Tips betreft restaurants

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Super dank je wel.. kan ik het een beetje uitleggen aan me zusje.

Hoe zit het met buffet restaurants, want als je betaalde kon je soms wel eens kiezen uit onbeperkt drinken of geen drinken.
En met die voucher kan je dan zeker niet kiezen en heb je maar 1 drankje??
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Is gewoon 1 drankje inc
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

Hebben jullie vega tips.. We hebben voor het aankomende verblijf vouchers ( huidige actie) in de categorie plus.
Ik heb 1 avond parkside diner en 1 avond cafe mickey ( de laatste niet voor het eten maar vooral voor onze kinderen).. Nu ben ik nog op zoek naar een 3e restaurant..

Onze voucher is 34 euro " waard" en ik vind het zonde om ergens heen te gaan waar de prijzen eigenlijk lager liggen..Ik denk zelf een buffet is het makkelijkste maar die prijzen zijn vaak een stuk lager dan 34 euro.. Snij ik eigenlijk mezelf in de vingers.. het zou juist leuk zijn om (nu het kan) wat duurder te eten.. Normaal gingen we altijd naar rainforest (lekker vega burgers!) of hollywood (heerlijke vega pasta).. Maar die 2 doen natuurlijk niet mee omdat ze niet van disney zelf zijn.. Blue Lagoon lijkt me bv heel leuk maar daar is bij de plus geen vega opties :-(

Iemand een advies voor een duurder restaurant/buffet waar vega eten ook goed is..
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Silver spur steakhouse misschien of bistro chez remy voor een lunch
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

kimh schreefCOLONHebben jullie vega tips.. We hebben voor het aankomende verblijf vouchers ( huidige actie) in de categorie plus.
Ik heb 1 avond parkside diner en 1 avond cafe mickey ( de laatste niet voor het eten maar vooral voor onze kinderen).. Nu ben ik nog op zoek naar een 3e restaurant..

Onze voucher is 34 euro " waard" en ik vind het zonde om ergens heen te gaan waar de prijzen eigenlijk lager liggen..Ik denk zelf een buffet is het makkelijkste maar die prijzen zijn vaak een stuk lager dan 34 euro.. Snij ik eigenlijk mezelf in de vingers.. het zou juist leuk zijn om (nu het kan) wat duurder te eten.. Normaal gingen we altijd naar rainforest (lekker vega burgers!) of hollywood (heerlijke vega pasta).. Maar die 2 doen natuurlijk niet mee omdat ze niet van disney zelf zijn.. Blue Lagoon lijkt me bv heel leuk maar daar is bij de plus geen vega opties :-(

Iemand een advies voor een duurder restaurant/buffet waar vega eten ook goed is..
Walt's in Main Street kan je ook doen? Of het buffet in je hotel is zelfde prijscategorie...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

Ik ben met een vriend die vegetarisch is in Disney geweest en we hebben één avond gegeten bij Silver Spur Steakhouse en één avond bij Walt's. Blue Lagoon is trouwens ook nog voorbij gekomen :)
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Walt's is ook prima qua eten en ambiance, beetje "duurder" segment ook.
Menukaart staat op DLPGuide.
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
yasmine
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2015, 20:50

kan ook wel wat tips gebruiken. wat is nou nog een echte betaalbare must. invention wil ik best maar vinden mijn man en bankrekening niet goed. binnenkort gaan we laatste keer met onze dreamskaarten en het gaat nog wel een paar jaar duren voor ik weer mag.

we waren bij plaza garden (vreselijk vond ik die) rainforest (super), la crange (ook heerlijk), chuck wagon (ene keer super andere keer matig) laatste regelmatig omdat onze moeilijk etende dochter dit echt super vond en haar echt volstopte.

ik twijfel nu over bleu lagoon. zelf heb ik hier al meerdere malen gegeten maar dit is jaaaaren geleden. laatste keer was 2010 toen waren de kindjes nog zo klein dat ze alleen patatjes aten. nu is een menu toch wel nodig (10 en dan bijna 7) wat is nou een echte aanrader. voor een normaal prijsje
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

yasmine schreefCOLONkan ook wel wat tips gebruiken. wat is nou nog een echte betaalbare must. invention wil ik best maar vinden mijn man en bankrekening niet goed. binnenkort gaan we laatste keer met onze dreamskaarten en het gaat nog wel een paar jaar duren voor ik weer mag.

we waren bij plaza garden (vreselijk vond ik die) rainforest (super), la crange (ook heerlijk), chuck wagon (ene keer super andere keer matig) laatste regelmatig omdat onze moeilijk etende dochter dit echt super vond en haar echt volstopte.

ik twijfel nu over bleu lagoon. zelf heb ik hier al meerdere malen gegeten maar dit is jaaaaren geleden. laatste keer was 2010 toen waren de kindjes nog zo klein dat ze alleen patatjes aten. nu is een menu toch wel nodig (10 en dan bijna 7) wat is nou een echte aanrader. voor een normaal prijsje
Persoonlijk ben ik fan van Blue Lagoon!!! het eten is er lekker en de sfeer geweldig dus aanrader hihi
Inventions vond ik ook super, veel keuze qua eten en je hebt Disney friends die aan je tafel komen tijdens het eten waardoor je hier dus wat meer betaalt. vind ik persoonlijk ook de moeite en goed eten
Als je graag Disney friends tijdens je eten wilt meeten maar Inventrions te duur vind kan je ook naar Cafe Mickey in de village, hier kan je naast burgers ook pasta's etc krijgen. was een meevaller voor mij destijds.
Walt's is een prachtig restaurant met iets chiquer maar ook lekker eten. ook gedaan en aan te raden!
Goh het hangt er ook vanaf wat je qua eten wilt ( vb vis,vlees,pasta, burger), hoe belangerijk je de aankleding,characters, menu keuzes,etc. Ik vind Annete's diner ook superleuk en zij hebben de heerlijkste burgers ever volgens mij :P maar daar heb ik geen soep op het menu zien staan snap je?

Hopelijk heb je aan mijn gedachtes als iets maar zou zeker eens de menu kaarten bekijken ;)
hier een link met de restaurants met info, prijsklasse en menu kaart :
http://pixiedust.be/disneyland-park/restaurants/
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Amber_disnerd
Member
Member
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2016, 14:32

Stijn en ik zijn zaterdag gaan eten bij Walt's... Ik denk dat je als Disneyfan je toch 1 keer hier geweest moet zijn. Het is misschien niet het goedkoopste restaurant, maar je krijgt echt waar voor je geld.
Wij zaten aan een prachtige plek aan het raam en hadden een mooi uitzicht over main street.
Tijdens het eten had ik ook niet het gevoel dat we ons moesten haasten. In veel andere restaurants heb ik dat gevoel wel. Het eten kwam redelijk snel na elkaar, maar ze lieten er genoeg pauze tussen om je niet het gevoel te geven dat je buiten moest.
Toen we gedaan hadden met eten en toch al zeker anderhalf uur binnen zaten kwamen ze wel vragen of ze mijn abonnement mochten om de rekening te maken.

Nu het eten:
Ik had een walt's menu. Gerookte eend en zeebaars. Als ik ergens ga eten heb ik zelf liefst dingen die ik thuis niet zelf kan klaarmaken, de gerookte eend paste daar perfect bij. Ik ben ook iemand die graag groenten eet en bij zowel het voor- als het hoofdgerecht was dit er wel.

Stijn had het premium menu. Met als voorgerecht de zalm en als hoofdgerecht de walt's burger natuurlijk (daar gingen we voor). Toen we lazen dat er een burger kwam van 60 euro waren we wat op onze hoede natuurlijk, maar het is echt afgewerkt: een perfect gebakken burger, (9) perfect gesneden frietjes, en een prachtig gepresenteerde portie Chili con carne!

De dessert's... De Apple crumble was heerlijk, de citroenmerengue... Wel, die van de Ikea moet hiervoor zeker niet onderdoen. Een kleine teleurstelling.

Een laatste minpuntje: tijdens het eten waren er mensen op de piano aan het spelen. Ik heb het dan over klanten die geen piano kunnen spelen. Het kwam redelijk luid door en in het begin was het niet zo erg, maar na een tijdje begon het me te storen. Ik denk dat het beter is als ze dit afsluiten, en mocht er een klant zijn die mooi piano kan spelen en dit graag wil doen, dan kunnen ze dit toegankelijk maken.

Maar het was echt prachtig! Een echte aanrader!!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

wat fijn om te lezen dat het zo goed bevallen is!! en leuke foto's ;)
ben het met je eens dat je er als Disney fan toch wel een keertje moet eten
en dat het enorm de moeite is wegens het eten, de sfeer en het uitzicht ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Myriam23 schreefCOLONSuper dank je wel.. kan ik het een beetje uitleggen aan me zusje.

Hoe zit het met buffet restaurants, want als je betaalde kon je soms wel eens kiezen uit onbeperkt drinken of geen drinken.
En met die voucher kan je dan zeker niet kiezen en heb je maar 1 drankje??

Wij vragen altijd een karaf water extra, is wel maar kraantjeswater, maar is toch altijd handig om drinken genoeg te hebben.
Gebruikers-avatar
Kevinnnet
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 18:51

Kan je de bekende papieren meal vouchers van Disneyland Paris ook gebruiken buiten je verblijf waar je de vouchers bij hebt gekregen?

Iemand heeft een aantal vouchers over van zijn verblijf, kan ik die vervolgens gebruiken voor mijn tripje naar Disneyland Paris?
Hier had uw tekst kunnen staan.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Als ze niet gebruikt zijn .
En ze niet op datum staan .
Kan je het altijd is proberen .
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Kevinnnet schreefCOLONKan je de bekende papieren meal vouchers van Disneyland Paris ook gebruiken buiten je verblijf waar je de vouchers bij hebt gekregen?

Iemand heeft een aantal vouchers over van zijn verblijf, kan ik die vervolgens gebruiken voor mijn tripje naar Disneyland Paris?
Nee. De meal vouchers staan op naam en datum
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar