Partnerhotel: Vienna House Magic Circus

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

Bedankt voor de info dames! Ik denk dat dat wel goed zit dan. ;)
Myriam23 schreefCOLON Mag ik vragen waar je kijkt.
Want normaal gesproken zijn beide hotels aan de zelfde prijs klasse en komen 9 van de 10 keer op het zelfde bedrag uit.. kan met acties wel eens verschil in zitten maar geen hoge bedragen
Ik boek bijna altijd via Venere (insider prijzen). Ik heb vorige week 2 nachten Magic Circus geboekt voor 133 euro (met ontbijt en gratis annuleren tot dag van aankomst). Dream Castle was op hetzelfde moment 198 euro, dus echt wel een groot verschil. Het waren beide standaard tweepersoonskamers. Ik heb het ook nog nooit gezien dat de prijzen zo ver uit elkaar liggen. In mijn ervaring is Dream Castle meestal 5-10 euro duurder per nacht. Daarom nemen we altijd die (omdat mijn vriend dat thema leuker vindt), maar voor een verschil van meer dan 60 euro kan je al eens gaan eten. ;)

Ik heb wel gemerkt dat de prijzen ondertussen opnieuw dichter bij elkaar gaan liggen zijn, dus misschien was het een speciale promo of zo? Dezelfde kamer kost nu in Magic Circus 166 voor 2 nachten en 174 in Dream Castle, dus maar een verschil van 8 euro tussen beide hotels.
Debbydk
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2014, 19:53

wij hebben verleden jaar dream castle gedaan en dit jaar een nacht magic circus. Ik vomd magic circus echt vergane glorie. Beetje smoezelig, randjes van behang dat los komt, een zitting van de bank was stuk in de lobby, de kamer was kleiner dan bij dream castle en door een gat in de heg zat het zwembad vol zigeuners. Dit jaar gaan we terug naar dream castle (waar we via expedia 80 euro betalen begin januari met kortingscode die ik gegoogled heb)
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

Oei, dat klinkt niet echt veelbelovend. :(
Ik heb ondertussen omgeboekt. Hetzelfde weekend is nu bij Dream Castle nog 13 euro goedkoper dan wat ik initieel voor Magic Circus betaald had. Het verandert dus echt van dag tot dag.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wij gaan steeds naar Magic Circus en dit al jaren aan een stuk .
En we zijn er echt wel tevreden over hoor .
Nu moet ik wel zeggen dat we bv nog nooit zijn gaan zitten in de bank van de lobby .
En eigenlijk ook weinig zien van de faciliteiten enzo omdat we er echt alleen slapen en ontbijten .
Maar van de kamer en ontbijt zijn we meer als tevreden hoor :)
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

D-Tekenaar schreefCOLONWij gaan steeds naar Magic Circus en dit al jaren aan een stuk .
En we zijn er echt wel tevreden over hoor .
Nu moet ik wel zeggen dat we bv nog nooit zijn gaan zitten in de bank van de lobby .
En eigenlijk ook weinig zien van de faciliteiten enzo omdat we er echt alleen slapen en ontbijten .
Maar van de kamer en ontbijt zijn we meer als tevreden hoor :)
Ik wil Magic Circus zeker ooit nog wel eens uittesten! De hoofdreden dat we nu toch omgeboekt hebben (los van het feit dat het goedkoper is :p) is omdat we in december gaan en op koude dagen vinden we de sauna/stoomcabine/jacuzzi wel fijn na een lange dag in het park. Blijkbaar zouden die er bij Magic Circus niet zijn?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

ik heb net even gekeken ....
want wist dit niet zeker :P
Maar er is dus een Spa & Wellness zone met indoor zwembad & relaxatie terras
Ik weet ook dat er een ijskoud famille bad te vinden is .
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Vraagje wat betreft de bussen van de partner hotels naar het park. Hoe is de bussen verdeling? Ik zie op de plattegrond de volgorde Kyriad - Magic Circus - Dreamcastle - Explorers - B&B is. Welke hotels zijn samen gevoegd in een bus?
Ik ben aan het kijken naar een partner hotel voor volgend jaar eventueel tijdens runDisney. Welke ik gratis kan annuleren, want als de room only met dreampass korting aantrekkelijk zal zijn, misschien dat we omboeken.
Ik las de eerste bus rond 5:55u met runDisney ging. Daarom ben ik aan het kijken bij welk hotel de bus als eerste stopt.

Nog iemand tips welke van deze het leukste (en niet koud) zwembad heeft?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Voor degene die al in dit hotel zijn geweest een vraag. Is er een koelkast op de kamer? ( kwam het bij 1 recensie tegen op een beoordeling site)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

magicmama schreefCOLONVoor degene die al in dit hotel zijn geweest een vraag. Is er een koelkast op de kamer? ( kwam het bij 1 recensie tegen op een beoordeling site)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ja op de kamer vind je een koelkast :)
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Dank je wel [THUMBS UP SIGN] we hebben gekeken om in de mei vakantie naar disney te gaan met mijn ouders maar de prijzen [FEARFUL FACE]
Dus waarschijnlijk wordt het een partnerhotel

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Graag gedaan ... Wij kiezen altijd voor dit hotel .
Het is gewoon perfect voor te rusten na en voor Disney ...
grote kamers,heerlijke bedden ,top ontbijt en vrindelijke bediening overal waar je kijkt .
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Goed om te weten :D

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

We hebben geboekt 4 nachten in de mei vakantie za t/m wo 5 pers met ontbijt voor 377 er komt alleen nog 50 voor toeristenbelasting bij

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Magic Circus a Disneyland Paris Partner hotel

ferry_d
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2016, 09:47

Moet toch wel kwijt (waarschuwing voor een ieder): vorig jaar in de zomervakantie 2 nachtjes verbleven, we hadden 2 kamers.

Kom terug van ontbijt, en 1 vrouwelijke schoonmaker begint wat te roepen zodra ik uit de lift stapte op weg naar de kamer. Na een 10 seconden ongeveer bij de kamer aangekomen, mannelijke schoonmaker bij de deur betrapt.

Hij smoezelde wat in het frans en keek een beetje bedroefd, ik begreep er niks van, en toen liep die heel snel weg.

Ik was de kamer nog niet in, of hij kwam alweer roepend terug (iets in de trant van sorry), en wat toen gebeurde haha, gaf die mij mijn eigen aftershave en iphone oplader terug...........!

In de kamer bleek ook nog een pakje drinken te zijn opgedronken en verpakking achter gelaten op de bureau..
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar