Restaurants in Fantasyland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Ik heb voor 15 mei geboekt 18.00 ik hoop op rapunzel of Merida

Dit is toch te combineren met de parade als je rond it's a small world staat neem ik aan?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De prinsen verdwijnen in auberge de cendrillon !!

Afbeelding

Binnenkort vinden we geen prins meer terug in auberge de cendrillon .
En hierbij verdwijnt waarschijnlijk ook het dans moment in het restaurant .


Auberge de cendrillon was één van de enige plekken in Disneyland Paris waar je de prinsen kon ontmoeten .
Volgens geruchten zou Minnie in haar prinsessen jurk de prins gaan vervangen .

bron : IMDO Podcast
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

kimh schreefCOLON
Eerlijk.. onze dochter van 2 jaar vond het echt fantastisch om alle prinsessen te zien, we hadden er 3 en een prins en de 2 muizen.. Maar was het het geld waard? Absoluut NIET!
Normaal 75 euro voor een volwassene en 45 euro voor een kind? Dat is het eten en de ervaringen samen niet waard.
We vonden het eten niet lekker
Voor mij dus niet meer vrees ik.
Hier sluit ik mij volledig bij aan! Wij hebben dit de voorbije jaren 1x per jaar gedaan voor onze dochter haar verjaardag,
het pluspunt was dat er dan ook een prins bij was, maar zoals hierboven in de nieuwe post zou deze verdwijnen. Het eten hebben wij van lekker en veel naar echt slecht en weinig zien veranderen en de prijzen van nog betaalbaar naar erg duur. December 2016 zijn we zelfs niet meer geweest want de laatste keer dat wij er hebben gegeten waren de aardappelen zelfs aangebrand! De verjaardagstaart die we toen hadden was opeens verandert naar een ijstaart, en dat was op voorhand niet gezegd (toen was het normaal nog chocoladetaart) bijgevolg, veel geld voor een taart voor 3 personen, waarvan bijna niet gegeten is.

De prins is ook steeds een verassing, wat wel een minpunt is.
Moest je op voorhand weten welke prinsessen en prins, dan zou dat wel een echte meerwaarde geweest zijn.

Als je dit betaald, weet dan vooral dat je het voor de ervaring met de characters doet, en dat je niet teveel van het eten moet verwachten.

Als je dochter een kleine eter is, vraag dan gewoon een bord bij, doen ze niet moeilijk om (toch niet bij een 4-5 jarige toen) want die van mij heeft er zo goed als niets gegeten omdat ze zo erg bezig was met de interactie enz...
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Nu zijn het 4 prinsessen als ik op de foto's afga
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

thierry_mat schreefCOLONNu zijn het 4 prinsessen als ik op de foto's afga
Sommige dagen is er een 4e princess, sommige dagen Princess Minnie en sommige dagen gewoon 3 princesses en geen vervanging voor de prince. Er zit geen logica in, dus je kunt daar ook niet op boeken.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vier de verjaardag van Disneyland Paris zo Magish mogelijk in Auberge de cendrillon !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuw terras bij Auberge de Cendrillon Courtyard

Afbeelding

Na place de Remy krijgt nu ook Auberge de Cendrillon haar eigen terras.

Afbeelding

Afbeelding

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Een diner in Auberge de cendrillon : Genieten van lekker eten en magishe meets !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Fotos zijn van Miss Ariel ( Kimberley )
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Wij zijn gisteren gaan eten in Auberge de Cendrillon en ik vond het een super ervaring! Het eten was erg lekker, zeker meer dan voldoende en we hadden vijf prinsessen (Assepoester, Doornroosje, Belle, Ariel en Sneeuwwitje) en Suzy en Perla. Dus de dochter was in de wolken :-)
Is het eten €75 waard ? Waarschijnlijk niet, maar het was wel erg lekker, je zat er erg rustig (wij hebben er twee uur gezeten) zonder opgejaagd te worden en vooral het stralende gezichtje van de dochter was het geld meer dan waard. Ik had het speciale 25e verjaardag menu, mijn man de terrines als voorgerecht, de kip als hoofdgerecht en Cinderella's dessert als nagerecht. De dochter de pompoensoep (die vond ze niet zo lekker en ik vond ze nu ook wel minder), de kip met pasta en tomatensaus en Cinderella's surprise (schoen gevuld met chocomousse). Zeker voor herhaling vatbaar!
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Over 2 weken vertrekken wij weer richting Disney, ditmaal met 4 dames.
We hebben de eerste dag ook een reservering staan bij Auberge de Cendrillon, ikzelf ben hier nog nooit geweest en 2 uit ons gezelschap een aantal jaar geleden.

Ik las hierboven dat er geen prins meer aanwezig is. Hoeveel prinsessen zijn er nu in dit restaurant aanwezig?
Hoe zijn jullie verdere (recente) ervaringen met dit restaurant?
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Wij hadden in november 4 prinsessen. We vonden het eten redelijk, niet om over nasr huis te schrijven, maar ook niet zo smerig als je soms leest. Het smaakte wel OK. Je doet het voor de ervaring. Ik vond alles er om heen wel de moeite waard. Rustige omgeving, vriendelijk personeel en de prinsessen en Suzy en Perla nemen ruim de tijd voor iedereen.
Dit is iets wat we leuk vonden om eens mee te maken. Voor ons niet iets wat we met regelmaat zouden doen, maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Wij hadden op 29 november 5 prinsessen: Belle, Assepoester, Ariel, Sneeuwwitje en Doornroosje, en Suzy en Perla natuurlijk.
Het eten viel veel beter mee dan verwacht, het is uiteraard niet zoveel waard als je betaalt, maar wij vonden het wel erg lekker, en de ervaring voor de dochter was onbetaalbaar, die heeft genoten van begin tot einde. Ik ga het zeker nog eens boeken.
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

Ondanks mijn eerdere recensie hebben wij ons toch nog een keer laten zwichten voor auberge.. aanstaande april gaan we daar nogmaals eten.. Maar ook omdat ik dat mijn prinses ( dan 3 jaar en 8 maanden) zo veel gun.. Ik lees veel over 4 en zelfs 5 prinsessen.. Ik hoop dat wij zo gezegend zijn met zoveel prinsessen die dag.. Vooral belle lijkt ons echt geweldig..

Nu een vraag over het menu. Ik eet zelf vegetarisch maar lust echt geen paddestoelen. De vorige keer had ik dat toch besteld omdat ik niet had verwacht dat het gerecht alleen maar paddestoelen zou bevatten. Hebben jullie een idee of ze een gerecht zonder paddestoelen zouden kunnen maken? Of is het allemaal van te voren klaar gemaakt..

En wie heeft er ervaring met eten in de avond? Al het pakt tot 22 uur open is, wat zou de openingstijden van auberge kunnen zijn?
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

nieuwe spandoek voor au Chalet de la Marionnette aan de kant van Adventureland

Afbeelding

bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Spaghetti à la Lady & De vagebond bij Bella Note

Afbeelding

bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar