Restaurants in Fantasyland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

Ik weet niet goed waar ik deze vraag moet plaatsen. Is er een mogelijkheid om te weten te komen welke restaurants gaan open zijn in de periode dat je disneyland bezoekt. Is toch handig om te plannen. Ik vind het echt vervelend dat je niet weet op voorhand welke restaurants open zijn.
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

FrozenOlaf schreefCOLONIk weet niet goed waar ik deze vraag moet plaatsen. Is er een mogelijkheid om te weten te komen welke restaurants gaan open zijn in de periode dat je disneyland bezoekt. Is toch handig om te plannen. Ik vind het echt vervelend dat je niet weet op voorhand welke restaurants open zijn.
Je kan zo wie zo bellen met de reserverinsglijn die weten het. Of op eerste dag meteen in je hotel navragen of bij city hall. Ik had ook ooit een website waar het op stond maar die kan ik niet meer vinden. Op de app kan je ter plaatse voor die dag ook kijken tot hoe laat wat open is. Maar vaak zijn ze optijd dicht.
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

calimero schreefCOLON
FrozenOlaf schreefCOLONIk weet niet goed waar ik deze vraag moet plaatsen. Is er een mogelijkheid om te weten te komen welke restaurants gaan open zijn in de periode dat je disneyland bezoekt. Is toch handig om te plannen. Ik vind het echt vervelend dat je niet weet op voorhand welke restaurants open zijn.
Je kan zo wie zo bellen met de reserverinsglijn die weten het. Of op eerste dag meteen in je hotel navragen of bij city hall. Ik had ook ooit een website waar het op stond maar die kan ik niet meer vinden. Op de app kan je ter plaatse voor die dag ook kijken tot hoe laat wat open is. Maar vaak zijn ze optijd dicht.
Ok bedankt. Ik zal eens proberen te bellen. Maar welk nummer is dat dan ? Is dat een Belgisch nummer?
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

FrozenOlaf schreefCOLON Ok bedankt. Ik zal eens proberen te bellen. Maar welk nummer is dat dan ? Is dat een Belgisch nummer?
Spijtig genoeg een Frans nr: +33 1 60 30 40 50
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Frans of Engels. Vaak is cat een Franse met zwaar accent die Engels probeert te praten.
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

In april ben ik weer in dlp en we gaan deze keer toch eten in auberge de cendrillon. Ik ben heel erg benieuwd.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

fairy tale schreefCOLONIn april ben ik weer in dlp en we gaan deze keer toch eten in auberge de cendrillon. Ik ben heel erg benieuwd.
ik wens je veel plezier alvast :thumbs: vergeet niet te reserveren en je fototoestel mee te nemen ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Zo ik heb gereserveerd. En ik ben zo benieuwd.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

fairy tale schreefCOLONZo ik heb gereserveerd. En ik ben zo benieuwd.
Hou ons op de hoogte! Zeker foto's nemen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Wij zijn er twee jaar geleden geweest was echt super me zoontje heeft het nu nog over suzy en per la en het eten was top
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Het was echt geweldig. Ik heb sneeuwwitje en de prins ontmoet. Daarna assepoester en tiana. Het was er heel mooi en zo groot dat had ik niet verwacht. Foto's komen nog en ik zal nog uitgebreider schrijven in mijn trip report.

Ik had alleen de tijd wat verkeert ingeschat was even voor 1 uur daar en we moesten om 2 uur weg omdat we nog de bus naar huis moesten nemen :(
Dus de volgende keer ga ik als ik alle tijd van de wereld heb want nu had ik dat eigenlijk niet.
Het eten was lekker daar komen ook nog foto's van.

Macigmama: alvast veel plezier het in het waard.

Miss ariel: gisteren was er ook iemand jarig die kreeg een taart heel leuk. Vind het zo leuk tot je je verjaardag daar gaat houden. ( wil ik zelf stiekem ook wel.)
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Leuk om te lezen. Dank je wel
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

fairy tale schreefCOLONHet was echt geweldig. Ik heb sneeuwwitje en de prins ontmoet. Daarna assepoester en tiana. Het was er heel mooi en zo groot dat had ik niet verwacht. Foto's komen nog en ik zal nog uitgebreider schrijven in mijn trip report.

Ik had alleen de tijd wat verkeert ingeschat was even voor 1 uur daar en we moesten om 2 uur weg omdat we nog de bus naar huis moesten nemen :(
Dus de volgende keer ga ik als ik alle tijd van de wereld heb want nu had ik dat eigenlijk niet.
Het eten was lekker daar komen ook nog foto's van.

Macigmama: alvast veel plezier het in het waard.

Miss ariel: gisteren was er ook iemand jarig die kreeg een taart heel leuk. Vind het zo leuk tot je je verjaardag daar gaat houden. ( wil ik zelf stiekem ook wel.)
wauw Tiana!!! heb ik daar nog nooit gezien!! wil ik ook :lol: :P i wish i wish :P
ik kijk uit naar je foto's en trip report ;)

ben blij dat je er zo van genoten hebt! maar de tijd vliegt daar binnen idd. wij rekenen meestal 2u aangezien de characters ook aan je tafel langs komen en je hebt 3 gangen menu. ;) ik vind het eten daar ook heerlijk en het is er mooi en altijd leuk :thumbs:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

We zijn vannacht terug gekomen. Hebben do bij de auberge gegeten. Assepoester, prins charming, ariël en sneeuwwitje waren er. Eten vond ik persoonlijk wel goed maar voor mijn man was het echt te weinig. Wel een geweldige ervaring
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

hoihoi
even een vraagje.. wij gaan eind september naar DLP en willen op zaterdag naar auberge..
Hebben dit nog nooit gedaan, maar de openingstijden zijn van 12 tot 19 uur volgens een website..
Wat is dan de beste tijd om te reserveren, weet namelijk ook niet hoelang je er bezig bent..
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar