Restaurants In Frontierland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

In verhouding wel redelijk duur geworden ten opzichte van vroeger.
Er zullen zeker mensen gaan weg blijven. En is dit dan permanent of maar tijdelijk :?: :?: :cry: :cry:
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Het is een nieuw concept, tenzij het echt negatieve commentaren krijgt, blijft dit permanent.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Heb op bepaalde sites al heel negatieve commentaren gelezen zoals VEEL TE DUUR, Mensen wegjagen enz....
Voor mij persoonlijk hoeft een zulks concept niet , dat ze maar heel snel terug naar het vorige en normale en voor de mensen bekende model gaan.
Mensen van Disney maak dit ZEER ZEKER NIET permanent
:evil: :cry: :twisted: :cry:
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

marc schreefCOLONHeb op bepaalde sites al heel negatieve commentaren gelezen zoals VEEL TE DUUR, Mensen wegjagen enz....
Voor mij persoonlijk hoeft een zulks concept niet , dat ze maar heel snel terug naar het vorige en normale en voor de mensen bekende model gaan.
Mensen van Disney maak dit ZEER ZEKER NIET permanent
:evil: :cry: :twisted: :cry:
Wat is er onbekend aan een buffet? Er zijn er meerdere in Disney en ze zijn ongekend populair, op de dag zelf kan je vaak geen plekje krijgen. Denk niet dat ze dit zouden doen als ze niet merken dat er meer behoefte is aan een buffet dan aan quick service
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

olafLover schreefCOLON
marc schreefCOLONHeb op bepaalde sites al heel negatieve commentaren gelezen zoals VEEL TE DUUR, Mensen wegjagen enz....
Voor mij persoonlijk hoeft een zulks concept niet , dat ze maar heel snel terug naar het vorige en normale en voor de mensen bekende model gaan.
Mensen van Disney maak dit ZEER ZEKER NIET permanent
:evil: :cry: :twisted: :cry:
Wat is er onbekend aan een buffet? Er zijn er meerdere in Disney en ze zijn ongekend populair, op de dag zelf kan je vaak geen plekje krijgen. Denk niet dat ze dit zouden doen als ze niet merken dat er meer behoefte is aan een buffet dan aan quick service

Een zo bekend en naar mijn mening zo geliefd restaurant omvormen naar een buffet restaurant dat dan ook nog eens zo duur is doe je toch niet maar zo zonder enige vorm van aankondiging.
Het is dan ook nog eens peper duur geworden ten opzichte van vroeger en zal zo zeker veel mensen er toe aanzetten daar niet meer te gaan eten. En zeker ook hadden ze een andere presentatie gebracht of gemaakt wat zeker veel beter bij een buffet past, want als je de reeds vele video's ziet blijft het wel aan doen en voelen als Quick service
Er zijn andere quick service en veel minder druk bezochte restaurants die ze misschien beter omgevormd hadden.
Ik hoop en zeker ook vele anderen samen met mij dat ze dit heel snel terug omdraaien
:twisted: :cry: :twisted: :cry:
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

olafLover schreefCOLON
marc schreefCOLONHeb op bepaalde sites al heel negatieve commentaren gelezen zoals VEEL TE DUUR, Mensen wegjagen enz....
Voor mij persoonlijk hoeft een zulks concept niet , dat ze maar heel snel terug naar het vorige en normale en voor de mensen bekende model gaan.
Mensen van Disney maak dit ZEER ZEKER NIET permanent
:evil: :cry: :twisted: :cry:
Wat is er onbekend aan een buffet? Er zijn er meerdere in Disney en ze zijn ongekend populair, op de dag zelf kan je vaak geen plekje krijgen. Denk niet dat ze dit zouden doen als ze niet merken dat er meer behoefte is aan een buffet dan aan quick service
Dit is geen buffet zoals alle andere buffetten, het is een semi-buffet. Je hebt namelijk alles onbeperkt, behalve het hoofdgerecht. Dit is een keuze uit een vlees, vis of vegetarische variant. Dus de vraag is of dit restaurant net zo populair is als de andere. Aangezien de prijzen vergelijkbaar zijn met de andere buffetten en je het hoofdgerecht dus niet onbeperkt hebt.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik vind de prijsverhouding wel behoorlijk scheef. De formule op zich is interessant, maar 34,99€ vragen voor een voorgerechten- en dessertenbuffet met maar 1 beperkte portie hoofgerecht als je voor een all you can eat buffet waarbij alles all you can eat is ook 34,99€ is, tjah, dat voel je als organisatie toch zelf dat dat niet klopt?
Maak er 25€ voor en dan is het logisch, maar nu in mijn ogen niet.
Ik ga er om die simpele reden ook niet, als ik die prijs ga betalen, neem ik wel een volwaardig buffet bij Plaza Gardens of La Grange voor dezelfde prijs (op een euro na misschien intussen) waar ik ALLES all you can eat mag eten voor die prijs.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Volgens mij is dit om mensen die half of volpension hebben het gevoel te geven dat ze waar voor hun geld krijgen.
Het zou wel waarde hebben moest het hoofdgerecht echt perfect zijn, maar daar vrees ik voor.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

De prijskeuze van Disney vind ik persoonlijk ook niet heel logisch, aangezien je voor een volledig buffet inderdaad praktisch dezelfde prijs betaald en je veel ruimere keuze hebt. Ik ben benieuwd of dit ook daadwerkelijk gaat aanslaan of dat ze uiteindelijk het concept nog verder aanpassen.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONVolgens mij is dit om mensen die half of volpension hebben het gevoel te geven dat ze waar voor hun geld krijgen.
Het zou wel waarde hebben moest het hoofdgerecht echt perfect zijn, maar daar vrees ik voor.
Daar moet ik je volledig in bijstaan.
Maak er dan inderdaad een all you can eat van en dan zou de prijs gerechtvaardigd zijn maar nu niet in mijn ogen.
Vroeger was het Quick service en was het eten er naar prijs/kwaliteits verhouding voor mij goed .

Of opdat ze dan op zijn minste een serieus stuk van de prijs afdoen.
Voor mij persoonlijk mogen ze heel snel naar het vorige concept terug gaan.
:twisted: :cry: :twisted: :cry: :sorc:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ben zojuist terug van een weekend DLP. :thumbs: :thumbs:
Ik ben dan ook uit nieuwsgierigheid gaan eten bij Cowboy Cookout Barbecue.
Het was er eerlijk gezegd redelijk druk en het zat er bijna zo goed als vol, desondanks de kritieken die je op de verschillende Disney sites leest en de meeste mensen betaalden met kaart of cash. Dus eigenlijk weinig mensen die half pension hadden denk ik toch.
Het eten is nu met dat voorgerechten buffet en dessert buffet zoveel dat je het bijna niet op krijgt, althans ik toch niet. Het was wel lekker zoals het altijd al geweest is. En het is inderdaad ook met onbeperkt drinken , ik heb 2 cokes gedronken en eerlijk gezegd dan loopt hij bijna aan je oren uit.
Maar zoals adam al eerder schreef en daar heeft hij groot gelijk in, het hoofdgerecht zou wel een veel betere presentatie kunnen hebben, het is eigenlijk exact hetzelfde hoofdgerecht als het vorig jaar was . Maar ja toen was de prijs wel een stukje lager want ik denk dat voor vele mensen de prijs van 34,99 € toch wel een hinderpaal gaat zijn.
Kortom het is er niet slecht maar voor mij persoonlijk heb ik liever het vorige concept.
:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tea-time in The Lucky Nugget Saloon tussen 15u en 17u prijs 11.99 euro, er zijn ook nieuwe servetten en drankjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JusticeWH
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 13:09

Wij hebben in februari bij Cowboy Cookout BBQ gegeten en waren - ondanks de best hoge prijs - wel heel tevreden van het restaurant.
Met het hoofdgerecht hadden we beiden voldoende gegeten. Het voorgerecht was minder mijn ding omdat ik niet zo van de slaatjes en koude schotels ben, maar de "western style" leverpastei was wel zeer lekker! Ze zouden maisbrood mogen toevoegen ipv de gewone ministokbroodjes voor mij.
Het dessertenbuffet was ook zeer lekker, ondanks minder ruime keuze dan bvb bij een Plaza Gardens..

Voor herhaling vatbaar voor ons!

Edit: het enige wat wel ergerlijk was, was het houten bestek. Echt niet sterk genoeg om vlees van ribben te snijden bv...

Enkele fotos:

Voorgerecht (er waren 2 van zulke tafels)
Afbeelding

Hoofdgerecht, we namen beiden het vleesbord:
Afbeelding

Dessert (er lag nog fruit links van deze tafel, mandarijntjes oa)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ziet er goed uit
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Heb het menu in December laatstleden ook gegegeten en ja het ziet er heel goed uit en het is ook zeer lekker .
Maar voor de redelijk hoge prijs zou men toch iets meer mogen verwachten vind ik persoonlijk.
En die prijs is voor sommige mensen toch wel een hinderpaal.
Het houten bestek is inderdaad niet sterk genoeg
Mijn persoonlijke voorkeur blijft buitgaan naar hoe het vroeger was , ze zouden het van mij dus terug mogen omvormen.
Ik kan er niet aandoen maar ik vond het toen ook gezelliger .
:thumbs: :cry: :sorc:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar