Vouchers op pasje

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
tink35
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2019, 16:18

Hallo,

Vorig jaar hadden we gratis lunch en gratis avond eten bij onze boeking gekregen. Toen we gingen inchecken kregen we inplaats van papieren vouchers een mooi pasje met daarop onze vouchers. Nou mooi en handig dachten we. Maar niks bleek minder waar, want toen we de eerste dag bij Toads wilde gaan lunchen zei die mvr aan de kassa dat dit echt zonde was van het gebruik van onze punten en beter cash konden betalen en het gebruiken voor het avond eten. Wij waren verbaasd want we hadden toch recht op gratis lunch en diner. Toen zei ze dat het bij de receptie verkeerd wordt uitgelegd. Volgens haar moesten we eerst avond eten en dan kijken wat er over bleef. We snapte er niks van. Maar goed in de avond bij Plaza gegeten volledig vergoed en de volgende dag bij Backlot geluncht en daar moesten we uiteindelijk 6 euro bijbetalen. We waren er nu maar spontaan 2 dagen en 1 nacht dus meer was er ook niet. Maar ik vind het erg vaag nog steeds. Nu gaan we over 2 maanden weer voor 4 dagen 3 nachten en hebben we gratis avondeten. we zitten in New port bay, dus bergreep dat we zowel buffet als tafel bediening mogen doen. Maar nu vraag ik me af als ik nou met dat pasje naar bijv backlot ga of ik dat ook niet gewoon daar kan eten, aangezien het dus toch met een soort punten systeem schijnt te werken. Iemand enig idee of ervaring hier ook mee?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Dat heeft niets met het pasje of de papieren voucher te maken, de vouchers staan op het pasje. Toads is inderdaad zonde, want dat is veel minder waard dan een voucher waard is.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Je kunt bijvoorbeeld een buffet eten van €35, maar ook een quick-service van €15. Kan allebei, maar bij de quick-service laat je als bet ware €20 liggen. Dus zonde van het geld, maar als je liever quick-service doet is dat geen probleem (al zullen ze meestal advies geven om het dus bij een buffet of zo te gebruiken).
Gebruikers-avatar
tink35
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2019, 16:18

Ja nu snap ik waarom ze zei dat het zonde was. Bedankt voor de duidelijke uitleg. Nu kan ik zorgen dat ik ze goed gebruik de volgende trip!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar