Plaza gardens

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

Even een vraagje , zijn er bij de characters tijdens het ontbijtbuffet in Plaza Gardens ook castmembers aanwezig die voor jou een foto kunnen nemen? Ik wil namelijk een keertje daar gaan ontbijten, maar mits ik niet altijd iemand heb om mee te gaan en om foto's te nemen, zou me dit wel fijn vinden om te weten voor dat ik reserveer. :D alvast bedankt
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee, er is 1 cast member die op 3 characters let (in mijn herinnering, maar het is iig niet 1 op 1), dus er is niet altijd iemand bij. Er loopt ook niet heel erg veel bediening rond. Misschien kan je het vragen aan de mensen aan het tafeltje naast je? Of toch een keer gaan als je niet alleen bent
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

olafLover schreefCOLONNee, er is 1 cast member die op 3 characters let (in mijn herinnering, maar het is iig niet 1 op 1), dus er is niet altijd iemand bij. Er loopt ook niet heel erg veel bediening rond. Misschien kan je het vragen aan de mensen aan het tafeltje naast je? Of toch een keer gaan als je niet alleen bent
Oh dat is jammer, bedankt voor je antwoord :D dan zal ik inderdaad toch eens moeten gaan als ik een slachtoffer heb gevonden :lol:
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

hey,

kun je nu nog online boeken voor het ontbijt met de figuren?
dacht dat het ging maar juist eens gebeld er voor en kreeg te horen vanaf 4 dagen van aankomst en in het hotel.\
groetjes lieve
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Je kan dit sowieso niet on line boeken. Als je in een Disney hotel verblijft kan je het meteen bij je verblijf er bij boeken. Anders kan het inderdaad pas 3 dagen van te voren bij de restaurant reserveringslijn
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

olafLover schreefCOLONJe kan dit sowieso niet on line boeken. Als je in een Disney hotel verblijft kan je het meteen bij je verblijf er bij boeken. Anders kan het inderdaad pas 3 dagen van te voren bij de restaurant reserveringslijn
dank je wel voor de info.
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Net weer heerlijk gegeten.

Weer een speciaal toetje voor het seizoen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar