Disney's Hotel Santa Fe

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tegenwoordig zit er altijd iemand en moet je papieren tonen!
Ook ivm de veiligheid...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

Prins Adam schreefCOLONTegenwoordig zit er altijd iemand en moet je papieren tonen!
Ook ivm de veiligheid...
dat volgende week er ben met de trein ga, maar zo kleine kans dat er iemand zou komen per auto.
vandaar de vraag. dan moet ik even mijn papier door geven, of bij b&b gaan parkeren.
dank u voor de info
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

lieve-1973 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONTegenwoordig zit er altijd iemand en moet je papieren tonen!
Ook ivm de veiligheid...
dat volgende week er ben met de trein ga, maar zo kleine kans dat er iemand zou komen per auto.
vandaar de vraag. dan moet ik even mijn papier door geven, of bij b&b gaan parkeren.
dank u voor de info
Dan kun je toch afspreken met die persoon dat die persoon je ergens oppakt met de auto, alvorens naar het hotel te rijden, probleem ook opgelost. Zelfs als wij er niet slapen, en we hebben reservatie om er te eten, moet ik altijd reservatie laten zien, en dan mogen we na controle wagen doorrijden. Zelfs al gehad dat ik gewoon gebeld had om te eten, dus geen papiertje om te laten zien, dan hebben ze eerst naar onthaal gebeld vooraleer ons door te laten. Zo moet het ook vind ik, veiligheid boven alles!
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

vdbemdsa schreefCOLON
lieve-1973 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONTegenwoordig zit er altijd iemand en moet je papieren tonen!
Ook ivm de veiligheid...
dat volgende week er ben met de trein ga, maar zo kleine kans dat er iemand zou komen per auto.
vandaar de vraag. dan moet ik even mijn papier door geven, of bij b&b gaan parkeren.
dank u voor de info
Dan kun je toch afspreken met die persoon dat die persoon je ergens oppakt met de auto, alvorens naar het hotel te rijden, probleem ook opgelost. Zelfs als wij er niet slapen, en we hebben reservatie om er te eten, moet ik altijd reservatie laten zien, en dan mogen we na controle wagen doorrijden. Zelfs al gehad dat ik gewoon gebeld had om te eten, dus geen papiertje om te laten zien, dan hebben ze eerst naar onthaal gebeld vooraleer ons door te laten. Zo moet het ook vind ik, veiligheid boven alles!
daar zat ik aan te denken wat ik hier lees, dank je wel voor de info
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONDisney hotel restaurant menu's Disney's Hotel Santa Fe

Afbeelding
Een heel moderate prijs en het ziet er inderdaad goed uit. :thumbs:
Lianne
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2013, 12:28

Zijn er mensen die ervaring hebben met het ontbijt nu? Toen ik er jaren terug kwam had je wat vage belegsoorten (blokjes kaas, en mortadella bijvoorbeeld) en was de rest van het ontbijt niet heel bijzonder
Gebruikers-avatar
estheedemuynck
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2017, 16:31

zoals ik zie is het al enkele maanden rustig hier op dit onderwerp.
Ik ben van plan om volgende zomer naar hier te gaan.
Volgens ik begreep problemen met wachtrijen voor ontbijt? eten in village of park waarschijnlijk een beter optie?
give me advice
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

estheedemuynck schreefCOLONzoals ik zie is het al enkele maanden rustig hier op dit onderwerp.
Ik ben van plan om volgende zomer naar hier te gaan.
Volgens ik begreep problemen met wachtrijen voor ontbijt? eten in village of park waarschijnlijk een beter optie?
give me advice
Sinds het ontbijt betalend is valen de wachttijden mee hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
estheedemuynck
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2017, 16:31

thanks, kzal eens kijken of er in de loop van begin 2018 hier opmerkingen over komen en anders wagen we onze kans om toch in santa fe te ontbijten
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Sinds het ontbijt betalend is het ontbijt in alle Disney hotels rustiger dan vroeger vind ik persoonlijk. :sorc:
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

En hoe ziet het ontbijt er uit, nog steeds hetzelfde als voorheen, want dan vind ik het eigenlijk wel veel geld voor Santa Fe
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

vdbemdsa schreefCOLONEn hoe ziet het ontbijt er uit, nog steeds hetzelfde als voorheen, want dan vind ik het eigenlijk wel veel geld voor Santa Fe
Dat hangt van hotel tot hotel af.In Cheyenne was het uitgebreider.
Vind dat het ontbijt bij starbucks"voordatgene dat men krijgt" ook veel geld :sorc:
Gebruikers-avatar
estheedemuynck
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2017, 16:31

het verschil tussen standaard, el dorado en rio grande kamers is dit nog altijd hetzelfde als in de eerste post hier on de topic (post uit 2012).
is het de opleg waard voor de meerkost? zoja welke van de twee is aangeraden
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

estheedemuynck schreefCOLONhet verschil tussen standaard, el dorado en rio grande kamers is dit nog altijd hetzelfde als in de eerste post hier on de topic (post uit 2012).
is het de opleg waard voor de meerkost? zoja welke van de twee is aangeraden
Yep, net zoals op de DLP site erbij staat, ik zou niet bijbetalen voor wat je extra hebt. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. http://www.disneylandparis.be/nl/hotels ... en-kamers/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneygekkie
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 15:51

Hey, :) ik ben nieuw hier maar zeker niet met Disney,
ik ga nu al sinds 1992 en nu als eerste wil ik een room only boeken

weet iemand toevallig waar ik de room only prijzen kan vinden en dan het liefst santa fe
van 2018?

alvast bedankt :)

gr gert
When you wish upon a star!
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar