Restaurants In Main Street U.S.A.

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Bij het ontbijt in Plaza Gardens kun je Dagobert, Katrien, Mickey, Teigetje, Eeyore en Knorretje ontmoeten.
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Wij hadden vanmorgen Teigetje, Eeyore, Dagobert, Katrien en Mickey.
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

OOhhh da's wel leuk!
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontdek hier de menu van Plaza Gardens !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Gerucht: Market House Deli wordt een Starbucks !!!

Afbeelding

Er is misschien goed nieuws voor de liefhebbers van de lekkerste koffie en gebakjes .
Want binnenkort gaat de Market House Deli enkele maanden dicht voor een grote verbouwing .
En deze verbouwing zou kunnen zorgen voor de eerste Starbucks binnen het Disneyland Paris Park .


Tot nu toe was er ook al een Starbucks te vinden op Disney Village en in Cheyenne en Santa Fe .
En ook in de andere Disney parken is de Starbucks een gekende liefhebberij .
De komst van de koffie specialiteiten zaak kan mogelijk voor een nieuwe rage binnen het park zorgen .

Foto is van : ED92
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

D-Tekenaar schreefCOLONGerucht: Market House Deli wordt een Starbucks !!!
Eerlijk gezegd zou ik dit best wel zonde vinden :cry: . Juist die broodjes en dergelijke die ze bij Market House Deli aanbieden vind ik altijd erg lekker en ik vind Star Bucks totaal niet passen in het thema van Main Street
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Michelle schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONGerucht: Market House Deli wordt een Starbucks !!!
Eerlijk gezegd zou ik dit best wel zonde vinden :cry: . Juist die broodjes en dergelijke die ze bij Market House Deli aanbieden vind ik altijd erg lekker en ik vind Star Bucks totaal niet passen in het thema van Main Street
Helemaal mee eens. Hoewel ik Starbucks echt lekker vind op zijn tijd en ze in het park geen behoorlijke koffie kunnen schenken vind ik niet dat het thuishoort in het park. In ieder geval niet als horeca-gelegenheid. Mochten ze de deli intact laten en alleen de koffie er aanbieden, ben ik helemaal voor!
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Voor mij hoeft die bocht ook niet, vind die koffie sowieso al niet echt prettig om te drinken, mijn maag draait meteen tig keer rondjes ervan, en Market House Deli is buiten Victoria's ( ook al dicht) de enige die nog een gewoon broodje verkoopt of een lekkere bruchetta heeft.

Het aanbod gaat dan echt weer niet zo divers worden eerder eentonig archhhh :cry:
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Voor mij hoeft dit absoluut niet.
Er zijn voor mij al genoeg Starbucks in sommige hotels en Disney Village.
In het park zou ik dit volledig misplaatst vinden , ze hebben lekkere koffie maar dit is mis plaatst.
Hopelijk zijn ze bij Disney wat verstandiger. :roll: :roll:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ben zelf ook totaal geen voorstander van strabucks
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Als dit betekent dat we Disneyland Paris gethematiseerde Starbucks mokken krijgen, en ik niet meer het park uit hoef voor m'n Pumpkin Spice Latte en Gingerbread Latte, ben ik helemaal voor!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

L’Atelier des Gâteaux is terug in Disneyland Paris !!!

Afbeelding

Het is alweer een jaar gelden dat er een samenwerking starte tussen "l’Atelier des Gâteaux” en Disneyland paris . In de Boardwalk Candy Palace vind je ieder seizoen een ander aanbod van de lekkerste cupcakes , koekjes en macarons .
Audrey van "l’Atelier des Gâteaux” kent als geen ander de zoete smaak van het Europees publiek . En streeft naar kwaliteits volle gebakjes . De gebakjes zijn even artisanaal en trendvol als haar gebakjes die ze verkoopt in haar eigen Tea room .


Audrey is al sinds kleins af een Disney fan .
En haar eerste bezoek aan Disneyland was al tijdens de opening van Disneyland Paris in 1992 . Voor Audrey is het een enorme eer dat haar creaties en die van haar team terug te vinden zijn in de Boardwalk Candy Palace .
 
Tijdens deze kerst brengt Audrey weer heel wat lekkers naar Disneyland Paris . Je vind er ondermeer vier cupcakes (NutellaAfbeelding, Cookie & Cream, Coconut Chocolate, Raspberry Vanilla) . een gigantisch NutellaAfbeelding hart . En een aanbod aan Mickey Macarons . Je kan al het lekkers tot 7 januari 2018 terug vinden in de Boardwalk Candy Palace in Disneyland Park.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Walt's – An American Restaurant 25ste verjaardagsmenuAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Geniet vandaag van deze Galette Rois voor €4,29 in Markethouse Deli

Afbeelding

Afbeelding

Bron: DLRP Express
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Walt's An American Restaurant gaat vegetarisch!

Afbeelding

Ze hebben vegetarische gerechten in de restaurants van Disneyland Paris.Tegenwoordig is er in elk restaurant minstens één vegetarische keuze. Café Agrabah is met zijn geweldige vegetarische buffet een uitzondering.
Één keuze is echter niet erg veel en het is nog frustrerender als er geen dessert is of je kunt niet het enige vegetarische hoofdgerecht hebben in een combo-menu zoals in Captain Jack's.
Het ergste: je kunt amper een veganistische à la carte maaltijd vinden.


Disneyland Parijs heeft een vegetarisch 3-gangenmenu geïntroduceerd!
Het lijkt erop dat Walt's het eerste restaurant is met een volledig vegetarisch menu waarin je de keuze hebt tussen twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee desserts. Voor de veggie fans van Disneyland Parijs is dit enorm.Walt's nieuwe menu dateert van 12/2017 en kan als nieuw worden aanzien.

Afbeelding

Lees volledig artikel op Veggie at DLP
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar