Eten met Disney figuren

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Ik wil inventions boeken, we zijn met 3 jonge kinderen en soms loopt het net even anders.
Stel ik boek en het komt toch niet uit wegens omstandigheden,kan ik dan gewoon kosteloos de reservering annuleren die dag?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Disneyfan1983 schreefCOLONIk wil inventions boeken, we zijn met 3 jonge kinderen en soms loopt het net even anders.
Stel ik boek en het komt toch niet uit wegens omstandigheden,kan ik dan gewoon kosteloos de reservering annuleren die dag?
Ja, dat kan :) Als je on line boekt, krijg je een mail met een link waar je het makkelijk kan doen. Maar ook als je niet op kan dagen, worden er geen kosten in rekening gebracht (het is natuurlijk netter om te annuleren, dan kan iemand anders op dat tijdstip gaan eten)
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

olafLover schreefCOLON
Disneyfan1983 schreefCOLONIk wil inventions boeken, we zijn met 3 jonge kinderen en soms loopt het net even anders.
Stel ik boek en het komt toch niet uit wegens omstandigheden,kan ik dan gewoon kosteloos de reservering annuleren die dag?
Ja, dat kan :) Als je on line boekt, krijg je een mail met een link waar je het makkelijk kan doen. Maar ook als je niet op kan dagen, worden er geen kosten in rekening gebracht (het is natuurlijk netter om te annuleren, dan kan iemand anders op dat tijdstip gaan eten)

ah fijn, ja inderdaad vind ik ook altijd even iets laten weten
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

nog een stomme vraag, waar is eigenlijk de ingang van inventions? nooit echt op gelet schaam schaam
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Disneyfan1983 schreefCOLONnog een stomme vraag, waar is eigenlijk de ingang van inventions? nooit echt op gelet schaam schaam
Als je het Disneyland Hotel binnenkomt ga je de trap op (2 verdiepingen) en door de loopbrug naar het middenstuk. Hier zit de ingang van Inventions rechts achterin de open ruimte die je daar hebt
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Nog 1 laatste vraag, ben je tijd gebonden bij inventions? Soms is het namelijk bij een buffet dat je 2 uur de tijd hebt en dan weg moet oid
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Disneyfan1983 schreefCOLONNog 1 laatste vraag, ben je tijd gebonden bij inventions? Soms is het namelijk bij een buffet dat je 2 uur de tijd hebt en dan weg moet oid
Nee, je bent niet aan tijd gebonden :)
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

dat is heel prettig:)
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

toch nog 1 vraag, ik heb nu diner geboekt en vroeg me af of lunch anders is, zowel qua eten of karakters?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Disneyfan1983 schreefCOLONtoch nog 1 vraag, ik heb nu diner geboekt en vroeg me af of lunch anders is, zowel qua eten of karakters?
Nee, is identiek. Enkel de brunch op zondag verschilt en is wat uitgebreider en de characters in thema.
Afbeelding
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Oke dank je
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Wij hebben ontbijt bij onze reservering geboekt (Hotel Cheyenne). Met die voucher kunnen we elk ontbijt restaurant boeken/reserveren? (ook met figuren bij Plaza gardens). 2 maanden van te voren.
De voucher nemen we dan mee naar dat restaurant en eventueel bijbetalen aan de kassa van het restaurant. Begrijp ik dat zo goed?

En wat kost het om te ontbijten bij plaza gardens? Wat moet je bij betalen om dit te kunnen doen? Weet iemand dat?

Is alleen ontbijt trouwens "standaard" maaltijd optie? Ik snap dat het geen half of vol pension is, maar ik probeer het te snappen haha

Ik snap dat ik moet wachten op de franse regering om ontbijten met figuren weer is toegestaan, maar ik hoop dat ik het principe snap :) en toch wat info kan vinden/krijgen over eventuele extra kosten.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar