Verjaardagstaart

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Verjaardagstaart

Afbeelding

Jarig? Daar hoort een verjaardagstaart bij! Je kunt deze bestellen bij onze buffetrestaurants en restaurants met tafelbediening.
Lekker als dessert, of nog beter, in gezelschap van je favoriete Disney figuren voor een onvergetelijke verjaardag (in bepaalde restaurants).

Verjaardagstaarten kan je bestellen bij de buffetrestaurants en restaurants met tafelbediening in de Disney Parken, Disney Hotels en in Disney Village.
Disney figuren zijn alleen aanwezig in Inventions Restaurant (Disneyland Hotel) en Auberge de Cendrillon (Disneyland Park, je hebt geldige toegangsbewijzen voor de Disney Parken nodig om toegang te krijgen tot de restaurants van de Disney Parken). Verjaardagsijstaarten kunnen uitstluitend besteld worden als onderdeel van een maaltijd in het restaurant.
De verjaardagstaart is geschikt voor maximaal 8 personen

bijkomende informatie
Bestel je verjaardagstaart nadat je een tafel hebt gereserveerd bij onze Dining Reservation Service: +33 1 60 30 40 50.
Het is ook mogelijk een glutenvrije taart te bestellen, dit kan je tot 48 uur van te voren aangeven bij je reservering.

Afbeelding

Prijs voor de taart is 35 euro per taart (Max 8 personen). Je kan deze ook bijbestellen bij je online reservering in een Disney hotel.

Wil je graag je verjaardag vieren in parken? Bekijk dan snel de magische aanbiedingen met kortingen tot 40% klik hier!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ziet er erg lekker uit :thumbs:
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Bedoelen Ze met de glutenvrije taart gewoon die ijstaart?

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik heb even alles nagekeken .
En kan niets vinden over een glutenvrije verjaardags taart in cake vorm .
Ik verwacht dus inderdaad een ijstaart .
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Waarom zou je een ijstaart 48u vooraf moeten reserveren?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ik vermoed, dat het een glutenvrije variant van de mickey taart zal zijn. Hoewel me dat toch best wel een uitdaging lijkt. Vermoeden heb ik overigens alleen van het feit dat hij zo ver van te voren besteld moet worden. Kan er natuurlijk gruwelijk naast zitten


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Verjaardagsstaart

Naast de bekende Mickey Mouse taart is het ook mogelijk een ijstaart te bestellen.

Afbeelding

De taart is geschikt voor ongeveer 8 personen en kost €35. Het is alleen mogelijk de taart bij te bestellen bij een maaltijd in een tafelservice of buffetrestaurant. Vraag er naar bij je reservering.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar