Restaurants in Adventureland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

Bedankt Lars1978! We gaan dan misschien onderdaad beter wat vroeger eten zodat we nog volop kunnen kiezen!
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Lars1978 schreefCOLON
pietemuis schreefCOLONHeeft er iemand een idee als je ongeveer anderhalf uur voor sluitingstijd in het Agrabah restaurant gaat eten, zijn de buffetten dan nog genoeg aangevuld? Zou niet graag hebben dat ik de helft van de dingen al niet meer kan kiezen...
Wij hebben onlangs in Restaurant des Stars gegeten, zelfde concept.... ook dat restaurant sluit om 16u. Wij gingen er tegen 14:30 naar binnen maar omstreeks 15:30 werd er al flink opgeruimd en maar weinig meer aangevuld.... was niet echt fijn, had het idee dat je naar buiten werd gekeken. Aanbod was prima en erg lekker maar ik zou toch zeker RUIM 2 uur vóór sluitingstijd gaan eten.

Plaza Gardens is dan een prima alternatief want die hebben ruimere openingstijden.
Bedankt voor je tip. Heb net mijn reservering voor restaurant des stars verandert van 15:30 naar 13:00 uur.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Altijd al willen eten bij Agrahbah Café? Maar twijfel je nog omdat je niet weet wat je krijgt? Bekijk hier onze foto's van het all you can eat buffet van Agrahbah café.

Voor actuele prijzen kun je kijken op de menukaart

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Colonel Hathi krijgt een volledige transformatie

Afbeelding
fotobron: ED92

Gisteren werd op het DLPinsidEArs event aangekondigd dat het counter-restaurant Colonel Hathi een volledige transformatie krijgen. Vele fans hopen op de terugkeer van de voormalige Explorers club. Meerdere details volgen later.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Japperboy schreefCOLONColonel Hathi krijgt een volledige transformatie

Afbeelding
fotobron: ED92

Gisteren werd op het DLPinsidEArs event aangekondigd dat het counter-restaurant Colonel Hathi een volledige transformatie krijgen. Vele fans hopen op de terugkeer van de voormalige Explorers club. Meerdere details volgen later.
Stiekem ben ik hier content voor, colonel hathi's is eigenlijk eentje waar ik geen enkele voeling mee heb qua thema... Het is wel leuk gemaakt en zo, maar ik vind het maar 'meh'
Wordt ook steevast door ons vergeten als lunch-optie, terwijl het aanbod wel ok is

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Hier net omgekeerd. Vind het erg jammer dat het verdwijnt. In Bella Note wel dezelfde menu's maar vind het daar echt zo onaangenaam zitten en zo donker. Die boom in het midden was net zo leuk. Ahja, zien wel zeker wat er zal komen.
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Ik vind het ook erg jammer. Wij aten hier eigenlijk altijd minimaal één keert per trip (vaak als lunch, voor 's avonds gaat onze voorkeur uit naar de table service restaurants). Het eten vinden wij daar prima en Bella Note is altijd zo druk. Hier kon je nog enigszins rustig eten.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Denken jullie dat dit misschien een characters dinner gaat worden? Zoiets als Tusker House in WDW, ik zou het idee wel toejuichen :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Fingers crossed voor een chinees! Ik mis echt Aziatische keuken in het aanbod!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe menu's bij Hakuna Matata en Cowboy Cookout

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Call me stupid maar wat voor vlees/beest is dat op die foto van hakuna matata? :P
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afbeelding

als ik kijk naar de menu kaart op disneyland paris, dan denk ik aan kebab (kruidige rundsvleesreepjes)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Het is menu 4, de yassakip.

Van cowboy cookout, hebben ze ook nog de gewone ribbetjesmenu (zonder worst en kip)? Kan het niet goed zien wat menu 2 is op de foto (al vrees ik dat het de kip is).
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Japperboy schreefCOLONNieuwe menu's bij Hakuna Matata

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

bron: ED92
De onderste twee fotos lijken me toch eerder van cowboy cookout te zijn ipv hakuna matata... Toch?

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Idd, bedankt voor opmerken! Heb aangepast ;)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar