Restaurants in Fantasyland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

1. Au Chalet de la Marionnette menukaart

Een culinaire verrassing in het speelgoedland van Geppetto

Loop dit restaurant met Alpenthema binnen, trek er een stoel bij en geniet van de geroosterde kip, burgers en magische desserts, terwijl je omringd wordt door scènes uit Disney klassieker Pinokkio.

Afbeelding

2. Auberge de Cendrillon menukaart

Auberge de Cendrillon: koninklijk dineren aan de tafel van Assepoester

Na een hartelijke begroeting door de muizenvriendjes van Assepoester word je meegenomen naar een romantisch plekje in de koninklijke eetzaal. Hoge stenen bogen, heraldische vlaggen en spectaculaire glas-in-lood ramen vormen de koninklijke achtergrond, terwijl je geniet van al het heerlijks dat de Franse keuken te bieden heeft. En onthoud, je bevindt je in het gezelschap van hoge prinsessen, dus wordt er aan onze jonge gasten gevraagd zich voor de gelegenheid te kleden.

Afbeelding

3. Fantasia Gelati menukaart

Fantasia Gelati: boordevol smaak

Diep in de Italiaanse wijk van Fantasyland® bevindt zich deze betoverende, op Fantasia geïnspireerde, ijswinkel, waar je jouw smaakpapillen kunt verwennen met heerlijk Italiaans ijs.

Afbeelding

4. March Hare Refreshments

heerlijke cookies, brownies, muffins, beignets en dranken wachten op u in dit vreemde kleine huisje

5. Pizzeria Bella Notte menukaart

Dineren bij Tony's

Ga naar deze charmante bistro voor traditionele Italiaanse pizza, pasta of lasagna en geniet, net als Lady en Vagebond, van een onvergetelijk moment in een rustige, romantische omgeving.

Afbeelding

6. The Old Mill

Het is alsof u hier in een Hollandse windmolen zit, terwijl u geniet van een ruime keuze aan kip/groentenwraps, beignets en drankjes.

7. Toad Hall Restaurants menukaart

Toad Hall Restaurant: Een literaire heerlijkheid

Ga naar Toad Hall voor alom bekende gerechten, zoals Fish & Chips, salades en overheerlijke desserts die geserveerd worden in een setting met familieportretten van Mr. Toad en kunstwerken uit The Wind in the Willows.

Afbeelding

Bron: DisneylandParis.be
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Chalet de la marionnette heeft ook een lentemenu!

Afbeelding

Bron Dlrp Express
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Heb al 2x in de Auberge mogen eten en vind het echt de moeite waard!!
je krijgt zo'n 5 characters bij je eten, als jaarpas houder ontvang je ook 10% korting.
het restaurant is erg mooi aangekleed en de characters nemen echt de tijd voor je.
Perla en Suzy komen als eerste rond wandelen, daarna volgen 2 prinsessen en 1 royal couple ;)
wij hadden eerste keer Prinses Aurora en Prins Philip, Sneeuwwitje en Assepoester.
2de keer Rapunzel met Flyn Ryder, Assepoester en Ariel

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyland Paris Au chalet de la Marionnette

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

Zou graag eens naar de auberge gaan met mijn 2 kleinere zussen en ouders, , maar hoe is het eten? De meeste zeggen goed voor volwassenen , maar niet voor kinderen... Maar de prinsessen nemen wel veel tijd voor je zeggen er ook , wat vinden jullie?


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Thomas schreefCOLONZou graag eens naar de auberge gaan met mijn 2 kleinere zussen en ouders, , maar hoe is het eten? De meeste zeggen goed voor volwassenen , maar niet voor kinderen... Maar de prinsessen nemen wel veel tijd voor je zeggen er ook , wat vinden jullie?


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
persoonlijk vind ik het eten heel lekker en je kan ook van een menu kiezen, voorgerecht en hoofdgerecht.
dessert is voor iedereen hetzelfde, meestal een chocolade mousse achtig iets.
ik en mijn vriend zijn hier 2 x gaan eten en ben er erg tevreden van aangezien je een prachtig restaurant, een dansvloer waarop 1 royal couple op danst, 5 characters die rustig aan je tafel komen voor een babbel, handtekening en foto's en het eten is erg lekker. pompoensoep is aan te raden! ben hier niet met kinderen geweest dus kan daar niet over oordelen maar zag er 2 x veel zitten en die leken wel te eten totdat de prinses aan hun tafel was :lol: ik vind het zeker een aanrader wegens service, eten en je krijgt 3 prinsessen te zien terwijl je rustig kunt eten ipv 90min aanschuiven
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

Oké , Dankje voor de info , maar kost het niet allemaal heel veel ? Wij zijn let 5 :/


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Thomas schreefCOLONOké , Dankje voor de info , maar kost het niet allemaal heel veel ? Wij zijn let 5 :/


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
het kost je wel wat geld maar naar mijn mening heb je dan ook wel iets.
het is wat je zelf graag wilt en je er voor over hebt. voor volwassen is het 65 euro per persoon ( jaarpassers bij? - 10% ) kinderen weet ik niet vanbuiten maar zijn goedkoper, 35 of 40 euro denk ik
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

Oké , Thx voor de info :)


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

oke ik ga in november nog een keertje naar dlp en wil misscien gaan eten bij Auberge de Cendrillon. heeft iemand ervaring met het eten op zich daar.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

fairy tale schreefCOLONoke ik ga in november nog een keertje naar dlp en wil misscien gaan eten bij Auberge de Cendrillon. heeft iemand ervaring met het eten op zich daar.
ik heb hier al 3x mogen eten en vind het eten erg lekker. prijzig maar je krijgt er dan ook charaters bij ( zie foto's hierboven vb ) je krijgt een alceholbrije coiktail, mag een voorgerecht en een hoofdgerecht vd kaart kiezen ( vraag achter de suggestie vd chef, soms is het iets waar je nog meer zin in hebt ;) ) en krijgt een dessert. ik heb altijd ruim genoeg te eten gehad hier. meestal rond 14u gegeten daar, dan neemt de drukte wat af meestal is mijn idee en dan is het aangenaam binnen. het eten volgt elkaar vlot op en de characters doen hun ronde langs de tafels dus je hoeft niet achter ze aan ;) ook doen 1 royal couple een dansje op de dansvloer. je kan de auberge gewoon binnen voor te reserveren maar ze doen niet aan binnen lopers,
je moet echt een reservatie hebben wil je hier eten. ik vind het een erg leuk restaurant :thumbs:

Hierbij de line up vd laatste keer dat we zijn geweest, we hadden geluk en zelfs 2 royal couples :thumbs:
Afbeelding
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Oke heel erg bedankt.
Met een beetje geluk ga ik daar eten de volgende keer.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

ik heb net een site gezien waar ze het eten lieten zien wat je daar ongeveer kon bestellen. daar kijk ik weer een beetje tegen op. ik ben namelijk niet iemand die allenmaal van dat vreemde eten houd. ik heb altijd een beetje graag iets dat ik ken als ik ergens in het buitenland ga eten....dus deze word het denk ik niet, jammer genoeg.
(j ben erg kieskeurig kwa wat ik eet:$)
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Dit is voor ons het enig restaurant waar we ook nog nooit geweest zijn... we blijven het maar uitstellen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

fairy tale schreefCOLONik heb net een site gezien waar ze het eten lieten zien wat je daar ongeveer kon bestellen. daar kijk ik weer een beetje tegen op. ik ben namelijk niet iemand die allenmaal van dat vreemde eten houd. ik heb altijd een beetje graag iets dat ik ken als ik ergens in het buitenland ga eten....dus deze word het denk ik niet, jammer genoeg.
(j ben erg kieskeurig kwa wat ik eet:$)
ow ja dan is het misschien wat moeilijk alhoewel ze ook gewoon kip met aardappelpuree hebben dacht ik
Prins Adam schreefCOLONDit is voor ons het enig restaurant waar we ook nog nooit geweest zijn... we blijven het maar uitstellen
wel de moeite qua aankleding, ervaring en characters is mijn mening, zeker als je van prinsessen houd ;)
en sowieso es een must do :P :lol:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar