Oooo gaaf ik hoop dat deze shows er zijn op 2e paasdag. Het is dan wel maandag maar officieel zondag. Wat denken jullie zou deze er zijn?
We gaan maar 1 dag namelijk en dan hoop ik er wel iets van te zien. Omdat ik las 5x per week.
[2016] Swing Into Spring
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
De dagen zijn nog niet gekend voor dit jaar, wel was het vorig jaar alleen op woensdag, zaterdag en zondag dat alles te zien was.finneke schreefCOLONOooo gaaf ik hoop dat deze shows er zijn op 2e paasdag. Het is dan wel maandag maar officieel zondag. Wat denken jullie zou deze er zijn?
We gaan maar 1 dag namelijk en dan hoop ik er wel iets van te zien. Omdat ik las 5x per week.
Meer details over Swing Into Spring!
Iedere dag krijg je de gelegenheid om “Stampertje & Miss Bunny” uit Bambi te ontmoeten bij Casey’s Corner, Minnie Mouse vind je terug bij het Boarding House op Town Sqaure & Rapunzel staat op je te wachten in Fantasyland. Nieuwe decoraties kan je dit jaar vinden op “Minnie’s Little Spring Train” met eieren & konijntjes. Ook op Main Street Station zijn nieuwe decoraties te vinden en op alle lantaarnpalen in Main Street.
Je krijgt muziek uit de USA te horen tijdens de nieuwe show ‘Goofy’s Garden Party’ met 64 dansers, 2 wagens & 6 “push units”.
De “Royal Castle Stage” krijgt dezelfde decoraties van vorig jaar en zal dit jaar de show “Welcome to Spring” presenteren samen met Mary Poppins, Bert, Pinguins & enkele dansers.
Ook in Disney Village zal er nieuwe decoratie te vinden zijn, en voor het eerst ook in de lobby van het Disneyland Hotel.
Bron Pixiedust.be
@DisneylandBerry
Soft opening for Swing into Spring on February 28
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Swing Into Spring 2015 in Disneyland Paris!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Disneyland Paris heeft net een extended version van de video geupload!
Cast Members delen onder meer hun mening over SIS!
Cast Members delen onder meer hun mening over SIS!

Voor pinliefhebbers. Op 1:19 in filmpje zijn twee nieuwe pins van spring festival te spotten. Links Mickey en een Minnie pin.
Dit blijf ik een heel foute strategie vinden. Tickets op de andere dagen zijn immers even duur. Hoe leg je dit uit aan de bezoekers?Prins Adam schreefCOLONDe dagen zijn nog niet gekend voor dit jaar, wel was het vorig jaar alleen op woensdag, zaterdag en zondag dat alles te zien was.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Wat moet je uitleggen?DLRP Gids schreefCOLON Dit blijf ik een heel foute strategie vinden. Tickets op de andere dagen zijn immers even duur. Hoe leg je dit uit aan de bezoekers?
De meeste mensen gaan voor een eerste of tweede keer, gaan vooral voor de attracties en bekommeren zich niet zo om wat ze welke dagen wel of niet aan entertainment zien. Degenen die echt voor het entertainment gaan zijn de diehards die bekend zijn met de planning voor ze überhaupt gaan.
Daarnaast is er iedere dag wel íéts te zien.
Sowieso heb je de Disney Magic On Parade en Disney Dreams die iedereen kan zien.
Op welke dag ze dan ook gaan.
En van de echte Swing Into Spring shows is er iedere dag van de week minstens eentje te zien.
Dus er is eigenlijk helemaal niets aan de hand. Vorig jaar werkte dit systeem prima.

Ben ik het niet mee eens, vind het echt belachelijk dat dit niet dagelijks te zien is. 'Omdat we de dansers ook 2 dagen vrij moeten geven'. Waarom neem je dan niet meer dansers aan en heb je een buffer en kun je roteren met vrije dagen? Dan kun je in de parade ook afentoe een unit schrappen, want Anna & Elsa hebben wel 2 vrije dagen verdiendMouseketeer schreefCOLONDus er is eigenlijk helemaal niets aan de hand. Vorig jaar werkte dit systeem prima.DLRP Gids schreefCOLON Dit blijf ik een heel foute strategie vinden. Tickets op de andere dagen zijn immers even duur. Hoe leg je dit uit aan de bezoekers?
Het blijft een feit dat het aanbod van dag op dag verschilt. De ene dag heb je meer, de andere minder, terwijl ticketprijzen even duur zijn. Ik vind dat onjuist.
En zoals Wezz zegt: uiteraard heeft iedereen recht op zijn weekend. Neem dan extra personeel aan als je 7 op 7 open wil zijn.
En zoals Wezz zegt: uiteraard heeft iedereen recht op zijn weekend. Neem dan extra personeel aan als je 7 op 7 open wil zijn.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
In de zomer heb je alleen de gewone parade.DLRP Gids schreefCOLONHet blijft een feit dat het aanbod van dag op dag verschilt. De ene dag heb je meer, de andere minder, terwijl ticketprijzen even duur zijn. Ik vind dat onjuist.
Met Halloween is er een cavalcade, een promenade en de parade.
Met Kerst is er een cavalcade en een showtje.
Moeten ze dan voor ieder seizoen andere toegangsprijzen hanteren?
Wat er is namelijk iedere dag van het jaar wel iets anders aan entertainment dan een andere dag in het jaar
Disney is meer dan enkel entertainment, je betaalt voor véél meer dan dat.
Als je dat niet begrijpt, dan begrijp je Disney niet.

Ik denk dat ik Disney heel goed begrijp, maar ik ben ook niet blind voor hun fouten. 
Het gaat er mij om dat het aanbod binnen 1 specifieke periode, namelijk Swing Into Spring, niet gelijk is.
Zoals je zelf al aangeeft: met Halloween is er ELKE dag een parade, cavalcade en extra entertainment, met kerst en het zomerseizoen ook. Waarom dan nu niet?
Het gaat er mij om dat het aanbod binnen 1 specifieke periode, namelijk Swing Into Spring, niet gelijk is.
Zoals je zelf al aangeeft: met Halloween is er ELKE dag een parade, cavalcade en extra entertainment, met kerst en het zomerseizoen ook. Waarom dan nu niet?
_0_DLRP Gids schreefCOLONIk denk dat ik Disney heel goed begrijp, maar ik ben ook niet blind voor hun fouten.![]()
Precies mijn punt! Het aanbod is niet elke dag hetzelfde, dus gek. In het Halloween & Kerst seizoen zijn ook alle dagen gelijk aan entertainment.

[/u