goofy schreef:Als je nog van de voordelen van de club gebruik wilt maken zolang het nog duurt: verkoop je aandelen dan (nog) niet! Bij verkoop van je aandelen dien je dit te melden aan de club en is je kaart niet langer geldig.
De club zal ophouden te bestaan als Walt Disney Company alle aandelen in zijn bezit krijgt en Euro Disney S.C.A. van de beurs haalt.
Idee: kunnen we niet met z'n allen snel nog wat aandelen bijkopen zodat WDC niet aan 95% kan geraken en zodoende de shareholder's club veiligstellen? Minderheidsaandeelhouders hebben momenteel 2% van de aandelen. Als we nu allemaal aandelen bijkopen om ons aantal met 2,5x te verhogen komen we aan 5% met de minderheidsaandeelhouders en kan WDC voorlopig al niet aan meer dan 94% geraken.
probleem is dat we niet weten hoeveel we dan moeten gaan bijkopen he... en heb nu zelf ook niet het grote geld om er even een paar duizenden euro's tegen aan te gooien... zou het wel heel jammer vinden als de aandelen zouden verdwijnen...
ik ben niet van plan om mijn aandelen te verkopen, het is mij niet om winst te doen, maar gewoon het gevoel om een stukje disney te bezitten... ook salon mickey vind ik altijd wel gezellig... al een aantal leuke babbels gedaan daar

dus hopelijk blijven ze gewoon... mijn shareholderskaart is ook nog geldig tot 2021, heb pas vorig jaar verlengd, hoop die kaart nog lang te mogen hebben
minnie1979, ik zou het gewoon eens even afwachten he

je weet maar nooit
prins adam, heb je alles verkocht, of een gedeelte?