Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 143 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Disney's Hotel Santa Fe 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Disney's Hotel Santa Fe
Dit is betalend, 19 euro pp in Santa Fé geloof ik. Als je een maaltijdplan hebt is dit wel inbegrepen.

Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL

Do 21 Mrt 2019, 08:56
Bericht 121 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
GlenDisney schreef:
Dit is betalend, 19 euro pp in Santa Fé geloof ik. Als je een maaltijdplan hebt is dit wel inbegrepen.

Bedankt Glen. Ik weet dat het ontbijt op zich betalend is, ik vroeg me alleen af of het warme gedeelte van het ontbijt (spek, eieren, etc) mee inbegrepen waren in het standaard ontbijt wat je kan boeken voor 19 euro.

Het is wel al 8 jaar geleden dat ik nog in Cheyenne verbleef (vergelijkbaar dus met Santa Fe), en toen bestond het ontbijt enkel uit croissants, chocoladebroodjes, broodjes, yoghurt, beetje vlees dacht ik en 2 verschillende soorten kaasblokjes. Ik kan me niet herinneren dat er toen ook spek met eieren was.
En gezien ik hier binnenkort weer verblijf, vraag ik me dus af of het de moeite is om het ontbijt bij te boeken, of toch beter in de village ga ontbijten.

Do 21 Mrt 2019, 09:15
Bericht 122 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Sara_P schreef:
GlenDisney schreef:

Bedankt Glen. Ik weet dat het ontbijt op zich betalend is, ik vroeg me alleen af of het warme gedeelte van het ontbijt (spek, eieren, etc) mee inbegrepen waren in het standaard ontbijt wat je kan boeken voor 19 euro.

Het is wel al 8 jaar geleden dat ik nog in Cheyenne verbleef (vergelijkbaar dus met Santa Fe), en toen bestond het ontbijt enkel uit croissants, chocoladebroodjes, broodjes, yoghurt, beetje vlees dacht ik en 2 verschillende soorten kaasblokjes. Ik kan me niet herinneren dat er toen ook spek met eieren was.
En gezien ik hier binnenkort weer verblijf, vraag ik me dus af of het de moeite is om het ontbijt bij te boeken, of toch beter in de village ga ontbijten.

Als je een ontbijt bij boekt, dan krijg je inderdaad toegang tot dit ontbijtbuffet.

Volg onze avonturen op instagram

Do 21 Mrt 2019, 10:41
Bericht 123 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bedankt!

Do 21 Mrt 2019, 10:45
Bericht 124 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Starbucks bij Hotel Santa Fe

Ook bij Hotel Santa Fe is er een Starbucks café te vinden. Hier kun je heerlijk ontbijten, lunchen of gewoon genieten van een kop koffie met wat lekkers.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volg onze avonturen op instagram

Do 28 Mrt 2019, 10:45
Bericht 125 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Verbleef je al in één van de prachtige kamers van Disney's Hotel Santa Fe ?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

* Dit is een extra aangepaste kamer gekoppeld aan gewone kamer

Za 27 Apr 2019, 10:06
Bericht 126 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Inderdaad mooie kamers verbleef er echter nog niet :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:

Za 27 Apr 2019, 15:59
Bericht 127 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Nieuwe frisdrankautomaten van Coke Freestyle in Disney's Hotel Santa Fe

Afbeelding

Afbeelding

Ze worden getest in het restaurant "La Cantina".
Ze bieden gasten de keuze uit meer dan 100 smaakcombinaties.

Bron: ED92

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Do 18 Jul 2019, 13:18
Bericht 128 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
marc schreef:
Inderdaad mooie kamers verbleef er echter nog niet :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Mooie kamers idd maar wel pokke warm bij warm weer. Geen airco aanwezig. Mijn vorig bezoek aan Santa Fé in juli viel een beetje tegen. Het tapijt op de kamer was ook redelijk vuil.
Voor de rest waren er koffie, thee, water, chocolade munten en koekjes aanwezig ( eerste keer dat ik dit meemaak). Ook een waterkoker was present.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

DLP 19 - DLC 1 - WDW mei 2019

Volg me op INSTAGRAM: disneylandparisstories

Za 20 Jul 2019, 14:48
Bericht 129 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Japperboy schreef:
Nieuwe frisdrankautomaten van Coke Freestyle in Disney's Hotel Santa Fe

Afbeelding

Afbeelding

Ze worden getest in het restaurant "La Cantina".
Ze bieden gasten de keuze uit meer dan 100 smaakcombinaties.

Bron: ED92

Als ik het mag vragen ; wat houd dat precies in die nieuwe automaten . Vermindering van plastic afval heb ik al begrepen maar voor de rest :?: :?: :?: :sorc:

Za 20 Jul 2019, 16:08
Bericht 130 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
marc schreef:

Als ik het mag vragen ; wat houd dat precies in die nieuwe automaten . Vermindering van plastic afval heb ik al begrepen maar voor de rest :?: :?: :?: :sorc:

Naar wat ik begrepen heb, kan je je beker hier vullen met een combinatie aan frisdrank. Zo kan je bijvoorbeeld zelf Coca Cola combineren met een druivensmaak of een decafeïne versie nemen.

De beker zou een speciale chip hebben, waardoor je echter maar 1 keer kunt vullen.

K las op twitter dat iemand problemen had met vullen beker, door schuimvorming. Door de prik leek het alsof zijn beker vol was, maar hij had een halfvolle beker. Nadien kreeg hij melding dat hij beker al gebruikt had, dus je moet pulserend drukken.

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Za 20 Jul 2019, 16:27
Bericht 131 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Japperboy schreef:
marc schreef:

Naar wat ik begrepen heb, kan je je beker hier vullen met een combinatie aan frisdrank. Zo kan je bijvoorbeeld zelf Coca Cola combineren met een druivensmaak of een decafeïne versie nemen.

De beker zou een speciale chip hebben, waardoor je echter maar 1 keer kunt vullen.

K las op twitter dat iemand problemen had met vullen beker, door schuimvorming. Door de prik leek het alsof zijn beker vol was, maar hij had een halfvolle beker. Nadien kreeg hij melding dat hij beker al gebruikt had, dus je moet pulserend drukken.

Dank je voor deze info , inderdaad de oplossing dat pulserend drukken maar je moet er dan ook juist aan denken :thumbs: :thumbs: :sorc:

Za 20 Jul 2019, 16:29
Bericht 132 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Japperboy schreef:
marc schreef:

Ja, ze hebben deze apparaten ook in Amerika en je kan inderdaad allemaal combinaties maken! Wij hebben best wel wat leuke smaken ontdekt zo! (We hadden een beker die we ieder half uur mochten vullen). Het schuimen klopt idd wel, maar ik dacht dat je bij kon blijven vullen tot je hem optilde.

Za 20 Jul 2019, 20:51
Bericht 133 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Die machines zijn zalig ^^

Burger King, Five Guys (hier in Engeland allesinds) hebben deze ook. Maar daar zit er wel geen chip in je beker.

Za 20 Jul 2019, 23:19
Bericht 134 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Iets om te proberen bij de volgende trip naar DLP , dank voor de info :thumbs: :thumbs: :sorc:

Zo 21 Jul 2019, 07:02
Bericht 135 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 143 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende