Tips betreft restaurants

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
merlijntje1983
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32

Ik wil me nu vooraf gaan orienteren op wat restaurants, vooral als je 5 dagen gaat is elke dag fastfood niet echt wat ;), vorig jaar oktober was ik oook met de kinderen en heb me toen niet georienteerd op het eten, en als je dan heel het park door moet zoeken is dat best lastig.
Misschien hebben mensen hier tips en weten ze wat van de prijzen af, kan op de dlp site niet echt menukaarten oid ontdekken.
Wat ik zoek, een leuk lopend buffet en alla carte waar je een stuk lekker vlees/groente etc kunt eten (en wat zeer betaalbaar is), wil ook 1 keer bij Invenstions of auberge de cendrillion eten en 1 keer de mc donalds, maar zoek nog een invulling voor de andere dagen.
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Wij vinden het buffet heel erg lekker bij Hunter's Grill, in Sequoia Lodge. Veel keuze en niet te duur.

Als jullie van pasta en pizza houden, is Buzz Lightyear's Pizza Planet ook een aanrader...

Inventions staat bij ons op nummer 1 qua eten en character interactie, maar die hebben jullie al gepland zie ik.
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

Het betaalbare gedeelte gaat nog een dingetje worden, maar ik ben het helemaal met je eens wat betreft het fastfood. Ik probeer ook altijd een aantal keer wat duurder te eten zodat ik toch een lekker stuk vlees en groente krijg.
Het vlees in Silver Spur steakhouse is dan toch mijm favoriet!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Plaza gardens heeft ook buffet.
en voor kids is eten bij rain forrestcafe ook leuk.
en bij king ludwig kan je ook lekker eten.grote snitzels, goede prijs, leuke sfeer
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

@ Sofie1977
De tip van Hunter's grill moet ik onthouden :D

@ de rest van het forum :D
En de kip bij King Ludwigs of een goed steakje bij Silver spul gaat er ook altijd in :D
En na de steak een ritje op de BTM :thumbs:
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

http://www.pixiedust.be/info/dlprestaurantmenus.html
Tadaaa, alle menu's van alle restaurants in de parken! :) Kwam ik gisteren achter, vond het wel handig! :) Zijn toch nog best veel restaurants!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Laura schreefCOLONhttp://www.pixiedust.be/info/dlprestaurantmenus.html
Tadaaa, alle menu's van alle restaurants in de parken! :) Kwam ik gisteren achter, vond het wel handig! :) Zijn toch nog best veel restaurants!
Nice!! Hier ben ik ook blij mee. Dank je wel!!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
merlijntje1983
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32

Super, bedankt!
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

Weet iemand hoe het zit met een drankje bij je diner met halfpension plus vouchers?
Als ik kijk naar het menu van Hunter's Grill dan staat erbij dat een drankje niet inbegrepen is, maar met een halfpension plus voucher zit er toch wel een drankje bij?
En bij bijv. Annette's zit er geen drankje bij? (tafelbediening)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Rowi
Member
Member
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2014, 08:26

Blue Lagoon is mijn favoriet. Die bij Pirates of the Caribbean, zeg maar. Lekker eten en goede sfeer.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

rolo schreefCOLONWeet iemand hoe het zit met een drankje bij je diner met halfpension plus vouchers?
Als ik kijk naar het menu van Hunter's Grill dan staat erbij dat een drankje niet inbegrepen is, maar met een halfpension plus voucher zit er toch wel een drankje bij?
En bij bijv. Annette's zit er geen drankje bij? (tafelbediening)
Als je half pension neemt is een drankje (frisdrank) altijd inbegrepen. Je krijgt het eigenlijk extra gratis erbij bovenop wat korting op de prijs van de maaltijd zonder vouchers.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

Bedankt voor het antwoord!!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Let op, als je ervoor kiest je halfpension voucher voor de geldwaarde te gebruiken en dus niet het voorgestelde menu te nemen (maar bv. à la carte of een duurder menu) dan komt het inbegrepen drankje wel te vervallen en betaal je je drankje dus gewoon mee bij.

Aanraders vind ik:
Silver Spur Steakhouse -> top bediening en je kan je steak zien gebakken worden in de open keuken, ook heel goede kwaliteit van vlees)
Plaza Gardens -> Altijd goed gegeten, 1x mindere ervaring gehad (laat op de avond) en nadien steeds weer terug goed gegeten. Ga hier best niet als het tegen sluitingstijd aanloopt maar beter zo rond 18u dan word alles nog vlot aangevuld en passen ze niet de bijna-sluiten-dus-op-is-op-methode toe :)
Hunter's Grill -> Ietsje meer vlees-gericht dan Plaza Gardens dus wellicht beter geschikt voor degene die echt een goed stuk vlees op hun bord zien. Er is zeker ook wel vis en vegetarisch te verkrijgen. Ook gezellig restaurant en in de zomer kan je zelfs op het terras eten.
Planet Hollywood -> Ziet er op foto's niet zo super uit maar in werkelijkheid is het echt een gezellig kader om te eten, leuke aankleding en het voelt veel gezelliger aan dan de foto's laten zien. Lekker eten, goede bediening en op de kaart staat echt wel voor iedereen wat wils. Op internet en bij de partnerhotels/omgeving hotels zijn vaak kortingsbonnen te vinden waardoor je ook goedkoop uit bent (helaas geen jaarpaskorting hier). Jammer dat ze hier geen maaltijdvouchers accepteren!

Van Bistrot Chez Remy en Blue Lagoon hoor ik ook niks dan lof maar heb ik zelf nog geen ervaring mee. Chez Remy staat in oktober wel op de planning, net zoals Lucky Nugget die naar het schijnt ook heel goed is. :D

Op volgende sites vind je overigens ook menufoto's (altijd goed kijken naar de data want sommigen zijn verouderd en sommige niet):
http://www.dlpguide.com/planning/dining ... ant-menus/
http://www.hellodisneyland.com/restaura ... and-paris/
Afbeelding
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

@onna1991
Bedankt voor deze info!! :yes:
Lijkt me heerlijk om over 2 weken buiten op het terras te eten bij Hunter's Grill :thumbs:
Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Chez Remy ga ik op 1 oktober uitproberen, ben erg benieuwd.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar