Restaurants In Main Street U.S.A.

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
isa
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2016, 18:44

bedankt prins adam het nederlands wilde niet openen maar engels is ook oke hoor. ziet er super uit
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLON
isa schreefCOLONziet er lekker uit. wat staat er bij walt`s nog allemaal op het menu?
De menu's staan sinds deze week gewoon op de DLP website in het Nederlands zelfs. We zijn bezig deze over te zetten naar ons forum, al loopt het nog niet altijd vlot merk ik.
Je vind voortaan (komende dagen) de menu's in de eerste post van al deel van de restaurants op ons forum. Zo zou Walt's Via dit topic moeten te lezen zijn http://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=15#p15

Op deze website zie je ook de Engelse Menu's: http://www.dlpguide.com/planning/dining ... estaurant/
OHMYGOD! Je wilt niet weten hoelang ik daar al op zit te roepen, dat ze die menu's zelf eens beschikbaar zouden maken! Nu nog een online reservatietool om je tafel te reserveren en de openingsuren van de restaurants erbij! :thumbs:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disneyland Paris introduceert speciale hotdog met zuurkool, bacon en grove mosterd

Afbeelding

In Disneyland Paris is een nieuwe, winterse hotdogspecialiteit verkrijgbaar. Het fameuze eettentje Casey's Corner, gelegen in de Main Street van het Disneyland Park, serveert sinds deze week een "spécialité du jour": een hotdog met zuurkool, bacon en grove mosterd.
Dat meldt fansite ED92 op Twitter. Casey's Corner is een geliefde uitvalsbasis voor vaste bezoekers van Disneyland.


Het menu bestaat verder uit een klassieke hotdog, een hotdog met gesmolten cheddar en knapperige uitjes en een variant met chili, aangevuld met kipnuggets, frites en salades.

bron : http://www.looopings.nl/weblog/6440/Dis ... sterd.html
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

misschien kan iemand mij helpen.. Wij eten vegetarisch dus hebben nooit zoveel keuze in disney maar het gaat prima. Jaaaaaren geleden (2004) hadden ze bi Casey's corner een vega hotdog.. wow, die was fantastisch lekker..

Nu zie ik op de nieuwe menu's staan:
vegetarische chill hot dog.. Waaruit je zou kunnen opmaken dat er weer een vega hot dog is.. Maar op de website van Engeland staat Giant hot dog with a vegetarian chilli.

Ik vermoed dus dat het een vlees hot dog is met vega chilli maar vind het wel allemaal onduidelijk. Iemand die onlangs is geweest en het antwoord weet?
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

kimh schreefCOLONmisschien kan iemand mij helpen.. Wij eten vegetarisch dus hebben nooit zoveel keuze in disney maar het gaat prima. Jaaaaaren geleden (2004) hadden ze bi Casey's corner een vega hotdog.. wow, die was fantastisch lekker..

Nu zie ik op de nieuwe menu's staan:
vegetarische chill hot dog.. Waaruit je zou kunnen opmaken dat er weer een vega hot dog is.. Maar op de website van Engeland staat Giant hot dog with a vegetarian chilli.

Ik vermoed dus dat het een vlees hot dog is met vega chilli maar vind het wel allemaal onduidelijk. Iemand die onlangs is geweest en het antwoord weet?
Ik heb zelf bij Casey's Corner gewerkt, en de hotdog is gewoon met vlees.
Maar de chili is zonder vlees.
Afbeelding
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

Mouseketeer schreefCOLON
kimh schreefCOLONmisschien kan iemand mij helpen.. Wij eten vegetarisch dus hebben nooit zoveel keuze in disney maar het gaat prima. Jaaaaaren geleden (2004) hadden ze bi Casey's corner een vega hotdog.. wow, die was fantastisch lekker..

Nu zie ik op de nieuwe menu's staan:
vegetarische chill hot dog.. Waaruit je zou kunnen opmaken dat er weer een vega hot dog is.. Maar op de website van Engeland staat Giant hot dog with a vegetarian chilli.

Ik vermoed dus dat het een vlees hot dog is met vega chilli maar vind het wel allemaal onduidelijk. Iemand die onlangs is geweest en het antwoord weet?
Ik heb zelf bij Casey's Corner gewerkt, en de hotdog is gewoon met vlees.
Maar de chili is zonder vlees.
duidelijk, dat vermoedde ik al... ik mis die hot dog die helemaal vega was.. maar gezien dat in 2004 was zal die wel niet meer terug komen :-( Bedankt voor je snelle antwoord..
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

Iemand een idee wanneer de openingstijden voor de restaurants voor april bekend gemaakt worden normaal gesproken?
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

PeterPan1 schreefCOLONIemand een idee wanneer de openingstijden voor de restaurants voor april bekend gemaakt worden normaal gesproken?
We kregen ze ook nog niet, net als andere sites denk ik. Wanneer we ze krijgen is ook voor ons een vraag.
De restaurants reserveringslijn kan je wel helpen indien nodig.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

Heeft er al iemand foto's voorbij zien komen van het ontbijt met Disney figuren in de Plaza gardens ?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ja maar daarop zag ik alleen steeds Eeyore, Tigger en Piglet. Maar 3 figuren dus?
Paula
Member
Member
BerichtenCOLON 258
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2014, 20:02

Annet schreefCOLONJa maar daarop zag ik alleen steeds Eeyore, Tigger en Piglet. Maar 3 figuren dus?
Samen met gewoon Mickey etc dacht ik?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Diner @ Walt's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Wij zouden 20 december willen eten in wallts. Serveren ze hier dan een kerstmenu of enkel de standaard menu ?
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Scar666 schreefCOLONWij zouden 20 december willen eten in wallts. Serveren ze hier dan een kerstmenu of enkel de standaard menu ?
Sowieso het gewone menu.
Soms willen ze voor bepaalde seizoenen wel eens een extra menu hebben, maar of ze dat dit jaar voor het kerstseizoen doen is even afwachten tot het daadwerkelijk kerstseizoen is.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Ik overweeg om tijdens ons volgende tripje te gaan ontbijten in plaza gardens. Wie kan me zeggen welke en hoeveel characters we dan zullen ontmoeten?
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar