Partnerhotel: Vienna House Magic Circus

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

ferry_d schreefCOLON Ik was de kamer nog niet in, of hij kwam alweer roepend terug (iets in de trant van sorry), en wat toen gebeurde haha, gaf die mij mijn eigen aftershave en iphone oplader terug...........!

In de kamer bleek ook nog een pakje drinken te zijn opgedronken en verpakking achter gelaten op de bureau..
:x Ik neem aan dat jullie dit zijn gaan melden? :shock:


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Oh jemig wat een verhaal zeg ... :(
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontdek de magie van het circus in het Magic Circus Hotel @ Disneyland® Paris !!!

ferry_d
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2016, 09:47

Zo eigenwijs als ik ben, heb ik het verzuimd om te melden, omdat ik geen tijd eraan wou besteden (ene kant niet goed, maarja was met 3 kinderen en een zwangere vrouw op vakantie, dusss geen tijd te verliezen)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Aanbieding voor het Magic Circus**** vlakbij Disneyland® Parijs

Klaar voor een magisch verblijf? 2 of 3 dagen in een viersterrenhotel incl. ontbijt en een ticket voor 2 parken in Disneyland® Parijs

Afbeelding

Op een plek niet zo heel ver van waar jij woont, is er een magisch park waar jong en oud een fantastische tijd beleven. Prinsessen en prinsen begroeten je, sprookjeskastelen openen hun deuren en jij wordt hartelijk ontvangen door alle soorten sprookjesfiguren. Je droomselfies worden werkelijkheid en magische momenten komen tot leven in Disneyland®! Na een dag in een prachtige wereld te hebben doorgebracht, droom je comfortabel weg in je viersterrenhotel. Voel je je jeugdsentiment al naar boven komen?

Boek nu vanaf 119 euro per persoon: klik hier

Meer info over dit hotel klik hier

Extra toegangstickets nodig? Kijk hier.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Wij hebben donderdagnacht één nacht daar verbleven voor we naar de SQL gingen.

Wij vonden het hotel super maar er is één nadeel => stapelbed. Geen één van onze kids wilden er echt in slapen. Uiteindelijk één erin geslapen maar super slecht...

We hadden nog 2 boekingen (april en augustus) maar vrees dat ik ander hotel mag zoeken alleen zijn er bij de partnerhotels bijna geen hotels zonder stapelbedden....

Iemand suggestie?
Afbeelding

Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Minnie1979 schreefCOLONWij hebben donderdagnacht één nacht daar verbleven voor we naar de SQL gingen.

Wij vonden het hotel super maar er is één nadeel => stapelbed. Geen één van onze kids wilden er echt in slapen. Uiteindelijk één erin geslapen maar super slecht...

We hadden nog 2 boekingen (april en augustus) maar vrees dat ik ander hotel mag zoeken alleen zijn er bij de partnerhotels bijna geen hotels zonder stapelbedden....

Iemand suggestie?
Het Dreamcastle heeft ook kamers met 2 2-persoons bedden

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

@ Minnie1979

Voor augustus een boeking omzetten naar een ander hotel zal geen probleem zijn maar April word denk ik een ander verhaal, zeker als het voor rond 12 april is zal er niet veel meer vrij zijn verwacht ik of je betaald de hoofdprijs.

Misschien een andere oplossing: gewoon de matrassen eraf halen en op de grond neer leggen, dan maak je er gewoon een kampeerplekje van voor de kids op een leuke manier misschien dat het dan wat gemakkelijker voor ze is om te gaan slapen. Zodat iedereen een fatsoenlijke nachtrust krijgt.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
lokaal
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2009, 13:30

hoi de laatste keer dat ik hier was was er een koelkast op de kamer is ie er nog
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

Jahoor. Die is er nog steeds.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

We zijn hier voor het eerst geweest. Het is goed bevallen. Alleen de badkamer was aan vervanging toe. Koelkast in de kamer was ideaal.


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
tamara 65
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2010, 11:24

hoi wij gaan in februari naar dit hotel en zag dat er een zwembad is .
moet ja daar voor nog extra betalen en moet je daar voor de mannen in een spido zwemmen ?
weet iemand dit toevallig.

gr tamara
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Klopt er is een zwembad aanwezig in het hotel !!!
Je moet er niet extra voor betalen . Maar het zwembad stelt echt niet veel voor .
En is ijskoud...Ik weet niet wat de voorschriften zijn voor badkleding .
Maar in de lobby en Disney store kan je badkleding kopen .
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Ik kwam pas geleden op internet de tip tegen om telefonisch bij Vienna House Magic Circus rechtstreeks te boeken voor gereduceerd tarief met "Show your card" via de ANWB lidmaatschapskaart http://bit.ly/2ya17WW .
Ik heb een berichtje gestuurd naar het Vienna House hoofdkantoor, hun reactie was
Yes, indeed, we do offer discounts for holders of this card.
Please contact the reservation team and ask about it directly.
Here's the phone number: 0033 1 64 17 90 38.

De Show your card aanbieding zou ook gelden voor Vienna House Dream Castle via dit telefoonnummer.
Volgens mij ben ik deze tip nog niet hier tegen ben gekomen, dus profiteer van deze kortingstip!

Verder ook korting met Show your card bij Best Western in Bussy-Saint-Georges: http://bit.ly/2xwov1A
En voor korting bij o.a. Best Western in de VS is deze card te downloaden http://bit.ly/2hB5KPw


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Gratis brochure explore/r in vienna hotel over Walt Disney en de link met Disneyland Parijs
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar