Restaurants in Adventureland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Heeft er iemand foto's van het buffet bij Aghabah...of een beetje een indicatie van wat er te eten is? Ik vermoed uiteraard de meer oosterse gerechten (couscous/bulgur etc), pittige en zoete smaken, maar zijn er ook neutralere gerechten? Dit i.v.m. met name onze jongste die nog niet direct alles eet ;-). Ik vind het er super sfeervol uitzien dus zou er graag eens eten.
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Karinliam schreefCOLONHeeft er iemand foto's van het buffet bij Aghabah...of een beetje een indicatie van wat er te eten is? Ik vermoed uiteraard de meer oosterse gerechten (couscous/bulgur etc), pittige en zoete smaken, maar zijn er ook neutralere gerechten? Dit i.v.m. met name onze jongste die nog niet direct alles eet ;-). Ik vind het er super sfeervol uitzien dus zou er graag eens eten.
Deze fotos zitten in ons archief .
Maar zijn kwijtgeraakt tijdens het verdwijnen van de uploads .
Binnenkort kan je ze hier terug vinden :)
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Geweldig, dank!!!
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

In mijn herinnering hebben ze ook spaghetti met bolagnese saus voor de kinderen. En je kan zelf een wrap achtig ding samenstellen met groente en yoghurt saus (om even de neutrale dingen te noemen die je er in kan doen)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Karinliam schreefCOLONHeeft er iemand foto's van het buffet bij Aghabah...of een beetje een indicatie van wat er te eten is? Ik vermoed uiteraard de meer oosterse gerechten (couscous/bulgur etc), pittige en zoete smaken, maar zijn er ook neutralere gerechten? Dit i.v.m. met name onze jongste die nog niet direct alles eet ;-). Ik vind het er super sfeervol uitzien dus zou er graag eens eten.
Bij deze :sorc:

Op de onderste link vind je alle fotos :yes:

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 987#p63987
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Karinliam schreefCOLONHeeft er iemand foto's van het buffet bij Aghabah...of een beetje een indicatie van wat er te eten is? Ik vermoed uiteraard de meer oosterse gerechten (couscous/bulgur etc), pittige en zoete smaken, maar zijn er ook neutralere gerechten? Dit i.v.m. met name onze jongste die nog niet direct alles eet ;-). Ik vind het er super sfeervol uitzien dus zou er graag eens eten.


Het eten is inderdaad wat anders gekruid dan normaal eten, je kan er zelf pitta broodjes maken.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Super...dank voor jullie reacties!!!
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Vorig jaar gegeten daar was lekker maar jammer voor de pita broodjes dat ze geen knoflooksaus hadden om er oo te doen. Ze hadden een ander soort saus maar die vond ik niet zo lekker
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

foto's , wel van 2015 vind je hier
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ik zou graag Jack Sparrow eens zien.

Weet iemand of hij dagelijks aanwezig is als je gaat eten bij Captain Jacks?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Minnie1979 schreefCOLONIk zou graag Jack Sparrow eens zien.

Weet iemand of hij dagelijks aanwezig is als je gaat eten bij Captain Jacks?
Nee, die is er niet. Captain Jack's is geen character dining restaurant. Jack Sparrow kan je regelmatig in Adventureland meeten.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ona1991 schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONIk zou graag Jack Sparrow eens zien.

Weet iemand of hij dagelijks aanwezig is als je gaat eten bij Captain Jacks?
Nee, die is er niet. Captain Jack's is geen character dining restaurant. Jack Sparrow kan je regelmatig in Adventureland meeten.
Nochtans heb ik hem al 5x daar zien rondlopen tussen de tafels maar telkens was het restaurant volzet en had ik niet op voorhand gereserveerd.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Jack is random in het restaurant, het is heel onvoorspelbaar.
We zijn er al geweest dat hij er niet was, en vorige keer was hij er (29januari) , en kwam hij werkelijk tafeltje per tafeltje babbeltje doen, foto's nemen, .... keileuk!

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

Heeft er iemand een idee als je ongeveer anderhalf uur voor sluitingstijd in het Agrabah restaurant gaat eten, zijn de buffetten dan nog genoeg aangevuld? Zou niet graag hebben dat ik de helft van de dingen al niet meer kan kiezen...
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

pietemuis schreefCOLONHeeft er iemand een idee als je ongeveer anderhalf uur voor sluitingstijd in het Agrabah restaurant gaat eten, zijn de buffetten dan nog genoeg aangevuld? Zou niet graag hebben dat ik de helft van de dingen al niet meer kan kiezen...
Wij hebben onlangs in Restaurant des Stars gegeten, zelfde concept.... ook dat restaurant sluit om 16u. Wij gingen er tegen 14:30 naar binnen maar omstreeks 15:30 werd er al flink opgeruimd en maar weinig meer aangevuld.... was niet echt fijn, had het idee dat je naar buiten werd gekeken. Aanbod was prima en erg lekker maar ik zou toch zeker RUIM 2 uur vóór sluitingstijd gaan eten.

Plaza Gardens is dan een prima alternatief want die hebben ruimere openingstijden.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar