Restaurants in Adventureland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Japperboy schreefCOLONWow wat leuk dat ze toch ook nog een hulde brengen aan het oorspronkelijke adventureland geïnspireerd door treasure island. Wist eigenlijk niet dat blue lagoon het restaurant van Long John Silver was, blue lagoon heeft volgens mij ook geen directe verbinding met het verhaal van treasure island. Deze overname van Jack betekent volgens mij ook wel het begin van een hele nieuwe thematisering voor adventure isle, misschien net zoals Tom Sawyer island een Pirates overlay kreeg in de amerikaanse parken.

Als ik alle gerechten zo bij elkaar zie ( zowel hoofd-als voorgerecht) dan denk ik dat je hier echt wel lekker kan eten. Op eerste zicht lijkt kip misschien niet het duurste ingrediënt, maar het hangt ook af van wat mn met dit product doet. Geen extra friet... nu ja als je naar een sterrenzaak gaat, krijg je ook geen friet... ik ben alvast nog in twijfel om er te eten. Hoop op nog meer reviews van dit restaurant.
Dit is inderdaad niet het extra friet vragen restaurant! Wel kan het verrassende lekkere gerechten brengen die je niet vind in een gewoon restaurant. Walt's is net zo een restaurant, wil je wel graag friet en een hamburger zijn er andere keuzes genoeg in de parken...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Ik heb er gister avond gegeten en vond het niet zo goed.

Hoewel ik net naast het water zat en een fantastische bediening had met een ober met een typish piraat accent was het eten maar meh.

Het voorgerect was goed ,het hoifdgerecht was kippenstoofpot (dus een hele kom kip in saus )maar de kip was totaal uitgedroogd, ik zat een halfuur te kauwen op 1 stukje,ik heb mijn nord maar laten staan , ik heb het lef spijtig genieg niet om te zeggen dat het slecht is en dat ze iets anders moeten brengen.

Het nagerecht /toetje was dan weer hemels ,een bol ijs met chocoladekoekjes.

Al bij al zou ik er niet meer eten ,goed voor 1 keer.
Ik had daarvoor al eens bij blue lagoon gaan eten en dat was me beter bevallen (toen hadden ze ook nog geflambeerde desserten.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

iemand die mij kan vertellen wat er bij Hakuna Matata precies allemaal tussen die kebab zit? Brood en vlees weet ik ook wel maar wat zit er tussen van groentes en zit er saus op ofzo?
Ik stel de vraag omdat ik weet dat ze die dingen héél vaak met looksaus serveren en laat ik dat nu echt niet lusten... Is dat hier ook met die saus? Zouden ze die er eventueel aflaten als je dat vraagt of kan dat niet?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Tussen het brood zit enkel het vlees met knoflooksaus. De sla en beetje ui ligt eronder in het bakje met de friet. Ik lust het allemaal dus geen idee of ze het ook zonder saus serveren. Is natuurlijk vooraf altijd te vragen.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

disneyzot schreefCOLONIk heb er gister avond gegeten en vond het niet zo goed.

Hoewel ik net naast het water zat en een fantastische bediening had met een ober met een typish piraat accent was het eten maar meh.

Het voorgerect was goed ,het hoifdgerecht was kippenstoofpot (dus een hele kom kip in saus )maar de kip was totaal uitgedroogd, ik zat een halfuur te kauwen op 1 stukje,ik heb mijn nord maar laten staan , ik heb het lef spijtig genieg niet om te zeggen dat het slecht is en dat ze iets anders moeten brengen.

Het nagerecht /toetje was dan weer hemels ,een bol ijs met chocoladekoekjes.

Al bij al zou ik er niet meer eten ,goed voor 1 keer.
Ik had daarvoor al eens bij blue lagoon gaan eten en dat was me beter bevallen (toen hadden ze ook nog geflambeerde desserten.
Klopt het dat Jack Sparrow er rond loopt?

Is dat sporadisch of altijd?

Vorige zondag toen we op de bootjes zaten zag ik hem er rond lopen.

Zou anders donderdag er gaan eten.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Volgens mij is dat niet altijd zo, maar ben niet zeker.
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

We zijn eergisteren bij captain Jack's geweest, en het is tot nu toe onze favoriet!

We kregen onze gratis alcoholvrije cocktail (van de infinity pass) als starter, en die werd voor mij aangepast zonder ananas en kiwi wegens allergieën, wat ik super vond!
We hadden het 'seven seas pearl' menu genomen, en het was heerlijk!
We hebben het mooi verdeeld, en elk een ander voorgerecht, hoofdgerecht en dessert gekozen.
Mijn dochter had de cod fritters, beef rib en chocolate tart, ik had de black pudding, suckling pig en banana with rum
Elk gerecht was heerlijk, het vlees bij de hoofdgerechten was boterzacht, de kruiding was fantastisch, echt een toppertje!
De chocolate tarts waren met pure chocolade, waardoor mijn dochter ze iets minder lekker vond, maar met het vanille ijs erbij vond ze het wel te pruimen AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONWaarschijnlijk wel nog friet, rijst of aardappel bij te verkrijgen
Ja, normaal gesproken wel.
Serieus, doen ze dat daar als je vraagt om een kommetje friet o.i.d?
Zou er supergraag eens gaan eten maar ik mis daar echt een stom aardappelgerecht als bijgerecht op mijn bord. Ik heb er geen problemen mee om daar extra voor te betalen maar geen idee of ze dat daar voorhanden hebben? Vroeger stonden er nog frietjes bij de kindermenu maar daar ook niet meer sinds de vernieuwingen dus ging er vanuit dat ze die gewoon helemaal niet meer hadden.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontdek hier het menu voor AgraBah Café !!!

Afbeelding

vAfbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONOntdek hier het menu voor AgraBah Café !!!

Afbeelding

vAfbeelding

Was dit vroeger geen halfpension + restaurant of ben ik daar mis in omdat er nu standard in de affiche staat :?:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Was altijd al standaard denk ik hoor
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

agrabah café is samen met Plaza Gardens, la cantina, chuck wagon café, billy bob's/la grange, crocket tavern en restaurant des stars altijd standaard categorie geweest. :) De enige plus categorie buffetten zijn gelegen in hotel SQL, NPB en NY.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONWas altijd al standaard denk ik hoor
dank voor deze info
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Een sfeerimpressie van Agrabah Café.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben jij er al eens geweest? Bekijk hier het menu.

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Patsuchi
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2017, 23:16

Wij zijn begin januari geweest bij Jack en hadden beide Captain's Menu. Voorgerecht was lekker, gemarineerde garnalen, maar ik ben een grotere fan van warme garnalen en dit was een koude salade. Hoofdgerecht was wel echt super, beide de grilled beef tenderloin, een rare en de ander medium rare. De king prawns waren ongepeld, dus die moest ik even pellen voor de heer die het anders niet eet, maar ik heb nog nooit zulke makkelijk gepelde garnalen gehad. Super! Dessert hadden we de Banana baked in rum, smaakte zeker zeer naar rum, en de rice pudding met mango puree, welke ook erg lekker was!

Prijs ligt natuurlijk hoger ivm pretpark. Maar als ik het vergelijk met restaurants in Nederland dan zou dit menu daar ook al gauw 45 euro of meer kosten. De hoeveelheid vlees die je kreeg was niet weinig en erg mals. We waren goed gevuld en ik ben een redelijk grote eter ;) (hoewel komt misschien door 2 cocktails :lol: )
Maar wij hadden ook beide een jaarpas, dus gratis cocktail en extra korting.

Edit: Super leuke ober gehad! en naderhand nog snel PoTC ingerend :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar