Favoriete snack / maaltijd

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Gebruikers-avatar
Tom beeckman
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2015, 15:11

wij waren zwaar fan van de mickey pizza's in en coulisse. jammer dat die er niet meer zijn.

en ook de gauffre chantilly bij gelallato Pinokio was super, maar volgens mij niet meer te krijgen
the second star to the right
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Klopt, kleiner maar niet goedkoper, en bovendien vinden wij ze ook niet lekker, en zo te horen zijn we toch niet alleen, oef
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Tom beeckman schreefCOLONwij waren zwaar fan van de mickey pizza's in en coulisse. jammer dat die er niet meer zijn.

en ook de gauffre chantilly bij gelallato Pinokio was super, maar volgens mij niet meer te krijgen
Gelallato Pinokio betstaat niet.
De Fantasia Gelati echter, bestaat wel.
En de Gauffre Chantilly (oftewel wafel met slagroom) is nog steeds te verkrijgen.
Op meerdere plekken in het park.

De Mickey pizza's zijn onderdeel van het kindermenu in Bella Notte en Colonel Hathi's.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Vind het bij die hotdogs wel hillarisch dat ze dan die grote doosjes blijven gebruiken, zo valt het alleen nog maar meer op ROFL. :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Waarschijnlijk waren ze eerder door de voorraad hot dogs heen dan door de oude voorraad doosjes
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

The History of the Disney Dole Whip

Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

-Met stip op 1: Fabulous blue cheese burger bij Anette
-sharing platter voorgerecht bij Anettes
-Flammenkuchen bij Kind Luwigs
-Pizza bij Kolonel Hathi's
-Ribs bij de cowboy cookout
-Kip bij de cowboy cookout
-Steak and shrimp bij Rainforest cafe
-Mojito bij King Ludwigs

....zoet ben ik niet van, dus ik eet eigenlijk nooit muffins, toetjes en koeken in Disney.
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

We hebben voor 't eerst de hotdog met cheddar en gedroogde uitjes geproefd bij Casey's , viel goed in de smaak!

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Voor de meest Instagramwaardige snacks moet je in Disneyland zijn

Afbeelding

In Disneyland moet je niet enkel zijn voor de dolle ritjes, de parades en het vuurwerk, je kunt er ook overal proeven van snacks. Vaak wordt alles in het werk gesteld om die zo Dinseyachtig mogelijk te maken en dat levert heel wat leuke plaatjes op Instagram op. Zeker nu er heel wat nieuwe in millenial pink en roségoud zijn gelanceerd.

Roze cupcakes van Minnie Mouse, churros met een laagje roze suiker erop of een glaasje roze cava met de oortjes erbovenop. Al dat lekkers serveren ze in Disneyland. Sommige bezoekers van de pretparken gaan er niet enkel langs voor de attracties, maar vergapen zich ook aan alle mooie snacks die er te verkrijgen zijn.

Disney wijdde er zelfs een volledige Instagrampagina aan, Disney Eats. En of dat er allemaal uitziet om duimen en vingers van af te likken. Vooral omdat heel wat van die lekkernijen nu ook in millenial pink en roségoud worden uitgebracht.



Bron: Het Nieuwsblad
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
pectoradin
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2011, 08:14

Leuk topic!

Even denken...

- de Original megaburger van Annettes natuurlijk. Geen bezoek aan Disney zonder deze.

- Rasta pasta van het rainforest Cafe om het bord van schoon te likken.

Verder waren wij in Florida verslaafd aan de Pinapple Dole Whip Float. We waren dan ook verheugd door het nieuws dat deze in Disneyland Parijs te verkrijgen was. Helaas was deze bij ons laatste bezoek de ananas op dus deze hebben we niet kunnen vergelijken
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Mijn dochter is gek op de grote Mickey koek die gevuld is met nutella
de mickey macaron valt bij mij in de smaak
Het pirates softijsje tijdens princess & pirates festival is yummie!
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar