Disney kostuums voor kleine prins(es)jes

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
Stitch87
Member
Member

Hahaha, mij niet gelaten.
Mja, voorlopig vind ik onze 2jarige nog iets te klein. Ze groeit nog te snel om zoveel geld neer te leggen naar mijn goesting. Maar ik heb hier wel al stof liggen om een minniejurkje te maken voor haar. Weet alleen nog niet voor wanneer. Lijkt mij iets te kou voor onze trip in januari/februari hoewel ik een zwarte thermoslegging heb voor haar. En mss vieren ze in februari carnaval op school. Dus mss dat ik het tegen dan toch wel al maak :)
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Hahaha, mij niet gelaten.
Mja, voorlopig vind ik onze 2jarige nog iets te klein. Ze groeit nog te snel om zoveel geld neer te leggen naar mijn goesting. Maar ik heb hier wel al stof liggen om een minniejurkje te maken voor haar. Weet alleen nog niet voor wanneer. Lijkt mij iets te kou voor onze trip in januari/februari hoewel ik een zwarte thermoslegging heb voor haar. En mss vieren ze in februari carnaval op school. Dus mss dat ik het tegen dan toch wel al maak :)
ow, gewoon doen hoor, zelfs met jasje aan zijn ze super cute... ik weet nog Michelle toen ze zo klein was, volgens mij had ze een lieveheersbeestjesjurk aan, met bodywarmer er over, zooooo schattig...
Volg onze avonturen op instagram
Stitch87
Member
Member

Hahaha :D. En haar winterjas is ook (donker)rood :p
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Hahaha :D. En haar winterjas is ook (donker)rood :p
een minnie mouse setje erbij, maakt het helemaal af.
Stitch87
Member
Member

Hihi, zal begin januari eraan beginnen (als ik mij zolang kan inhouden ;) ).
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:Hihi, zal begin januari eraan beginnen (als ik mij zolang kan inhouden ;) ).
Ik ben benieuwd, deel je hem dan ook hier?
Stitch87
Member
Member

Als hij lukt wel :p. Mag hij dan bij het topic cosplay? Of is dat enkel voor mensen die dat echt doen?
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Waar jij het wilt plaatsen. :)
Andastra
Member
Member

Hier ook een prinsessenjurkverslaafd gezinnetje, hihi :)

We zijn een klein jaar geleden voor 't eerst naar Disney geweest en intussen hebben we: Cinderella, Elsa, Anna, Tinkerbel en Alice.

En ik vrees dat er over 2 weken wel nog eentje zal bijkomen, hihi :)
Afbeelding
Stitch87
Member
Member

Nemen jullie dan een maat groter?
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Ik wel, tenzij het gaat slepen. Maar ik koop meestal voor melissa, want dan kan michelle ze ook aan.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Stitch87
Member
Member

Haha, dat is idd handig :p. Kan je ze ter plekke passen (binnen) of is het op goed geluk?
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

In dlp kun je ze gewoon passen hoor, ik heb het gevraagd en ze waren zeer behulpzaam, want ik was erg aan het twijfelen over de maat de vorige keer.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Stitch87
Member
Member

Oh, super! Nuja, zal sowieso niet voor volgend bezoek zijn. Ze zou uren naar Disney junior kunnen kijken maar naar een disneyfilm nog geen 10min ... helaas. Dus eens ze de prinsessen kent zal het wrs anders zijn
Tess81
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Dus eigenlijk koop ik het liefste gewoon jurken in het park of in de Disneystore (hoe decadent). We hebben momenteel uit de store en uit de parken (dlp en hkdl): Belle, Doornroosje, Ariel (trouwjurk), Rosetta, Rapunzel, Merida (in 2 maten), assepoester, Minni Mouse (2 soorten) en Tiana. Als ik dan zie dat mijn prinsesjes er nog bijna dagelijks plezier van hebben, dan vind ik het wel waard.

We dwalen trouwens af, als er interesse is in discussie over prinsessenjurken, maak ik er zo even een apart topic voor.
Merida is nog niet zo heel goedkoop op aliexpress, natuurlijk wel goedkoper dan in DLP, maar duurder dan het jurkje dat ik laatst had gekocht :)

Goed dat je deze discussie verplaatst hebt :) makkelijker terug te vinden :)

Ik zat ook te denken, wat als het koud is in april, ik wil geen jas over het jurkje aan doen, maar idd gewoon kleding er onder. Het is een heel dun stofje, dus dat zal wel nodig zijn. Sowieso neem ik warme kleding mee voor 's avonds. Het jurkje heeft wel lange mouwen, dus van de kleding er onder zal niet veel te zien zijn :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Plaats reactie