Disney's Hotel Santa Fe

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

disneygekkie schreefCOLONHey, :) ik ben nieuw hier maar zeker niet met Disney,
ik ga nu al sinds 1992 en nu als eerste wil ik een room only boeken

weet iemand toevallig waar ik de room only prijzen kan vinden en dan het liefst santa fe
van 2018?

alvast bedankt :)

gr gert
Met jaarkaartkorting? De prijzen varieren door soort jaarkaart en datum tussen de 55 en 200 euro per nacht ongeveer. Voor de juiste prijs voor bepaalde data moet je dlp bellen en zeggen welke kaart je hebt rn wanneer je wilt gaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneygekkie
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 15:51

Bedankt voor je antwoord :),

ja gaat erom met jaar kaart korting, zal maandag even bellen

thanks

gr Gert
When you wish upon a star!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Laten we de ochtend beginnen met een kijkje bij Starbucks in Disney's Hotel Santa Fe.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ziet er mooi uit :thumbs:
elfje
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2016, 22:39

Ik heb een vraagje. Ik ga met regelmaat naar Disney en santa fee is na jaren weer een keer aan de beurt aankomend oktober.

We gaan met 3 volwassenen en 1 kind van 5 nu vroegen we ons af wat nu precies de prijzen voor t kind zijn om de verdeling van t geld zo eerlijk mogelijk te maken. Die mevrouw aan de telefoon was niet zo behulpzaam en hing ook gewoon op wat erg jammer was.
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

elfje schreefCOLONIk heb een vraagje. Ik ga met regelmaat naar Disney en santa fee is na jaren weer een keer aan de beurt aankomend oktober.

We gaan met 3 volwassenen en 1 kind van 5 nu vroegen we ons af wat nu precies de prijzen voor t kind zijn om de verdeling van t geld zo eerlijk mogelijk te maken. Die mevrouw aan de telefoon was niet zo behulpzaam en hing ook gewoon op wat erg jammer was.
Heb je een bepaalde aanbieding geboekt?
Voor alleen de kamer betaal je 1 prijs, of je er nu met 1 of 4 mensen in verblijft, hooguit toeristenbelasting. Voor kinderen t/m 2 jaar betaal je niet.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

elfje schreefCOLONIk heb een vraagje. Ik ga met regelmaat naar Disney en santa fee is na jaren weer een keer aan de beurt aankomend oktober.

We gaan met 3 volwassenen en 1 kind van 5 nu vroegen we ons af wat nu precies de prijzen voor t kind zijn om de verdeling van t geld zo eerlijk mogelijk te maken. Die mevrouw aan de telefoon was niet zo behulpzaam en hing ook gewoon op wat erg jammer was.
Kinderen t/m 6 jaar zijn bijna altijd gratis als je een arrangement boekt.
Wel is er een officiële lijst met prijzen: https://nl.my-disneyland.disneylandpari ... _std_4.pdf. Let wel op deze zijn zonder kortingen!
Ik haal uit de lijst dat een kind van 2 tot 11 jaar normaal voor 1 nachten en 2 dagen tickets 130 euro kost...
Je moet maar eens kijken op de website wat jullie verblijf koste voor 3 personen zonder kind en dan met kind. De kans is groot dat dit hetzelfde is. Als je toch iets wilt van het kind zal je zelf wat moeten berekenen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
elfje
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2016, 22:39

Prins Adam schreefCOLON
elfje schreefCOLONIk heb een vraagje. Ik ga met regelmaat naar Disney en santa fee is na jaren weer een keer aan de beurt aankomend oktober.

We gaan met 3 volwassenen en 1 kind van 5 nu vroegen we ons af wat nu precies de prijzen voor t kind zijn om de verdeling van t geld zo eerlijk mogelijk te maken. Die mevrouw aan de telefoon was niet zo behulpzaam en hing ook gewoon op wat erg jammer was.
Kinderen t/m 6 jaar zijn bijna altijd gratis als je een arrangement boekt.
Wel is er een officiële lijst met prijzen: https://nl.my-disneyland.disneylandpari ... _std_4.pdf. Let wel op deze zijn zonder kortingen!
Ik haal uit de lijst dat een kind van 2 tot 11 jaar normaal voor 1 nachten en 2 dagen tickets 130 euro kost...
Je moet maar eens kijken op de website wat jullie verblijf koste voor 3 personen zonder kind en dan met kind. De kans is groot dat dit hetzelfde is. Als je toch iets wilt van het kind zal je zelf wat moeten berekenen.
Heel erg bedankt voor je antwoord! Hier kunnen ww wel wat mee!

Nee hoor we hoeven niks van het kind alleen dat het kind een geweldige tijd gaat hebben ;)

De moeder was alleen van overtuigd dat ee voor het kind betaald moest worden en ik was ee van overtuigd dat hij gratis was. Maar ze wilt alles zo goed mogelijk verdeeld hebben wat enigzins ook logisch is.

Maar wat voorop staat bij iedereen dat de kleine man een heerlijke tijd gaat beleven vol avontuur!
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Voor januari 2019 heb ik ons 4e Disneyhotel geboekt, Santa Fe! :mrgreen:
Kwam toevallig een zeer scherpe prijs (+ gratis annulering) tegen voor room only bij Hotels.com, dus wilde deze weleens proberen. De toegangstickets boek ik los. Weet iemand of je dan ook een zgn. "hotel easy pass" krijgt voor bijv. extra magic time? Aangezien ik geen arrangement boek.

Verder vond ik de bedden na verbouwing van Cheyenne wel erg hard (matras lag letterlijk op een plank), weet iemand of dit ook het geval is bij Santa Fe?
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Vermits het een Disney hotel is, krijg je de easy pass voor de Magische Uren.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disney's Hotel Santa Fe - Disneyland Paris

Ontdek een oase van comfort aan Route 66 waar je de klassieke Disneygastvrijheid vindt in dit hotel met Santa Fe-thema. Op slechts 20 minuten lopen van de Parken, of een paar minuten met de gratis shuttle. En profiteer van extra magie, elke dag opnieuw!
Meer over dit hotel: https://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=80#p80

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Ik heb gisteren voor de eerste keer via expedia 2 overnachtingen geboekt voor Santa Fe.
Dit is gebeurd in 2 boekingen aangezien het een heel pak duurder was om direct 3 dagen te boeken dan via 2 boekingen telkens voor 1 nacht. (was opeens 70€ duurder)
Nu is mijn vraag, gaan we 2 keer moeten inchecken of is 1 keer genoeg en dan er direct bijzeggen dat we nog een boeking hebben voor de nacht nadien?
Heb 2 keer room only gekocht aangezien we dan onze jaarkaarten gaan ophalen.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Keandra schreefCOLONIk heb gisteren voor de eerste keer via expedia 2 overnachtingen geboekt voor Santa Fe.
Dit is gebeurd in 2 boekingen aangezien het een heel pak duurder was om direct 3 dagen te boeken dan via 2 boekingen telkens voor 1 nacht. (was opeens 70€ duurder)
Nu is mijn vraag, gaan we 2 keer moeten inchecken of is 1 keer genoeg en dan er direct bijzeggen dat we nog een boeking hebben voor de nacht nadien?
Heb 2 keer room only gekocht aangezien we dan onze jaarkaarten gaan ophalen.
nee is niet nodig, gewoon bij inchecken ff aangeven dat je aparte nachten geboekt hebt.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

In Disney's Hotel Santa Fe geniet je morgens van een heerlijk ontbijt buffet

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

D-Tekenaar schreefCOLONIn Disney's Hotel Santa Fe geniet je morgens van een heerlijk ontbijt buffet

Afbeelding

Zit dit inbegrepen in het standaard ontbijt wat je kan reserveren ? Of moet je hiervoor bijbetalen ?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar