Restaurants In Main Street U.S.A.

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

1. Market House Deli menukaart

Market House Deli: grote broodjes uit de Big Apple
Slenter langs Main Street, U.S.A® en kies je lievelingssnack gevuld met je (favoriete ingrediënten). Hier kun je genieten van klassieke sandwiches gevuld met vlees, kaas en salade in een levendige omgeving vol verse producten en een jaren 20 inrichting.

Afbeelding

2. Plaza Gardens Restaurant menukaart

Plaza Gardens Restaurant : een prachtige plek om te eten
Loop vanaf Central Plaza over het fonteinpad terug de tijd in naar een periode van elegantie in het oudste gebouw aan Main Street. Antieke meubelen, porselein, verweerde spiegels en fluwelen gordijnen in verschillende tinten van roze en groen vormen het decor, terwijl je geniet van een heerlijke selectie aan voorgerechten, hoofdgerechten en lekkere desserts.

Afbeelding

3.Cable Car Bake Shop

Cable Car Bake Shop: een traditionele Amerikaanse bakkerij
Spring in een tram terug naar oud San Francisco waar vrolijke pianoklanken de omgeving vullen en je heerlijke gebakken lekkernijen vindt.

Afbeelding

4. The Gibson Girl Ice Cream Parlour menukaart

The Gibson Girl Ice Cream Parlour: een eerbetoon aan een Amerikaans ideaal
Zit rustig neer en geniet van de beroemde smaken van Ben and Jerry's terwijl je de legendarische Gibson Girl-illustraties van Charles Dana Gibson bewondert. Dit is een ijssalon met een zoete, elegante en zeer charmante atmosfeer.

Afbeelding

5. The Ice Cream Company menukaart

Bij The Ice Cream Company is er voor ieder wat wils !
Genoeg keuze voor de echte zoetekauwen onder ons in dit charmante ijwonderland. Hier worden nasst ijs, ook andere lekkernijen geserveerd.

Afbeelding

6. Victoria's Home Style Restaurant menukaart

Victoria's Home-Style Restaurant: Amerikaanse huisstijl
Geniet van warme, huisgemaakte sandwiches uit de Victoriaanse gietijzeren oven in dit pension uit 1890 met Victoriaans interieur, meubels en populaire Amerikaanse kunstvoorwerpen.

Afbeelding

7. Walt's - an American restaurant menukaart

Walt's - An American Restaurant: zes magische werelden in één restaurant
Walt's - An American Restaurant is een speciaal eebertoon ann Walt Disney. Hier kun je heerlijk dineren in verschillende themazalen. Elke zaal staat in het teken van één van de zes werelden van het Disneyland Park.

De themazalen zijn:

Fantasyland®
Een zaal in gotische stijl die een vroege versie van Fantasyland weerspiegelt. Deze zaal is ingericht met schilderijen, conceptkunst en beelden van Europese sprookjes, zoals Sneeuwwitje, Pinokkio en Alice in Wonderland.
Adventureland®
In deze oosters ingerichte zaal hangen schetsen van de Pirates of the Caribbean-attractie en de nooit gebouwde Jungle Cruise van ontwerper Marc Davis
Discoveryland®
Om de sterke invloed van Jules Verne op Discoveryland te benadrukken, hangt er in deze zaal een grote collectie illustraties uit zijn vele boeken. Er is zelfs een open haard met een gouden model van de Nautilus
Disneyland Hotel®
In deze kleinere zaal hangen schetsen die de inspiratie waren voor de architectuur van Disneyland Hotel.
Grand Canyon®
Deze rustige zaal, gelegen naast de grote Frontierland zaal, is gedecoreerd met tekeningen van de Grand Canyon gezien vanaf de Disneyland Railroad-attractie.
Frontierland®
Big Thunder Mountain, Phantom Manor en Thunder Mesa Riverboats domineren deze bibliotheek-achtige ruimte die als thema de spookstad Thunder Mesa heeft.

Afbeelding


8. Casey's Corner menukaart

Casey’s Corner Presented by Coca-Cola: dit is honkbal!
Neem plaats in Casey’s Corner en bestel een echte Amerikaanse hotdog! Wist je dat dit restaurant vernoemd is naar de held uit Disney’s Casey at the Bat?

Afbeelding

9. The Coffee Grinder menukaart

The Coffee Grinder: koffie, koekjes en slagroom!
Stil je zoete trek met een wandeling langs de Discovery Arcade waar in een betoverende kiosk kruimelige koekjes en heerlijke lekkernijen worden verkocht, aangevuld met speciale koffie, thee en warme chocolademelk.

Afbeelding

10. Cookie Kitchen menukaart

Cookie Kitchen: de lekkerste koekjes van het land
Stop even bij het kraam op straat of loop even naar binnen bij Cookie Kitchen. Hier kun je de allerlekkerste koekjes en taartjes proeven!

Afbeelding

Bron: DisneylandParis.be
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Zal heel zeker aanstaande Juli zeker eens gaan eten bij Walt's.
Is me dan ook aangeraden op dit forum , waarvoor trouwens mijn dank.
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Walt's is wel wat duurder maar blijft zeker men top favoriet als ik moet kiezen tussen alle restaurants in het resort. Tijdens men tripjes ga ik er zeker minstens 1 keer eten.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

wij deden vorige keer de Dreams Menu en was heel lekker en super bediening!!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Aanstaande 1 juni ga ik voor de eerste maal alleen naar dlp.
Nu wou ik eens gaan eteni het plaza gardens restaurant , is er soms iemand die er al ervaring mee heeft maakt niet uitgoed of slecht ?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marc schreefCOLONAanstaande 1 juni ga ik voor de eerste maal alleen naar dlp.
Nu wou ik eens gaan eteni het plaza gardens restaurant , is er soms iemand die er al ervaring mee heeft maakt niet uitgoed of slecht ?
Wij vinden het steeds lekker eten, een aanrader dus!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

marc schreefCOLONAanstaande 1 juni ga ik voor de eerste maal alleen naar dlp.
Nu wou ik eens gaan eteni het plaza gardens restaurant , is er soms iemand die er al ervaring mee heeft maakt niet uitgoed of slecht ?

Wij hebben er al es slecht gegeten, maar ook goed... Het is waarschijnlijk afhankelijk van hun keuze die ze op dat moment aanbieden, hoe druk het is in het restaurant en je eigen persoonlijke smaak... Laatst was het echt wel lekker, dus je kan het misschien idd es zelf uitproberen?
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Hoi

Ben net aan het kijken is nu bij plaza Gardena restaurant nog steeds onbeperkt drinken bij je buffet of is dat veranderd dat was afgelopen januari wel het geval maar kijk ik op een ander website dan staat er niet meer bij onbeperkt drinken.

Groetjes disneyfan29
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

disneyfan29 schreefCOLONBedankt in ieder geval tinkerbelletje
Graag gedaan.
Ik weet niet wanneer je hier (eventueel) wilt gaan eten, maar wij gaan hier 24 juli eten.
Kan je daarna vertellen of het klopt dat er onbeperkt drinken bij het buffet zit.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

iemand al eens bij Walt's gaan eten?
wil het weleens proberen maar heb het idee dat hy vaak dicht is
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Miss Ariel schreefCOLONiemand al eens bij Walt's gaan eten?
wil het weleens proberen maar heb het idee dat hy vaak dicht is
Walt's is redelijk veel open hoor. Reservatie is wel aan te raden... Ook hier super lekker eten! Geen buffet, alles a la carte, beetje meer het sjieke restaurant gevoel.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Dragy schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLONiemand al eens bij Walt's gaan eten?
wil het weleens proberen maar heb het idee dat hy vaak dicht is
Walt's is redelijk veel open hoor. Reservatie is wel aan te raden... Ook hier super lekker eten! Geen buffet, alles a la carte, beetje meer het sjieke restaurant gevoel.
klinkt goed! toch eens proberen. kan je gewoon naar binnen lopen en reserveren?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Hoi allemaal

Nou tinkerbelletje dat zou pas weer ergens in januari worden dat ik weer in me eentje af reis naar disneyland paris. Want dan heb ik pas weer vakantie.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Miss Ariel schreefCOLON klinkt goed! toch eens proberen. kan je gewoon naar binnen lopen en reserveren?
Yep! Tijdens de openingsuren van het restaurant staat beneden gewoon iemand aan de desk. Die kan je vertellen als er nog een plaatsje vrij is. In kalme periodes is dit meestal wel het geval. Wil je zeker zijn? Dan reserveer je best vroeg in City hall ;)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Dragy schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLON klinkt goed! toch eens proberen. kan je gewoon naar binnen lopen en reserveren?
Yep! Tijdens de openingsuren van het restaurant staat beneden gewoon iemand aan de desk. Die kan je vertellen als er nog een plaatsje vrij is. In kalme periodes is dit meestal wel het geval. Wil je zeker zijn? Dan reserveer je best vroeg in City hall ;)
oke ga het volgende week proberen, thanks :thumbs:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar