Ontbijten in Disneyland Paris (Hotels, Village en Park)

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

Prins Adam schreefCOLON
vvw schreefCOLONIk heb een vraag over het ontbijt met vouchers. Als ik een verblijf boek in het disneyland hotel met zo'n voucher aanbieding dan kan ik, a;s ik het goed begrijp, zonder bijbetaling ontbijten bij plaza met characters.
Dat kost normaal gezien 35 euro pp.
De andere optie is een afhaalontbijtje. :shock: Is dat dan ook een luxer afhaalontbijt? Het lijkt me nog al vreemd want dan krijg ik dus veel minder waar voor mijn voucher toch???

En weet iemand wat je in het disneyland hotel zou moeten bijbetalen als je toch in het hotel wilt ontbijten?
Als je het gratis ontbijt bij je verblijf bedoeld is het enkel voor een counterservice ontbijt geldig met een waarde van 12 euro.
Voor andere ontbijten moet je bijbetalen.
Enkel als je bijbetaald voor half pension premium in het Disneyland Hotel kan je ontbijten in hotel of met figuren in plaza gardens. Beide kosten normaal 35 euro per persoon.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Afbeelding
Gisteren met precies dezelfde vraag contact gehad via de chat van disney.. De mevrouw zei dat ik met de gratis HP premium vouchers die ik krijg ook kan omboeken naar plaza gardens.. hmmm, misschien moet ik het nog een keer checken
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Wij hebben 2x ontbeten bij Starbucks (Village) en vonden dit erg lekker (en veel)!

Je krijgt 1 tall warme drank en 1 verse jus d'orange en daarbij keuze uit een croissant roll (3 soorten) en 3 pancakes of een hot box (vlees of vegetarisch) en een zoet broodje.

Voor mij in ieder geval meer dan genoeg!AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Oh bedankt voor het delen Amaris! Na het zien van je foto's denk ik, daar moeten we ook eens naar toe!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Laura schreefCOLONOh bedankt voor het delen Amaris! Na het zien van je foto's denk ik, daar moeten we ook eens naar toe!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Ik vond vooral de verse jus en drinkbare koffie fijn :) de croissant roll vonden wij erg lekker (English)... en eigenlijk al voldoende.
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Dat ziet er heerlijk uit zeg. Bedankt voor je foto's Amaris! Wij gaan daar volgende keer ook maar eens ontbijten
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Lianne
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2013, 12:28

Heyhey,

Ik had even de nieuwe aanbieding afgewacht, omdat ik de aanbieding die t/m donderdag liep niet zo spannend vond. Nu is er een aanbieding met halfpension, de prijs van het arrangement is dan dezelfde prijs als bij die andere aanbieding. Gratis eten dus eigenlijk.

Waarschijnlijk wordt het dan toch Sequoia. Favoriete van mij. En de vriendin waar ik mee ga zag de shuttles niet zo zitten. Maar ik begrijp dat het ontbijt dan in de studio's is. Dat is dan neem ik aan pas om een uur of 8? En wat krijg je daarvoor? En heb je dan ook nog te maken met afgesproken tijden zoals voorheen in de hotel's?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Lianne schreefCOLONHeyhey,

Ik had even de nieuwe aanbieding afgewacht, omdat ik de aanbieding die t/m donderdag liep niet zo spannend vond. Nu is er een aanbieding met halfpension, de prijs van het arrangement is dan dezelfde prijs als bij die andere aanbieding. Gratis eten dus eigenlijk.

Waarschijnlijk wordt het dan toch Sequoia. Favoriete van mij. En de vriendin waar ik mee ga zag de shuttles niet zo zitten. Maar ik begrijp dat het ontbijt dan in de studio's is. Dat is dan neem ik aan pas om een uur of 8? En wat krijg je daarvoor? En heb je dan ook nog te maken met afgesproken tijden zoals voorheen in de hotel's?
Het ontbijt wat bij de aanbieding zit is een ontbijt wat je op kunt halen bij de counterservice bij een counterservice van de Walt Disney studios. Het is geen ontbijtbuffet, je kunt je ontbijt vanaf 8:30-11:00 afhalen.

Je kunt kiezen uit 2 ontbijtmenu's: hartig (normale of chocoladecroissant, omeletburger, warme drank: koffie, thee of chocolademelk en een fruitsapje) of zoet (normale of chocoladecroissant, broodje met boter en jam, warme drank: koffie, thee of chocolademelk en een fruitsapje).

Je kunt de voucher voor het ontbijtmenu ook gebruiken als betalingsmiddel voor een waarde van €12,- voor een ontbijt in een ander restaurant: je kunt je ontbijtmenu ter plaatse upgraden naar een ontbijt met Disney Figuren of naar een ontbijtbuffet in je Disney Hotel wanneer je het verschil in prijs bijbetaalt (op basis van beschikbaarheid).
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

In Restaurant En Coulisse kun je, naast het hotelontbijt ophalen ook ontbijt bestellen. Van 8:30 tot 10:30 wordt dit aangepaste ontbijtmenu aangeboden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Naast de genoemde jus d'orange kan er ook gekozen worden voor appelsap en water en zijn er meer warme dranken dan koffie en chocomel te kiezen.

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Ik was aan het kijken om een tripje naar Disneyland te boeken voor de kerstperiode.

Op de Nederlandse site is het met gratis ontbijt en diner.

Als ik voor het Disneyland hotel kies, kan ik dan gewoon in het hotel ontbijten en ‘s avonds in Inventions eten met die vouchers?

Alvast bedankt!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Andastra schreefCOLONIk was aan het kijken om een tripje naar Disneyland te boeken voor de kerstperiode.

Op de Nederlandse site is het met gratis ontbijt en diner.

Als ik voor het Disneyland hotel kies, kan ik dan gewoon in het hotel ontbijten en ‘s avonds in Inventions eten met die vouchers?

Alvast bedankt!
Je moet goed kijken naar de voorwaarden, want meestal is het ontbijt een afhaalmaaltijd in het park ter waarde van 12 euro....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Wel, dat dacht ik dus ook, maar er staat bij “Gratis Halfpension, inclusief ontbijt in je Disney Hotel en lunch of diner in je Disney Hotel of de Disney Parken.”

Vandaar dat ik twijfel :)
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar