Restaurants in Fantasyland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Disneysuperfan
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2016, 11:18

Dat is balen!
Hoever van te voren is dat al volgeboekt dan?

Misschien tegen die tijd nog eens vragen? Wellicht hebben er dan nog mensen geannuleerd?
Gebruikers-avatar
Anelkaly
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2014, 07:39

Blijkbaar is dat 2 maanden vooraf al volzet... Ben inderdaad van plan om bij aankomst in ons hotel nog eens na te vragen of er toch geen plaats is vrijgekomen. Via de telefoon reserveren is echt een uitdaging : 14 min. in wachttijd en dan pas krijg je een Engels sprekende Française aan de lijn. 20 minuten internationaal bellen om een tafel te reserveren is er behoorlijk over!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Anelkaly schreefCOLONBlijkbaar is dat 2 maanden vooraf al volzet... Ben inderdaad van plan om bij aankomst in ons hotel nog eens na te vragen of er toch geen plaats is vrijgekomen. Via de telefoon reserveren is echt een uitdaging : 14 min. in wachttijd en dan pas krijg je een Engels sprekende Française aan de lijn. 20 minuten internationaal bellen om een tafel te reserveren is er behoorlijk over!
Met af en toe opnieuw bellen kan je ook geluk hebben dat er tussendoor een plekje vrij komt. Lang wachten heb ik nog nooit gehad, altijd binnen de 5 a 10min iemand aan de lijn gehad, maar ik bel dan ook bewust niet op piekmomenten...
Afbeelding
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

O wat balen.. Wij hebben direct 2 maanden voor de datum gebeld en gereserveerd.. zowel voor auberge als voor inventions. Ik hoop dat je nog een plekje krijgt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Anelkaly schreefCOLONBlijkbaar is dat 2 maanden vooraf al volzet... Ben inderdaad van plan om bij aankomst in ons hotel nog eens na te vragen of er toch geen plaats is vrijgekomen. Via de telefoon reserveren is echt een uitdaging : 14 min. in wachttijd en dan pas krijg je een Engels sprekende Française aan de lijn. 20 minuten internationaal bellen om een tafel te reserveren is er behoorlijk over!
Het is echt niet zo dat ADC altijd 2 maanden vooraf al volgeboekt is.
Dan heb je toevallig voor jouw datum pech gehad.
Ik ga bijna ieder bezoek bij ADC eten, en heb de afgelopen 7 maanden met ADC samen gewerkt.
En vaak kun je op de dag zelf nog gewoon een reservatie maken.
Hangt gewoon af van de drukte. Als je in een drukke periode gaat, zal het wel vol zitten ja.
En het hangt ook af van het tijdstip van de dag waarop je wilt gaan.
Standaard etenstijd (diner of lunch) lijkt me logisch dat het druk is.
Afbeelding
Jess_80
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2016, 11:05

Pizzeria Bella Notte kan je niet reserveren?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Nee alle counter service restaurants zijn niet te reserveren.
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Weten ze op voorhand bij de reservering welke prinsessen aanwezig gaan zijn want ik zo wel graag gaan in mei maar als ik zeker weet welke?

Wat zijn jullie ervaringen van dit restaurant?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee, je weet niet van te voren wie er aanwezig zijn. Het is wel echt een hele leuke ervaring!
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

thierry_mat schreefCOLONWeten ze op voorhand bij de reservering welke prinsessen aanwezig gaan zijn want ik zo wel graag gaan in mei maar als ik zeker weet welke?

Wat zijn jullie ervaringen van dit restaurant?
Helaas weet je het niet van te voren.
Wij hebben het afgelopen vakantie gedaan.

Wij hadden halfpension bij ons hotel erbij en dat was voor een gedeelte "gratis" (je betaalt er natuurlijk altijd voor hoe dan ook).
Omdat we in Disney hotel zaten hadden we dus premium vouchers dus konden we hier ook eten.

Eerlijk.. onze dochter van 2 jaar vond het echt fantastisch om alle prinsessen te zien, we hadden er 3 en een prins en de 2 muizen.. Maar was het het geld waard? Absoluut NIET!
Normaal 75 euro voor een volwassene en 45 euro voor een kind? Dat is het eten en de ervaringen samen niet waard.
We vonden het eten niet lekker en hadden ook het gevoel dat we snel snel weg moesten omdat er een nieuwe tafel kwam. Zelfs bij inventions, waar het ook altijd druk is, heb ik dat niet ervaren.
Voor mij dus niet meer vrees ik.
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Komen rapunzel en Merida daar nog vaak?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik kan me niet herinneren ooit foto's van Merida daar gezien te hebben. Maar ze stond toen ntl ook in frontierland en dat is niet meer, dus misschien dat ze nu wel langs komt?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Rapunzel zie ik daar regelmatig voorbij komen, Merida heb ik geloof ik 1 of 2 keer daar gezien.
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Is het het geld waard vinden jullie?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Wij vonden het erg leuk. We werden ook totaal niet opgehaald zoals hierboven gezegd werd. Wij gingen voor een speciale gelegenheid en het daarom wel waard :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar