimvorming. Door de prik leek het alsof zijn beker vol was, maar hij had een halfvolle beker. Nadien kreeg hij melding dat hij beker al gebruikt had, dus je moet pulserend drukken.
Dank je voor deze info , inderdaad de oplossing dat pulserend drukken maar je moet er dan ook juist aan denken :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Japperboy schreefCOLON
marc schreefCOLON
Als ik het mag vragen ; wat houd dat precies in die nieuwe automaten . Vermindering van plastic afval heb ik al begrepen maar voor de rest :?: :?: :?: :sorc:
Naar wat ik begrepen heb, kan je je beker hier vullen met een combinatie aan frisdrank. Zo kan je bijvoorbeeld zelf Coca Cola combineren met een druivensmaak of een decafeïne versie nemen.

De beker zou een speciale chip hebben, waardoor je echter maar 1 keer kunt vullen.

K las op twitter dat iemand problemen had met vullen beker, door schuimvorming. Door de prik leek het alsof zijn beker vol was, maar hij had een halfvolle beker. Nadien kreeg hij melding dat hij beker al gebruikt had, dus je moet pulserend drukken.
Ja, ze hebben deze apparaten ook in Amerika en je kan inderdaad allemaal combinaties maken! Wij hebben best wel wat leuke smaken ontdekt zo! (We hadden een beker die we ieder half uur mochten vullen). Het schuimen klopt idd wel, maar ik dacht dat je bij kon blijven vullen tot je hem optilde.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Die machines zijn zalig ^^

Burger King, Five Guys (hier in Engeland allesinds) hebben deze ook. Maar daar zit er wel geen chip in je beker.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Iets om te proberen bij de volgende trip naar DLP , dank voor de info :thumbs: :thumbs: :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar