Disneyland Paris Restaurant updates

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Getest en goedgekeurd. Hier werkt het, en je krijgt een bevestigingsmailtje in de mailbox onmiddelijk na reservatie. :)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op Ona1991, in totaal 16 keer gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

ik krijg je afbeelding niet te zien Ona..
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

MissMetal schreefCOLONik krijg je afbeelding niet te zien Ona..
Opnieuw geüpload via google photo. Was oorspronkelijk via facebook wat vermoedelijk het probleem was. ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Bier is sinds Rendez-Vous Gourmand te koop langs kraampjes in Disneyland park

Afbeelding

Sinds deze zomer kan je al bier bij enkele drank- en eetkraampjes kopen in Disneyland Paris. Niet alleen in de Walt Disney studios tijdens Rendez - Vous Gourmand, maar ook in het Disneyland Park zijn blikjes bier van het merk '1664' te koop voor €5,39. Bier en andere alcoholische dranken* waren altijd al verkrijgbaar in bars en restaurants van het Resort, maar de verkoop van de drankjes bij deze kramen zorgen voor heel wat heisa op social media. Wat is jouw mening? maakt de verkoop van alcohol aan kraampjes een verschil met de consumptie die er eeder was in bars en/of restaurants? Heb je al een onaangename ervaring gehad met alcohol binnen de parken? Laat het zeker hieronder weten.


Alcohol is tot op de dag van vandaag nog steeds verboden om mee te brengen naar de parken*


fotobron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

bier verkopen op zich is geen probleem. Het zijn de mensen die geen maat kunnen houden en zich lazarus gaan zuipen en dan voor drama zorgen die het probleem vormen. ;) Dat zie je in pretparken zoals walibi en co. vaak genoeg, allemaal met van die giga plastic tubes bier rondhezen en dan ladderzat anderen gaan lastig vallen en de onnozelaar uithangen... In Port Aventura is dat ook een complete RAMP. Zeker de britten die zich daar gedragen precies of ze zijn voor den eerste keer op het jaar losgelaten uit het klooster o.i.d...

Ik heb op zich niks tegen de verkoop ervan, ik heb wél iets tegen de overlast die erdoor veroorzaakt zal worden. En geloof me, die komt er zonder twijfel. Dat is helaas nog altijd de voorspelbaarheid van het mensenDOM... ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Naar mijn mening zullen zo'n toestanden uitblijven, aangezien alcohol meenemen naar de parken nog altijd verboden is. En voor de prijs van €5,39/pilsje denk ik niet dat vele mensen bereid zullen zijn om zich ladderzat te drinken. Mensen die graag pintje drinken daarentegen, kunnen nu ongestoord in de wachtrij of ergens anders hiervan genieten.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ik weet niet... Vind het niet "des Disneys". Ik ben er niet zo bang voor dat mensen zich klem gaan zuipen en vind het schenken van licht alcoholische dranken in restaurants of op een terras ook geen probleem. Maar zo blikjes op straat verkopen? Kan niet precies benoemen waarom, maar gevoelsmatig... Het voelt een beetje "cheap" (no pun intended).
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Deze restaurants zijn open in de maand november

Disneyland park

Afbeelding

- Auberge de Cendrillon (ontbijt & lunch, diner op zaterdagen)
- Captain Jack's (Lunch & diner)
- Agrabah Café (Lunch tot 16u)
- Plaza Gardena (ontbijt*, lunch & Diner)
- Café Hyperion (lunch & Diner in de week tot 16u30)
- Chalet de Marionetten (lunch & Diner)
- Lucky Nugget (Lunch & Diner)
- Bella Notte (Lunch & diner tot 17u30)
- Hakuna Matata (lunch & diner)
- Market House Deli (ontbijt, lunch & Diner)
- cookies Kitchen (ontbijt, lunch & Diner)
- Cable Car Bake Shop (ontbijt, lunch & Diner)

(*Niet in de week van 4-8/11)

Walt Disney Studio's


Afbeelding

- Bistro Chez Remy (lunch & Diner)
- Restaurants des Stars (lunch tot 16u)
- En Coulisse (ontbijt, lunch & Diner)

Deze restaurants zijn gesloten in de maand november

- Silver Spur*
- Walt's
- Fuente Del Oro*
- Cowboy Cookout
- Colonel Hathi's
- Victoria's*
- Toad Hall
- Last Chance Café
- The Coffee Grinder
- The Ice Cream Company
- Gibson Girl*
- Fantasia Gelati
- Disney Blockbuster Café
- Café des Cascadeurs
- Café Cafés

(*Nog open 1-3/11)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar